זוג בטיקטוק. טיקטוק, צילום מסך
צילום מסך/טיקטוק

הסרטון הזה מוכיח שעבור נשים כל זוגיות היא רעילה

עודכן לאחרונה: 5.12.2022 / 13:00

גם את נמצאת בזוגיות רעילה, אפילו בלי לדעת את זה, והטרנד החדש הזה ברשתות מוכיח שחוסר השיוויון בין גברים לנשים עדיין קיים - את זו שצריכה להיות יפה תמיד כדי לרצות אותו, והוא אפילו לא צריך להוציא את היד מהמכנסיים כשאת מגיעה

לא מזמן העלתה עינב בובליל תמונה שבה היא יושבת בערב עם בעלה בבית, באיפור מלא. כשהגולשים העירו על כך כי חשבו שהיא שכחה להוריד איפור לפני השינה, ענתה בובליל את התשובה המעט מלחיצה הזאת: בעלה לא רואה אותה ללא איפור, ולא אם היא לא מסודרת ומתוקתקת. אולי היא מורידה איפור אחרי שהוא נכנס למיטה, כמו גברת מייזל, ואולי היא אפילו מתעוררת לפניו ומתאפרת, אנחנו לא יודעות, אבל גם אם מדובר כאן במקרה קצת קיצוני, שאריות של שנות החמישים כנראה נותרו בזוגיות ההטרוסקסואלית, ועובר נשים, כל זוגיות היא רעילה בדרגה כלשהי, בגלל חוסר השוויון בציפיות להשקעה במראה החיצוני, כפי שמעידים הסרטונים שהחלו להציף את הרשתות.

@datdiazcouple

How can I stay angry after this ? #marriage #couplestiktok #humor #husband #wife #love #fyp#CapCut

♬ Pose - Yo Gotti

מדובר בז'אנר חדש של סרטונים, נקרא להם "סרטוני בעלי"- בהם מקבלים אנו הצצה לחייהם של זוג הטרוסקוסאלי, ברגע מסוים. נגיד סרטון שבו האישה יושבת בבית ואוכלת פופקורן ואז שומעת את המכונית של בעלה בחניה ומיד מזנקת ללבוש את חזיית הפוש אפ שלה ולשים ליפסטיק. דוגמה נוספת היא סרטון "מצחיק" של גבר שבורח מהבית בבהלה כי אשתו לא גילחה את הרגליים והוא ממש נגעל מזה, או של אישה שבעלה "לא מרשה לה לצאת ככה מהבית", בלבוש סקסי שאותו עטתה על עצמה אחרי ריב בינהם, כשהיא יוצאת עם חברות כדי להעניש אותו.

"סרטוני בעלי" הם המקבילה של "בדיחות אשתי" - במובן שלשניהם כבר אין מקום בתרבות הנאורה וונאבי שלנו, ובטח שלא אחרי מהפכת מי-טו. אמנם אלו סרטונים משועשעים, אבל בדיוק כמו שבדיחות אשתי מגיעות ממקום משועשע, הן כבר מזמן קונצנזוס ומכנה משותף נמוך לגברים נשואים באשר הם, והם מבססים עליהן את הלגיטימציה לקיטורים, תלונות, ולחוסר הרצון שלהם להתמודד עם האדם שמולם, שבמקרה הוא ממין נקבה.

עוד על זוגיות רעילה
אחת ולתמיד - מאיפה הגיעה המילה גזלייטינג?
"חוצפן" או גאון? ההסכם של אוהד בוזגלו עם הנשים שלו
"שמעתם רק קמצוץ ממה שעברתי" הסטורי של אורטל עמר

@maverickmother

Most accurate thing ever ?#husbandwife #husbandandwife #Maverickmother #marriagecomedy #marriedlife #husbandwifecomedy #bush #shave

♬ spice girls x doja cat x adam wright - Adam Wright

מה מההצהרות האלה מקובל עליכן?

בעלי לעולם לא יראה אותי לא מתוקתקת
בעלי לא נוגע בי אם אני לא מגולחת למשעי
אני הולכת לשירותים רק כשבעלי לא בבית
מתפקידי לגרום לבעלי להרגיש גבר
1194 משתתפים

בדיחות אשתי הן מציאות שהרבה ממש מאמינים בה, וגם סרטוני בעלי מבוססים על אמת דומה ולא נעימה, שלפיה נשים עדיין חיות ביקום בו הן צריכות לרצות את הגברים בזוגיות, בכל מה שקשור להשקעה ברמת הנחשקות שלהן, וזה לא הדדי.

לרוב לא תראו גבר שמזנק מהספה להתלבש יפה כי הוא שומע את הרכב של אשתו בחניה. בזמן מונדיאל הוא בוודאי לא יוציא את היד מהביצים כדי לנופף לה לשלום. לא תראו גבר גוזר על עצמו טקסים סיזיפיים לפני השינה ובבוקר, רק כדי להיות במיטבו בעיני האישה שמתעוררת לצידו.

הנטל הזה, לרצות, למצוא חן, ולמעשה לחיות באודישן בלתי פוסק שרובו ככולו קשור למראה החיצוני שלהן, הוא נחלתן הבלעדית של נשים גם היון, בשנת 2022. אולי לא במקרה אנו עומדות בפתחו של עידן אבי מעוז ובן גביר, שרוצים "לעשות פה סדר", ובסדר הם מתכוונים לעצור את ההתקדמות שנשים עשו בכל תחומי החיים, כדי לשמר את המצב הקודם, שבו הכוח היה מחולק באופן בלתי סימטרי אפילו יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully