עינב בובליל. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

כשעינב בובליל חשפה בטן מושלמת מיד רצינו גם כזאת - יצאנו לברר איך

26.12.2022 / 13:55

כשעינב בובליל הגיעה שבועים אחרי לידה עם חולצת בטן, נגלתה לעינינו התוצאה המדהימה הבאה - בטן שטוחה לחלוטין, תוצאה של הליך מתיחת בטן שעשתה. איך עושים את זה, כמה זה עולה ומתי מקבלים את השגרה בחזרה? מומחה לכירורגיה פלסטית עונה על הכל

"עינב בובליל הגיעה עם חולצת בטן" כך דיווחו האתרים כשבועיים אחרי הלידה של עינב בובליל, ותמונת בטנה השטוחה של היולדת מתנוססת בכל מדור רכילות, בצירוף מחמאות. אדם אחר אולי היה לוקח קרדיט ושותק, אבל לא עינב בובליל: "די עם חולצת הבטן הזו!" היא ענתה למעריציה "הסברתי לכם, זה רק בגלל מתיחת הבטן". והיא הסבירה:

"מי שבלי מתיחת בטן לא יכולה להיראות ככה שבועיים ושלושה אחרי לידה. אחרי הלידות האחרות היה לי פאוץ' מזעזע, בטן גדולה.. אין מה לעשות עשיתי מתיחת בטן וזה עמד לזכותי בלידה הזו". בובליל מסבירה כי הבטן שלה לא נראתה ככה בשום לידה, רק אחרי מתיחת הבטן, וזאת מכיוון שאין לה עור עודף או מצבורי שומן. "אם לא (מתיחת הבטן) הייתי כמו כולם עם בטן רפויה".

יצאנו לברר מה זה בדיוק אומר "מתיחת בטן", וד"ר אסף אולשינקה מומחה בכירורגיה פלסטית ואסתטית ברשת פרופורציה, הסביר כי ניתוח מתיחת בטן הוא הפתרון המסורתי שנותן את המענה הטוב ביותר לבעיית עודפי עור, עור רפוי ועודף השומן בבטן, ונחשב לשיטה היעילה והמוצלחת ביותר להשגת מראה של בטן שטוחה. מתי בדיוק מומלץ לעבור את הניתוח, האם יש לקחת בחשבון דיאטות או הריונות, וגם; מתי באמת מקבלים את השגרה בחזרה?

מתיחת בטן. באדיבות פרופורציה,
מתיחת בטן/באדיבות פרופורציה

ד"ר אולשינקה מסביר כי "ניתוח מתיחת בטן הינו אחד הניתוחים הנפוצים המבוצעים במסגרת הכירורגיה האסתטית. ניתוח זה מיועד לנשים וגברים בגילאים שונים אשר מעוניינים במראה בטן מעוצב יותר ומוצק יותר. עם הגיל והשנים מתחיל להצטבר עודף עור ושומן בעיקר באזור הבטן" מוסיף הד"ר, " זאת בשל מספר סיבות, חלקן גנטיות, חלקן תלויות במצב הגוף לאחר ירידה במשקל וחלקן קשורות בתקופה שלאחר הריונות ולידות בקרב נשים שבמקרה הזה עודפי העור והשומן, הינם עמידים בפני פעילות גופנית מאומצת או דיאטות מכל סוג כזה או אחר. לכן ברוב המקרים המסע שעוברות נשים אחרי לידה בכל הקשור להשיל את העודפים הללו לא תמיד נושא פרי. "

"לנשים או גברים עם מלאות בבטן עליונה (בעגה הרפואית הכוונה לאזור שמעל לטבור) והתחתונה (מתחת לטבור) ההמלצה שלנו היא ביצוע מתיחת בטן מלאה אשר במהלכה מטופלים שלושת מרכיבי דופן הבטן: שרירי הבטן, שכבת השומן, והעור. במהלך הניתוח המטרה היא לטפל בהידוק שרירי הבטן, בהסרת עודפי השומן על ידי שאיבת שומן, בהסרת עודפי העור, וכן חידוש מראה הטבור בהתאם למראה החדש והטבעי של הבטן. בניתוח זה הצלקת ממוקמת לרוחב הבטן התחתונה בקו הביקיני, שתשתפר משמעותית בשנה שלאחר הניתוח. לרוב, בניתוח מתיחת בטן מלאה אנו משלבים פרוצדורה נוספת של שאיבת שומן וזאת בכדי להגיע לתוצאה טובה יותר ומהודקת יותר של הבטן."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מתיחת בטן. באדיבות פרופורציה,
מתיחת בטן/באדיבות פרופורציה

קיימת אופציה נוספת של מתיחת בטן חלקית, המכונה גם "מיני מתיחת בטן" שבמהלכו נעשית מתיחה של הבטן התחתונה בלבד, ללא עירוב של אזור הטבור וללא תפירת שרירים בבטן העליונה. בניתוח זה הצלקת קטנה יותר וגם זמן ההחלמה מן הניתוח קצר יותר בהשוואה לניתוח הרגיל.

איך יודעים איזה הליך מתאים?
"את ההליך המותאם לכל מטופל קובע רופא מומחה, שמעניק את הייעוץ וההתאמה האישית בטרם יוצאים לדרך עם הליך שכזה. ישנה חשיבות למומחיות הדוקטור כאן - כירורגיה פלסטית. בנוסף, כאשר נכנסים להליך כזה מורכב מבחינת החלמה ותוצאה יש לבחור קליניקה ותיקה ומנוסה, עם רזומה מרשים וגוורדיית רופאים מקצועיים ומנוסים. כיוןן שמדובר בגוף שלנו ובהליכים פולשניים ומשני חיים יש צורך לעשות שיעורי בית באופן יסודי כשמדובר בבחירת איש המקצוע."

למי זה מתאים?
ניתוח זה מתאים למטופלים שמעוניינים לטפל בקפל בטני קטן בשיפולי הבטן. חשוב לציין עבור מי שעוברת את ההליך הנ"ל להקפיד לאחר הניתוח ללבוש מחוך גוף מותאם למשך 6 שבועות מהניתוח, לצורך עיצוב והפחתת סיבוכים. עוד בעניין תקופת ההחלמה, חשוב להבין כי היא משתנה ממטופל למטופל. רוב המטופלים יצטרכו שבועיים חופשת מחלה לאחר הניתוח וחזרתם לפעילות גופנית מאומצת תתאפשר רק כ-6 שבועות לאחר הניתוח.

מה עם הריון?
ניתוח לפני הריון איננו פוגע בכניסה להריון אבל יש לקחת בחשבון שתוצאת הניתוח עלולה לא להישמר לאחר ההיריון. לכן, אם מתוכנן הריון, מומלץ להמתין עם ניתוח מתיחת בטן. לאחר סיומו, מומלץ להמתין לפחות 6 חודשים לפני הניתוח.

כמה זמן אורך הניתוח?
"הניתוח ייערך בין שעתיים לחמש שעות בהרדמה כללית בחדר ניתוח - הזמן תלוי בשיטה הניתוחית המתאימה למטופל. היתרון הוא שזה הוא הליך אחד המטפל בכמה בעיות במקביל, והתוצאה שהוא מעניק נשמרת לאורך זמן רב.

כמה עולה?
החל מ34000 לכל הליכי מתיחות הבטן. המחיר תלוי בכמות השומן ששואבים וכמה זמן נמצאים בחדר הניתוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully