מריה מולונובה. instagram, צילום מסך
צילום מסך/instagram

מיליונרית רוסייה יצרה "טינדר" למציאת בעל וקיבלה פנייה ממיליונר אוקראיני

עודכן לאחרונה: 11.1.2023 / 9:21

מריה מולונובה, אשת עסקים ואם לשני ילדים, השקיעה הון בקמפיין שבמסגרתו גברים צריכים לשלם לאפליקציה ולמלא שאלון שאמור לבדוק התאמה - עד שהיא קיבלה פנייה יצירתית מבחור אוקראיני, שלא נתן גם למלחמה בין המדינות לעצור אותו

מריה מולונובה וסרחי קארקושה/INSTGRAM

הפלישה של רוסיה לאוקראינה הובילה לחרם נגדה של הרבה מאוד חברות ענק ואחת מהן היא "טינדר" - אפליקציית ההיכרויות והסטוצים הפופולארית שלא זמינה יותר במדינה. אלא שמריה מולונובה,מיליונרית רוסייה בת 26, מצאה דרך להתגבר על הבעיה והשיקה אפליקציה פרטית משלה באמצעות קמפיין יוקרתי עם ספונסרים, שלטי חוצות והרבה מאוד כסף.

מולונובה, אם לשניים שממש רוצה למצוא אהבה, פתחה בקמפיין פרסומי שבמסגרתו היא מימנה שלטי חוצות שבהם רואים תמונה שלה עם משקפי שמש שחורים וכיתוב אדום ברוסית "מחפשת בעל". הפרסומות הזו מכילה קוד QR שניתן לסריקה ולוקח את הגבר שסורק אותו לשאלון שנועד לבדוק את ההתאמה שלו למולונובה.

מריה מולונובה. צילום מסך,
שלט החוצות שמריה יזמה/צילום מסך

בתחילת השאלון יש למלא את השם, גיל וסטטוס משפחתי, שם האופציות של התשובות הן: "רווק", "נשוי" או "מז**ן כל מה שזז". בין היתר יש למלא שאלות נוספות כמו למשל מה אתה חושב על לקנות פרחים לאישה שלך או האם אתה שותה אלכוהול ובאיזו תדירות. מריה לא מתביישת לשאול גם שאלות אינטימיות כמו "מה גודל איבר המין שלך?", או לחלופין "מה רמת ההכנסה שלך?".

עוד אנשים שחיפשו אהבה בדרכים משונות
אין דבר כזה "דושים": איך פתחתי פרופיל לשבועיים וקצת התאהבתי
נואש? גבר מציע 5000 שקל למי שיכיר לו את אהבת חייו

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מריה מולונובה. instagram, צילום מסך
מריה מולונובה/צילום מסך, instagram

וזה גם ממש לא בחינם. כל מי שממלא את השאלון הזה נאלץ לשלם אלף רובל, שזה בערך 50 שקלים השאלון מקשר את מי שממלא אותו לעמוד האינסטגרם שלה, שם יש לה מעל 22 אלף עוקבים (אבל הוא סגור ופרטי). "אני אבחר את הגבר שלי לפי ההרגשה הפנימית שלי והשאלון", הסבירה מריה, "בכנות, עדיין לא ראיתי מישהו שממש שבה אותי, אבל אני לא מאבדת תקווה".

"אני מאוד בררנית כי יש לי שני ילדים", הוסיפה מולונובה, "יש לי יועץ פיננסי ובגיל 26 יש לי דירה משלי, רכב ואני מושקעת בהרבה נכסים".

האם נמצא האחד?

סרחי קארקושה. צילום מסך, צילום מסך
נענה לחיזורים למרות היותו אוקראיני. סרחי קארקושה/צילום מסך, צילום מסך

היוזמה הזו של מריה משכה גם את תשומת ליבו של סרחי קארקושה בן ה-26, מיליארדר אוקראיני שעזר לגייס כסף לחיילים האוקראינים בחזית אבל מצא את עצמו מאוהב עד מעל הראש במריה והוא החליט להיענות לאתגר שלה למרות היותה רוסייה. קארקושה הגיב למריה עם שלט חוצות משלו שבו הוא כתב 'אני כאן' .

קארקושה התייחס לעובדה שהוא נענה לאתגר של בחורה רוסייה בזמן שהמלחמה שלהם נגד אוקראינה נמשכת ואמר: "אני לא מכבד את אלו שתומכים במלחמה או בוולדימיר פוטין. אני לא מבין למה המלחמה נמשכת. אבל אני מרגיש בסדר עם זה שהתאהבתי בבחורה רוסייה. רוב החברים הקרובים שלי מרוסיה. אני בוחר באנשים שהערכים שלהם דומים לשלי. אני לא תומך במלחמה. בחרתי במרייה משום שראיתי אותה בחדשות ובפרסומת והיא ממש הסגנון שלי".

"היא אמיצה, היא זוהרת", הוא המשיך, "יש הרבה בחורות בלוס אנג'לס אבל הן לא כמו מריה. אז החלטתי לשלם על עוד שלט חוצות ולכתוב בו 'אני כאן'. אני לא יכול להגיע לעיר שלה כרגע כי אני אוקראיני, אבל אני רוצה לשלוח לה חלק ממני ולכן אני שולח לה תמונה מודפסת שלי בגודל טבעי".

שלט החוצות של סרחי. Serhii Kharkusha, צילום מסך
שלט החוצות של סרחי/צילום מסך, Serhii Kharkusha

ומה היה למריה להגיד על זה? "אהבתי את זה שסרחי ענה לי בדרך הזו", היא אמרה, "הוא יצר פרסומת משלו. זה ממש לא צפוי, הוא יצירתי. הוא קיבל את תשומת ליבי. מה הלאה? הוא לא יצר איתי קשר באופן אישי עדיין ולא כתב שום דבר. האם הוא באמת רוצה להכיר אותי? אני מבולבלת. אני רוצה שהוא יפנה אליי באופן אישי, ולא לכל העיר".

קארקושה הגיב גם לזה ואמר: "אני פותר את זה עכשיו עכשיו. אני מקווה שנוכל להיפגש באופן אישי בדרך הזו ונפתח יחסים. הזמן ידבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully