אוהד בוזגלו. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

פרוע, סקסי, אדיר ונפלא: מחליקות ימינה על אוהד בוזגלו?

עדי דנטס

22.2.2023 / 13:55

להיות אוהד בוזגלו דורש תחזוקה מכל הסוגים, החל מיפיוף בלתי פוסק בשביל הצילומים הבלתי פוסקים לאינסטגרם, ומלל בלתי פוסק בכל מקום שמוכן לפתוח לו מקרופון, כדי להוכיח שהוא אחלה גבר. עדי דנטס חושבת שהוא משיג את המטרה ההפוכה

אוהד בוזגלו ובת הזוג/מעריב

מזמן לא כתבתי על אוהד בוזגלו - האיש שנראה שהעבודה שלו הפכה להיות "להיות אוהד בוזגלו". כן, אוהד בוזגלו אוהב את עצמו, אבל מה שהוא הכי אוהב זה "להיות אוהד בוזגלו".
התבלבלתם? תנו לי להסביר.

אוהד סובל מאותה התסמונת שממנה סובלות בדרך כלל נשים - שאני קוראת לה "תסמונת השווה המאוחרת". מדובר בתסמונת שאותה חוות נשים שבין לילה, בשלב מאוחר יחסית בחייהן, הופכות מברווזון מכוער לברבור.

בין אם הן צובעות את השיער, עושות ניתוח פלסטי או מורידות במשקל, הן מתחילות לקבל תשומת לב גברית שלא היו רגילות אליה, אבל בניגוד לנשים ש"רגילות" להיות יפות, ופשוט חיות את חייהן עם הפריבליג' שמביא איתו יופי, אותן נשים שהפכו ליפות בין לילה עסוקות בלרוץ ולספר לכולם כמה הן יפות, איזה בונוסים הן מקבלות בזכות המראה שלהן וכמה כולם רוצים אותן. ואירונית, זה לא סקסי ומאוד מאוד לא מושך.

שני זוגות נשואים שחיים ברביעיה: "לא יודעים של מי הילדים"
הלכה לבדוק את מועדון המין שבעלה מבקר בו - והחלה לעבוד שם
סוגייה כבדת משקל: "אם הדייט שמן מהתמונות - מותר להעיר לו?"

סטורי של אוהד בוזגלו. instagram, צילום מסך
חרמנות במסווה של פילנטרופיה/צילום מסך, instagram
  • זה מה שמזכיר לי אוהד בוזגלו - גבר שהיה פעם נשוי ואב לארבעה שטעם את טעמו של הפרסום והתגרש, וכל מה שהוא עושה זה לרוץ ברחבי המדיה ולצעוק כמה הוא שווה, פרוע, גברי, סקסי, אדיר ונפלא. עכשיו, אני לא יודעת אם אוהד הוא אכן שווה, פרוע, סקסי, אדיר ונפלא, אני רק יודעת שאם הוא היה כזה, הוא לא היה צריך לחזור על זה ללא הפסקה כמו מנטרה בתקווה לשכנע את כל מי שנמצא סביבו (ואולי גם את עצמו).
  • חרמנות במסווה של פילנטרופיה
  • כולנו שמענו את אוהד מודיע חגיגית שנשים אוקראיניות יכולות להיכנס בחינם למסיבת הפורים שאותה הוא עורך "למען הסולידריות". אין מה להתעצבן מהמהלך, אוהד ממש לא המציא את השיטה. תשאלו כל יחצ"ן, נשים יפות נכנסות בחינם למסיבות מאז ומעולם, הן גם בד"כ שותות בחינם ונמצאות בשולחנות שעלו לגברים עשרות אלפי שקלים בחינם, ויש מועדונים בהם הכניסה לנשים היא תמיד בחינם. העניין כאן הוא לא העובדה שאוהד מציע כניסה בחינם לאוקראיניות (אני גם מתה לדעת - אם יש מישהי עם אמא אוקראינית ואבא מרוקאי, זה תופס? ומה אם דווקא האבא אוקראיני? זה נחשב או שזה חצי מחיר?) העניין כאן הוא העובדה שכולנו מבינים שמדובר בקליקבייט שאמור לעשות כמה דברים עבור אוהד:
  • להביא פרסום למסיבה שלו
  • לגרום לגברים לרצות להגיע למסיבה שלו
  • ניסיון להיראות מתחשב ופילנטרופי - מה שככל הנראה לא הצליח לו, כי הוא בעיקר נראה לנו כמו גבר ממש לחוץ שמפחד שבמסיבה שלו לא יהיו מספיק נשים יפות או כזה שממש מתלהב מנשים יפות, ולא בצורה נעימה שגורמת להן להרגיש סקסית, אלא יותר בדרך שמזכירה את ג'ו מ- YOU.
sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אוהד בוזגלו. אינסטגרם, צילום מסך
להיות אוהד בוזגלו/צילום מסך, אינסטגרם

נפנוף בפליאמוריה
אוהד הודיע בכל מקום שהוא לא מאמין במונוגמיה, שעדיין לא נולדה האישה שתהפוך אותו למונוגמי, שאי אפשר לבקש את זה ממנו כי הוא סתם יבגוד ובעיקר שהוא כזה כי הוא גבר גברי ומלא בטסטסטורון עם המון צרכים שאישה אחת לא תוכל לספק. אחלה, אוהד, אני שמחה בשבילך, בשביל ההורמונים שלך ובשביל הנשים שמקיפות אותך. אני רק שאלה - למה אתה כל כך לחוץ לנופף בזה בכל מקום? למה אתה לא יכול לתחזק הרמון של נשים אוקראיניות בדירה שלך בבת-ים, אבל לא להתראיין על העניין הזה בכל מקום שרק מסכים לחבר אותך למיקרופון?

האמת, אין לי יותר מדי תובנות בנוגע לפוליאמוריה, אבל יש לי ניחוש אחד, כאישה - וזו ההנחה שגם נשים שנמצאות במערכת יחסים פוליאמורית רוצות להרגיש שהגבר שאיתן אוהב ומכבד אותן, כי אם הן לא נמצאות שם מהסיבות האלו, נראה לי שיש לזה שם אחר. ואף אישה, לא משנה כמה ביטחון עצמי יש לה, לא רוצה שהגבר שאמור לאהוב אותה, לכבד אותה ולהגן עליה יספר לכל מי שרק מוכן לשמוע שהיא האישה השניה בחשיבותה במערכת היחסים. בסופו של דבר אגב כל העניין הזה התפוצץ לאוהד בפנים, החברה שאותה הוא "הכי אהב" עזבה והוא נשאר עם זו שחשובה פחות, וגם על זה הוא התראיין, כמובן - הרי אחרת איך נדע שהוא פוליאמורי סקסי ומגניב, אם הוא לא יגיד לנו את זה באינסטגרם, בתוכנית לייט נייט, ובכתבה במגזין אינטרנטי?

הישרדות אוהד בוזגלו. רשת 13, צילום מסך
"תסמונת השווה המאוחרת". לא הלך בהישרדות, ילך באזרחות/צילום מסך, רשת 13

תעופה עצמית מוגזמת
אנשים צריכים לאהוב את עצמם, כי אם לא נחשוב שאנחנו מדהימים ונאהב את עצמנו, אף אחד לא יאהב אותנו. אבל אהבה עצמית היא לא סדרת תמונות בגד-ים באינסטגרם והיא גם לא משפטים כמו "אני הכי יפה בעולם", אהבה עצמית היא בעיקר קבלה של עצמנו עם הטוב והרע וההבנה שכולנו אנשים פגומים. העובדה שאוהד "מוכן להיחשף" בכל מקום אבל עם זאת לא מוכן לרגע להודות באף פגם אמיתי בעיקר מריחה כמו שריון שנועד לשכנע קודם כל אותו, שהוא באמת אוהב את עצמו.

זה לא עובד ככה. אני לא אומרת שאוהד צריך לשפוך לנו את כל הקרביים שלו ולדבר איתנו על הצורך שלו להיות נאהב או לקבל אישורים מאבא, אבל אם הוא לא מביא לנו משהו אמיתי, איך נוכל להאמין לכל היתר? בגלל זה כשהוא מעלה עוד תמונה מקועקעת על חוף ים או במיטה עם כמה נשים אני לא חושבת שהוא מדהים, אלא תוהה מה הוא מנסה להגיד לי פה - האם הוא רוצה שאחשוב שהוא חתיך, מאהב מדהים או גבר-גבר שאי אפשר לעמוד בפניו? ועדיין, תשאלו כל אישה, שרירים והתפארות ברשימה ארוכה של נשים שעברו אצלך במיטה הם ממש לא הקריטריונים שעושים לנו את זה בגבר, תנו לנו גבר גבוה וקצת כחוש שמאמין בדיסקרטיות ותראו איך אנחנו מתעלפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully