פורנו. ShutterStock
ShutterStock

מה נשים רוצות? קל: שאלנו את האנליטיקס של פורנהאב

16.12.2022 / 9:47

חשבתם שעולם הכדורגל אובססיבי לסטטיסטיקות? ובכן, עולם הפורנו משאיר להם עשן - בכל שנה אתר הפורנו הגדול בעולם פורנהאב, נותן לנו הצצה לנתוני הגלישה הכי אינטימיים של כל מאונני העולם, מהכי מחופשים עד להכי מפתיעים

פספוסים בסרטי פורנו/Trendzz

מה הכי מעניין את האנושות?

קחו רגע.

נכון, סקס.


סקס הוא הסיבה בגללה אנחנו עושים הכל - הוא המניע שעומד מאחורי כל פעולה ואי פעולה שלנו - ומה עוד מעניין את האנושות? כל מה שמתרחש מאחורי דלתות סגורות של אחרים - תשאלו את עורכי הרכילות כמה טראפיק הביאה להם הזוגיות של סטטיק ושרית, עליה השלום.

כאלה אנחנו. אנחנו אוהבים להציץ לכל חור אפלולי שנקרה על דרכנו - ונתוני הגלישה של פורנהאב מספק לנו שילוב של השניים - הצצה מדהימה לתוך הרגלי האוננות של נשים וגברים שאנחנו לא מכירים, במאסות שאפשר להסיק מהן מסקנות חשובות. להלן המגמות המובילות, החיפושים והמונחים והאירועים של 2022, ומה לדעתינו ב-SHEEE, זה אומר על העולם:

פורנו. ShutterStock
פורנו/ShutterStock
sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

אנחנו לסביות
אחרת איך הגיוני שמתוך כל כך הרבה קטגוריות, בקרב נשים שצופות ב- Pornhub, סרטונים לסביים הם עדיין הבחירה הדומיננטית, כבר שנים? "לסבית" הייתה המונח המוביל בקרב צופות מאז 2014 -הנתון הזה ללא ספק כולל בתוכו כמה נשים שאוהבות נשים, אבל הרבה יותר נשים סטרייטות אוהבות פורנו לסביות ממה שחשבתן.

אנחנו תקשורתיות
בין שאר הקטגוריות האהובות על נשים נמצאות שלישיות; "MILF"; וקטגוריית "פופולרי בקרב נשים" שמציגה סקס חובבני (יותר מהחובבני שאתן מכירות). תראו איך אנחנו חברותיות - בהשוואה לגברים, לנשים יש סבירות גבוהה ב- +40% לצפות בסרטוני שלישייה, 29% ו-Gangbang", ו-25% יותר ב-Double Penetration ו-12% יותר לסרטוני Orgy. כמובן שנשים גם מחפשות "FFM" (שתי נשים וגבר) ב-24% יותר משני גברים ואישה אחת.

גברים באמת לא יודעים מה לעשות איתנו
כנראה בחיפוש אחרי הדרכה, התנוחות המחופשות ביותר הן כדלהלן: לאחר תנוחת המספריים, "אמזונה" הפכה לתנוחה המחופשת ביותר ב-2022, אחריה "69", "מיסיונרית", "לוטוס", "כפיות", "מסוק" ו"קאוגירל". כל הכבוד פורנהאב, אפשר להציע שתלמדו אותם גם לא להשאיר פירורים אחרי שהם מכינים לעצמם סנדביץ? תודה

פורנו. ShutterStock
פורנו/ShutterStock

מגמות

אנחנו כן אוהבות טבע
אחרי כמה שנים של הסגר של קוביד, קטגוריית הסקס בחוץ גדלה ב-121%. חיפושים המכילים "בחוץ" עלו ב-23%, והחיפוש הקשור הפופולרי ביותר היה "סקס בחוץ". אחריו "בחוץ אנאלי", "שיוט בחוץ", "גמירה בחוץ" ו"קוויקי בחוץ". נשים צופים בסרטוני חוץ +11% יותר מגברים וזו הקטגוריה ה-8 הנצפית ביותר שלהן. לגברים הומוסקסואלים יש סבירות גבוהה יותר של +40% לצפות בפורנו בחוץ בהשוואה לגולשים שאינם הומואים, והם אוהבים "קמפינג" ב-549% יותר מכולנו.

הגיע הזמן לחילופי תפקידים
קטגוריית השליטה עלתה ב-3 מקומות והפכה לאחת מ-20 הקטגוריות המובילות ברחבי העולם. החיפושים אחר "נשים" ו"שליטה נשית" גדלו ב-28% ב-2022, כאשר ""סטראפ-און" הוא בין המונחים שהחיפושים אחריהם עולים בהתמדה. הגיע הזמן. Sheee לגמרי בעד סטראפ-און, ובכלל, ככל שיותר גברים יתחילו להבין את הצד הנחדר, ויפה שעה אחת קודם.

מלחמות הכוח עדיין כאן
לנשים יש סבירות גבוהה ב-13% לחפש את המונח "תנוחה", והמועדפת עליהן היא "קאוגירל", שבה הן צופות ב-21% יותר מגברים. גברים, לעומת זאת, תאמינו או לא - צופים ב-58% יותר בתנוחה "דוגי סטייל". הלם, הא?

"חוצפן" או גאון? ההסכם של אוהד בוזגלו עם הנשים שלו
וידוי אנונימי: אלו הסיבות בגללן אני מזייפת אורגזמה

פורנו. ShutterStock
פורנו/ShutterStock

תובנות

המציאות לא באה לנו בטוב
המונח השני המחופש ביותר אחרי "לסביות" השנה הוא "הנטאי" (סוג של אנימה יפנית שעושה סקס). חושבות שזה משונה? גם אנחנו, אבל זו המציאות שלכן, תתחילו להתרגל אליה ולכו לקנות תחפושות בכפר גלעדי. שיהיה בבית.

כולם מטורללים
כמו כן, מעריצי אנימציות למינהן רוצים לראות את דמויות הסרט האהובות עליהם מעורבות בתרחישים מיניים, לכן פרודיות פורנו וקוספליי הן גם ז'אנרים פופולריים של סרטי מבוגרים. "הארלי קווין" המשיכה להיות הדמות הפופולרית ביותר בשנת 2022, ואחריה "מלחמת הכוכבים" שיותר מהכפיל את הפופולריות שלו מהשנה הקודמת. הדמויות האהובות של מארוול לפי הסדר הן - אלמנה שחורה, וונדר וומן, הנוקמים ושומרי הגלקסיה. הדמויות האהובות של DC הן באטמן, ספיידרמן ודדפול. מילא זה, אבל גם דמויות של Fortnite הן אובייקטים מיניים ב- Pornhub. במקום השני הדמויות מהמשחקים Overwatch ו- Genshin Impact ואחריהם Minecraft ו-שימו לב - Pokemon.

ה-PC באמת הופנם
בעוד הקטגוריות מספר 1 נשארו זהות עבור גברים ונשים גם השנה, כלומר יפנית לגברים, ולסבית לנשים, הפופולריות של הפורנו Ebony גדלה עבור שני המינים, עלתה +4 עבור נשים ו+2 עבור גברים, מה שהפך אותה לקטגוריה השנייה הנצפית ביותר. בנוסף, חיפושי "FTM" (נקבה שהפכה לזכר) היו פופולריים פי 8 מ"MTF" (זכר שהפל לנקבה), "טרנסג'נדר שלישייה" ו"הפתעה טרנסג'נדרית" הם בין החיפושים המובילים. גברים צופים בסרטונים של טרנסג'נדרים 22% יותר מנשים. מעניין מאד.

גולשים מדור ה-Y (בני 25-34) צופים בסרטונים של טרנסג'נדרים 34% יותר מקבוצות גיל אחרות, וכך גם דור ה-X (בני 35-44) רק ב-25%. מה זה אומר אם לא שאנחנו יותר פתוחים בראש ופחות גזענים משנה שעברה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully