אימא בת 61 והבת בת 22 - והן מתלבשות אותו דבר. Sasha Morpeth, צילום מסך
צילום מסך/Sasha Morpeth

אימא בת 61 בת בת 22: חושבים שאנחנו תאומות ואנחנו משתפות תלבושות סקסיות

20.1.2023 / 23:58

משפיענית הטיקטוק סאשה מורפת' הציגה את "אחותה התאומה" תרז, רק שהצופים שלה הופתעו לגלות שמי שהם חשבו שהיא אחותה היא למעשה אמה בת ה-61. הן החברות הכי טובות והן חולקות בינהן שמלות סקסיות

אימא בת 61 והבת בת 22 - והן מתלבשות אותו דבר/@sashamorpeth

למשפיענית הרשת סאשה מורפת' יש 4 מיליון עוקבים בטיקטוק (sashamorpeth), רבים מהם בזכות "אחותה התאומה" שמככבת לצידה בסרטונים. מדוע? כי "האחות" היא למעשה אימא שלה - ולרוב הצופים בסרטונים שלה בכלל לא היה מושג.

סאשה בת ה-22 משתפת סרטונים שלה לצד אמה, תרז בת ה-61, כשהן חולקות מלתחה ולבושות כמעט תמיד באותו לוק סקסי וחושפני. אז נכון, מבט מקרוב חושף אצל האם קמטים שמסגירים את גילה - אבל האטיטוד והלוק הצעירים שלה עשויים לגרום גם לחדי העין להתבלבל.

באחד הסרטונים הנצפים ביותר של סאשה בטיקטוק (שצבר כמעט 3 מיליון צפיות), היא מציגה כיצד היא הופכת את אימא שלה לכפילה שלה.

@sashamorpeth

Let's empower them not traumatise them ?

♬ LOSER - da big crybaby.
@sashamorpeth The cutest gift for your bestie & now is the time to shop to ensure it arrives before Christmas ?✨Click the link in my bio to shop @casetify #casetifypartner#greenscreensticker ♬ 2022 season by Samgo7 - Sam Gogel ??

"אמא שלי בת ה-61 ניסתה 3 מבגדי היציאה החדשים שלי", אומרת סאשה באחד הסרטונים שלה, שצבר כ-800,000 צפיות ולמעלה מ-50,000 לייקים. האם והבת חולקות בגדים ותסרוקת וממש נראות כמו אחיות. הסרטונים הנצפים ביותר שלהן צברו יותר מ-6 מיליון צפיות.

הנה הן לבושות אותו דבר:

@sashamorpeth Look at her ?? @glassons 20% off everything online ends Sunday midnight! #glassons ♬ Bridget made this - Tik Toker
@sashamorpeth The green on her ?? @echtapparel ♬ originalljud - v£loxotic
@sashamorpeth Speechless ? fits from @princesspolly dc: SASHA20 for 20% off ❤️ #pppartner ♬ follow me hoes - leyla

"חשבתי שאתן תאומות, לא אמא ובת. OMG", כתב צופה מזועזע בתגובה לאחד הסרטונים ואחר הוסיף: "שתיכן יפות מבחוץ ומבפנים. התפוח לא נופל רחוק מהעץ". צופה נוסף כתב: "הלסת שלי נפלה" ואחרת סיכמה: "איזה מים היא שותה? איך היא בת 61??".

  • עוד באותו נושא:
  • אימא
  • בת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully