אישה בהיריון מחזיקה תמונת אולטרסאונד. ShutterStock
ShutterStock

צעירה שעשתה הפלה מספרת "בן זוגי קרא לי רוצחת"

עודכן לאחרונה: 25.12.2022 / 14:05

השבוע בקבוצה "וידויים TLV" עלה פוסט של אישה צעירה שמספרת שבן זוגה מזה חצי שנה התנגד להפלה שעשתה וקרא לה רוצחת. התגובות כל כך קשות שהן יפתיעו אפילו אתכם

הפוסט בקבוצת הוידויים TLV

"עשיתי הפלה. על דעת עצמי.
קצת רקע: אני בת 22 ויצאתי עם מישהו חצי שנה, על פניו גבר מקסים, נראה טוב, בול הטייפ שלי.
גיליתי שנכנסתי להריון בהפתעה (עשינו רק עם קונדום וכנראה הוא נקרע והוא לא שם לב או שכן(?))
בהתחלה לא ידעתי אם לספר לו או לא והייתי קצת בדיכאון כי ידעתי מה זה אומר, זה אומר שאם אני מביאה את הילד הזה עכשיו אני עוצרת את החיים שלי, החלומות שלי ללמוד, ביי.
החלום שלי לקריירה, ביי.
החלום שלי לחוות זוגיות כמו שצריך ולטייל ולצאת, ביי.
כסף? ביי.
בסוף סיפרתי לו והוא מצידו אמר להשאיר ושאנחנו נמצא את הדרך ואת הכסף אבל לא מפילים בן אדם (שזה לא באמת בן אדם עדיין כן?)
בסופו של דבר החלטתי להפיל ולא סיפרתי לו, הלכתי לעשות את זה עם חברה שתמכה בי.
כשסיפרתי לו הוא התנפל עליי וצעק וצרח איך יכלתי לרצוח את הילד שלנו, איך יכלתי חס ושלום לחשוב רק על עצמי. אני מזכירה שזה ממש הכניס אותי לדיכאון המחשבה של להביא ילד שאין לי איך לדאוג לו ואני לא רוצה אותו בכלל. למה זה כלכך נורא לחשוב ככה?
זה לא רצח בעיני וזו החלטה שלי, אני לא רוצה ילד עכשיו, ובעיקר לא רוצה להביא תינוק שאין לי יכולת לדאוג לו, לכלום (וההורים שלי לא בתמונה) עדיף הפלה מלידון תינוק לחיים שלמים של חוסר ואמא דיכאונית כי לא יצא לה לעשות כל מה שהיא רצתה.
אני כן רוצה ילד כשאהיה מבוססת, עם משפחה, בעל שאני אוהבת ויכולת כלכלית לתמוך בתינוק שלי..
האם באמת זה כזה נורא? לחשוב על עצמי קודם?
האם טעיתי כשעשיתי את זה? הוא עדיין מתקשר ורוצה שנחזור וננסה שוב אבל אני בכלל לא אוהבת אותו..."

הפלה - רצח?

לא, כי לפי ההגיון הזה גם פילינג זה רצח
כן, כי זה היה אמור לגדול להיות אזרח מועיל
אני מאמינ/ה בגורל
1434 משתתפים
אישה בהריון. ShutterStock
הריון זה יקר/ShutterStock
sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

מסכימים איתו - זה רצח

  • מבחינתי זה רצח , זה לא שאת מכורה לסמים או אלכוהול או משהו ולא יכולה לדאוג לילד , חוץ מזה עדיף ללדת את הילד ולשלוח אותו לאימוץ כי יש כל כך הרבה אנשים בעולם שמתחננים לילדים , ובחורות הולכות ומפילות על ימין ועל שמאל , יש לך גם תמיכה מהבן זוג , זה לא שנכנסת להריון חס וחלילה מאונס או שאתה במצב קשה בחיים מאוד ואת יכולה להרוג בשבילו , ולאלה שאומרים זה הגוף שלך , אני בתור אישה , לא חושבת שזה קשור לגוף שלי ! כן אני סוחבת הריון 9 חודשים אבל הוא לא רק שלי הוא גם של הפרטנר שלי , ולעשות הפלה על דעת עצמך זה אגואיזם מוחלט ולא לדבר גם על המתה של יצור חי ! מתנצלת על הדעה הקשה שלי אבל ככה אני חושבת , את אף פעם לא תיהי מוכנה להיות אמא כל פעם יהיה לך חרדה כזאת או אחרת , אני הייתי מוכנה להיות אמא בגיל 15 ! ניסיתי להיכנס להריון ולא הצלחתי במיוחד עם גבר שלא הגיע לו בכלל שאני אהיה איתו , ומסתבר שפסיכולוגית הגוף שלי דחה את זה , לימים החלפתי בן זוג , וכמובן שעדיין רציתי להיות אמא , אבל כשנכסתי להריון הרגשתי חיים שלמים בורחים ממני , הרגשתי לא מוכנה , לרגע לא רצית להשאיר את ההריון, אבל אמרתי לעצמי.. עדיף קודם כל ללדת יש לי כל כך הרבה במשפחה שרוצים ילדים אז גם הייתי יולדת ולא הייתי מרגישה בנוח להשאיר אותה הייתי נותת אותה לקרובי משפחה לאימוץ, ואז יחד עם ההתקדמות של ההריון הבנתי , החיים שלי לא נעצרו ! הם רק התחילו עם היצור המושלם הזה שנקרא ילד ! נולדה לי ילדה יפייפיה , שתיים בעצם , ואני לא מצטערת לרגע ! זכיתי להיות איתן בחו"ל אני יוצאת עם חברות אם אני רוצה , אני הולכת למסיבות אם אני רוצה , אני התחלתי את החיים האמיתיים כי אני התבגרתי , אבל את כנראה עוד ילדה קטנה שלא התבגרה , מרחמת עלייך .. שיהיה לך בהצלחה.
  • מה שעשית גועל נפל ואני אפילו לא מדבר על ההפלה. שניכם אחראים למעשים שלכם בתור בוגרים, ואם את בהריון את מחוייבת לספר לו, זה א, זה התינוק שלו גם. ב. את לא יכולה פשוט להפיל בלי הסכמה שלו, עד לפה יצאת גועל נפש של בן אדם. אבל ג. בסוף הפלת כי חשבת על עצמך..יופי, כל הכבוד לך. בהחלט רצחת מישהו, אבל זה מה יש וכבר נעשה, לפחות OWN IT ותהיי כנה עם עצמך מה עשית. הכל טוב ואם זה נעשה בצורה חוקית אז עוד יותר טוב, אבל בסופו של דבר גם לא לקחת אחריות על המעשים שלך, גם הסתרת מהאבא את העובדה שיש לו תינוק בבטן שלך, וגם הרגת\רצחת תקראי לזה איך שאת רוצה תינוק שהיה עולם ומלואו כבר מהרגע שהזרע שלו הפרה את הביצית שלך והתחיל להיווצר גוש תאים קטן שלאט לאט היה אמור להתפתח ולהפוך להיות בן אדם בתוך מספר חודשים בלבד. מזל טוב לך, לאבא ולתינוק המת.
  • זה לא יהיה פשוט להיכנס להיריון אחרי הפלה שהיא עשתה. אולי טכנית, אבל הטראומה שהיא הביאה על עצמה שעשתה הפלה, תלווה אותה שנים רבות וחבל. הפלה זה רצח. נקודה.
בדיקת הריון. ShutterStock
מזל טוב! מזל טוב?/ShutterStock

מסכימים איתה - לא רצח

  • אני לא אכביר במילים כי אין לי כוח אבל לנוכח תגובות חשוכות פה מאנשים שעדיין חיים במערות, אתמצת: השיקולים שלך היו הכי נכונים ועשית את הדבר הנכון בהחלט בהתחשב בהם. חיבוק
  • את בסדר גמור. ילד שיגיע לעולם להורים שלא רוצים אותו זאת אומללות. עשית בחוכמה. כשיגיע זמנך להביא ילדים את תיהי מוכנה ותתרגשי לקראת זה. זאת לא תהיה מועקה.
  • קודם כל חושבת שעשית את הדבר הנכון ( וגם אם היית מחליטה להשאיר זה היה הדבר הנכון) כי זה הגוף שלך ! הדבר היחיד שהיית אולי צריכה לעשות אחרת זה לנהל איתו את השיחה ולהגיע להסכמות וגם אם לא עדיין להודיע לו שזו ההחלטה שלך וזה מה שבחרת במקום לעשות מאחורי הגב/
  • את, ורק את קובעת ומחליטה על פרוצדורות בגוף שלך. את ממש צודקת לגבי הטיעונים שלך לאור העובדות שציינת. זו לא חוכמה להביא ילדים אם אין יכולת לתת להם. דבר נוסף, קונדום זה מצוין (במיוחד כנגד מחלות במערכת יחסים חדשה) אבל זה לא מספיק. לא הייתי סומכת על אף אחד בעניין הזה. רק על עצמי. ולגבי זה שהוא ממשיך להתקשר, אם את לא אוהבת אותו, תחתכי. אל תעשי משהו בניגוד לתחושות והאינטואיציה שלך. תתקדמי הלאה
  • עשית את המעשה הנכון כי בסוף אנחנו הגברים עומדים מהצד ומוחאים כפיים על תשעה חודשים שנתת מעצמך וזה לא נגמר שם. הוא ציפה שתורידי מעצמך בשבילו אבל את ילדה חכמה עם ראש על הכתפיים שמבינה שילד בשלב כזה בחיים יכול רק לעצור אותך מההתקדמות האישית שלך והחלומות שלך. על דעת עצמך? אולי יכולת רק להגיד לו שזה מה שבחרת אבל אם פחדת מתגובה קיצונית אז זה מובן לגמרי. הרבה בהצלחה וכל הכבוד על האומץ למרות מגוון הדעות.
אשה בחדר לידה. ShutterStock
אולי פעם.../ShutterStock

רק אלוהים יודע מה אלה חושבים

  • עשית מה שנכון לך, אבל שתדעי הנשמה שלו כלואה בתוך השדה האלקטרומגנטי שלך ומי שרואה נסתרות, רואה גם את זה
  • אם עומדים ליד שנאי של חברת החשמל הנשמה משתחררת מהשדה
  • תראה את נפלאות ה', מסתבר שלהפיל תינוק יותר לך בעיה אלקטרומגנטית, מה שנקרא חוק שימור האנרגיה (השגיאות במקור)
  • הדיפרנציאל המטבולי של קומפיילר התגובה הזאת הזוי בשלוש אוקטבות מהאוקסימורון הקוסמי של הדאטה בייס המטא חתולי.
  • בבקשה תגידי שאת מטרילה, אני לא רוצה לחיות בעולם שבו אנשים אשכרה מאמינים בשיט כזה

קהילת הוידויים הגדולה/מוגזמת/הזויה בארץ.
רגע, את עוד לא שם?
מה?
וואי וואי. כנסי לפה מהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully