בן אביבי חתונה ממבט ראשון. ניר פקין
ניר פקין

לבן מחתונמי יש חברה חדשה. הם מאוהבים, היא לא מידה 44

עדי דנטס

עודכן לאחרונה: 8.12.2022 / 17:22

לבן מחתונמי יש חברה חדשה, ואחרי שלא הצליח להתחבר למעיין מהתוכנית, בלי שום קשר בכלל למידת המכנסיים שלה (44) - הוא חובק אישה שמידתה ובכן - 36. אולי אפילו 34. עדי דנטס רוצה להסביר לכם מה עומד מאחורי הבחירה שלו

הוא לא בקטע שלך!!!/מערכת Sheee

מה אומר לכם השם בן אביבי?

כלום? אני יודעת, גם לי. אבל אחרי שניסיתי שוב ושוב להבין למה הוא מצלצל לי מוכר ואז שאלתי את גוגל, הבנתי שמדובר ב"בן מחתונמי", זה ששודך למעיין וסיפר לכל העולם שהוא לא מתחבר רגשית או לא מרגיש בשל או איזה בולשיט כזה או אחר שגרם למעיין לאבד את זה לחלוטין.

בקיצור, יש לו חברה חדשה. מזל טוב בן על האהבה החדשה בחייך, מהרגע שעזבת את מסך הטלוויזיה לא הפסקתי לתהות מה עלה בגורלך, מזל שהפפראצי שעוקב אחריך באופן קבוע (או שמא טיפ "אנונימי" שקיבלו מערכות העיתונים) דאגו לספר לנו את פיסת המידע הגורלית הזאת.

בכל מקרה, החברה החדשה של בן היא הרבה דברים, אבל אחד החשובים שבהן הוא העובדה שהיא רזה. ויפה. וגם דתיה לשעבר שזה בונוס. קוראים לה סטערנא (כן, לא התבלבלתי) ומסתבר שהיא ובן מאוהבים כבר שלושה חודשים. מקסים.

אין לי שום בעיה עם העובדה שלבן מחתונמי יש אהבה חדשה (זו תוכנית אחרת, אני יודעת), אהבה זה יפה ונחמד ואופטימי ואני מאוד אוהבת אהבה ופעם אפילו אהבתי מישהו והיום אני ממש אוהבת את התיק החדש שקניתי לפני שבוע. אני פשוט תוהה למה לעזאזל תוכניות הריאליטי ממשיכות להתאמץ ולחפש התאמות בדרכים מסורבלות כשכל מה שצריך לעשות זה ללמוד מ"הקבוצה" ולהכניס לקאסט אך ורק אנשים שנראים טוב באופן מובהק ששאינו משתמע לשתי פנים, כי מסתבר שמשם סיפורי האהבה די מובטחים, וכמו בכל סיפור אהבה בין אנשים שמגיעים לטלוויזיה כדי לחפש אהבה - גם הדרמה לא תאחר להגיע.

חברה של בן אביבי עם השם המסובך. אינסטגרם, צילום מסך
וואו./צילום מסך, אינסטגרם

בין אם מדובר במומחים שמשדכים אנשים זרים על פי התאמות של ריח, אייקיו ותכונות אופי גנריות, נותנים להם טלפונים שיסתדרו לבד או נועלים אותם בדירת חדר וחצי, דבר אחד בטוח - אם יש כאן רווקים יפים, הם יעשו הכל כדי להתחלק לזוגות. אני יודעת שזה לא פוליטיקלי קורקט וממש ממש מגעיל, אבל היי, אני לא מחליטה על המציאות, אני רק כותבת אותה פה.

עובדה - מי הזוג שהתחתן באמת אחרי העונה האחרונה של חתונמי? קטיה וליאור - בלונדינית עדינה ויפה ובחור שהוא הרבה דברים אבל בעיקר Tall, dark and handsome. כי אופי זה מגניב והכל - אבל ניסיתם פעם שילוב של קוביות בבטן ואף סולד? מסתבר שאם אנשים לא יכולים לבחור את בני הזוג שלהם באופן אורגני הם תמיד ירצו מישהו שנראה טוב, וכנראה ש"לא ירגישו חיבור" או "לא יצליחו להיפתח" אם מדובר במישהו שלא עומד בסטנדרטים הקלאסיים של היופי.

האמת שזה הגיוני - בהרבה מקרים אנחנו מתאהבים באנשים אחרי שאנחנו מכירים אותם לעומק, בין אם זו אהבה למישהו שהיה חבר טוב או אדם בעבודה, אחרי שאנחנו מכירים מישהו, מגלים בו את כל מה שהוא מסתיר, כשמפתחים אינטימיות הוא אוטומטית הופך ליפה יותר בעינינו ואנחנו מתחילים לרצות להיות קרובים אליו, אבל כשאין את ההזדמנות להכיר באמת ולפתח רגשות - אנחנו רוצים משהו שכיף להסתכל עליו, וכיף להיראות בחברתו.

רוצים הוכחה?

בבקשה!

זוגיות זה מסובך, ולנו החפירות על זה
"בן זוגי זרק אותי כשגילה עם כמה גברים שכבתי לפניו"
"אני יוצרת תוכן ברשת, ובחור פסל אותי כי אין לי תואר"

מה הדבר הראשון שעשו שוהם ורועי ברגע שהם נכנסו לבקתה-הדי-מעוצבת שלהם בזימבבואה? הודיעו אחד לשניה שהם הרבה יותר יפים ממה שהם ציפו וצללו למיטה בחיבוק. גם ניב ועדן עשו בדיוק את אותו הדבר אחרי שעדן אמרה שניב היה "קרוב למה שהיא דמיינה", וכל מה שניב עושה זה להסתובב סביבה ולהעריץ את איך שהיא נראית. ואתם יודעים למי זה לא עובד? ליעל ושי.

כאילו, ליעל. לשי הכל עובד כי יעל היא מדריכת יוגה בלונדינית. והוא אולי נראה טוב, אבל כנראה שלא ממש בסטנדרטים שלה, ואני מבטיחה לכם שאם היו מביאים לה מישהו חתיך עם חיוך מושלם, לסת מרובעת ועיניים כחולות היא לא הייתה מסתובבת סביב עצמה במעגלים אינסופיים של "הוא שואל אותי מה אני מרגישה אבל עושה את זה כי הוא חושב שככה צריך לעשות ולא כי הוא באמת מתעניין ואז כשאני עונה הוא מקשיב אבל לא מקשיב כמו שאני חושבת שהוא צריך להקשיב" או מה שזה לא יהיה שהיא מקשקשת לנו ולעצמה כדי לנסות לכסת"ח על העובדה שפשוט לא בא לה לקפוץ עליו.

אבל בואו נחזור רגע לבן מחתונמי - כי עם כל הכבוד לכך שמעיין היתה (ועדיין) מאוד מאוד יפה, די ברור שמה שעמד בינה לבין האהבה של בן היתה העובדה שבן הוא עוד גבר רגיל לחלוטין שאוהב בנות יפות באופן רגיל. זה לא הופך אותו לרע וזה לא אומר שנשים לא אמורות להיראות שונות אחת מהשניה או שלמשקל יש משקל על הסיכוי שלנו למצוא אהבה - זה פשוט אומר שאנשים מתאהבים מהרבה סיבות, אבל כשהם מחפשים אהבה בכל דרך אפשרית, ובטח אם הדרך הזו מובילה אותם לתוכנית ריאליטי, אז הם ככל הנראה יעדיפו לצאת ממנה בזוגיות אם מישהו שנראה להם ראוי לפלאשים, כלומר במידה סמול ועם חיוך שעבר הלבנה.

האם זה פייר? לא. האם זה סביר באקלים התרבותי של 2022? ממש לא. האם זה עדיין נכון ואין לנו שום שליטה על כך שאנחנו חיות ויזואליות ודי טיפשות? כנראה שכן. אולי שווה להעביר את הממו הזה לכל המלהקים בארץ, זה בטוח יהפוך את כל השידוכים האלו להרבה יותר פשוטים, מצד שני - זה יהיה משמעותית משעמם יותר לצפיה.

הסרטון הזה מוכיח שעבור נשים כל זוגיות היא רעילה
אחת ולתמיד - מאיפה הגיעה המילה גזלייטינג?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully