האישה שהתחתנה עם הבן החורג שלה - והביאה איתו תינוק. @marina_balmasheva; Instagram, צילום מסך
צילום מסך/@marina_balmasheva; Instagram

האימא שעזבה את בעלה לטובת בנה החורג - ילדה לו בת

12.2.2021 / 10:03

זה לא חלק מטלנובלה: החיים של משפחה רוסית הטלטלו כשאישה בת 35 עזבה את בעלה בשביל הבן שלו בן ה-21, אותו הכירה מגיל 7. לאחר מכן עברה ניתוחים פלסטיים וכעת ילדה לו בת - ועל הדרך לא מפסיקה לעדכן ברשת בחיים שלהם בזמן שהאב מאשים: היא רצה למיטת בני כשישנתי

תיעוד הרגע בו האבא הטרי פוגש את בנו - שנולד לו מאימו החורגת, איתה התחתן/@marina_balmasheva; Instagram

אישה שעזבה את בעלה לאחר 10 שנות נישואים לטובת בנה החורג בן 21, (אותו היא מכירה מאז שהיה בן שבע) שיתפה תמונות של התינוקת שזה עתה נולדה להם. מרינה בלמשווה בת ה-35 היא משפיענית רשת עם מעל לחצי מיליון עוקבים, שהתפרסמה ברוסיה בזכות מאבקה לירידה במשקל. היא הייתה נשואה בעבר לאלכסיי שבירין, בן ה-45, שמאשים את גרושתו בפיתוי בנו, לאחר שהפכה למאהבת של בנה החורג ולדימיר "וובה" שבירין, כשחזר הביתה במהלך חופשה מהאוניברסיטה בשנה שעברה. מאז השניים הספיקו להתחתן ולהפוך להורים כשאביו של ולדימיר, אלכסיי, מטפל בחמשת ילדיו עם מרינה לבדו.


החודש היא שיתפה סטורי באינסטגרם (אותו תוכלו לראות בסרטון בתחילת הכתבה) עם תיעוד מרגש בו היא מראה לבן זוגה החדש, שהוא כאמור גם בנה החורג, את הבת המשותפת שלהם, אולגה, אותה ילדה בבית החולים בקרסנודר. בסירטון נראה האב הטרי פוגש את התינוקת לראשונה. הוא מתחיל עם ולדימיר הולך במסדרונות בית החולים עם זר פרחים ביד. הוא פוגש את אחת האחיות, חבושה במסכת פנים, והיא מביאה לו את התינוקת עטופה. ולדימיר מנשק את הילדה הקטנה לפני שהווידאו נחתך והגבר הצעיר מניח את התינוקת על המיטה.

גבר ברוסיה פוגש את הבת המשותפת שלו ושל אמו החורגת. מרינה בלמשבה, טוויטר, צילום מסך
וובה רואה לראשונה את התינוקת/צילום מסך, מרינה בלמשבה, טוויטר

המשפחה המאושרת

וובה עובד קשה בבית

השינוי הקיצוני של מרינה

צפו בחתונה

מרינה משתפת ברשת את כל הפרטים על חייה, ולאחרונה סיפרה שעברה ניתוח פלסטי בשדיה שמונע ממנה להניק את התינוקת. לפני שילדה, מרינה סיפרה גם כיצד עברה ניתוח שאיבת שומן כדי להפוך את עצמה לאטרקטיבית יותר עבור בעלה החדש, אותו היא מכנה: "הבחור בעל העיניים הכחולות הכי יפות בעולם".

אחרי שהגיעו הביתה, היא אף סיפרה כי הבעל הטרי מנסה לעזור לה עם התינוקת, אך לא תמיד בהצלחה. "וובה אומר לי ללכת לישון כדי שהוא יוכל לשים את התינוקת במיטה", מספרת מרינה, "אז הכיף מתחיל, וזה לוקח לו יותר משעתיים. בכיתי מצחוק כשראיתי אותו מנסה להרדים אותה".

אחרי שחשפה את יחסיה עם בנה החורג היא סיפרה: "כל כך הרבה אנשים אמרו לי לשים מייקאפ, לטפל בעצמי - בגלל בעלי הצעיר, אבל יש דבר חשוב אחר - הוא התאהב בי עם כל הבעיות ולפני הניתוחים. אני לא רוצה מישהו טוב יותר ממנו". בנוסף היא סיפרה שהיא התעקשה על חתימת הסכם מקדים לפני הנישואים, כך שהיא שומרת על הכספים והנכסים שלה במקרה של גירושין.

עוד בוואלה!

הגיע לחתונה עם שש נשים בהיריון וטען: אני האבא של כל הילדים

לכתבה המלאה

מהצד של האב הנבגד הסיפור נשמע פחות זוהר. "היא פיתתה את בני, לא הייתה לו חברה לפניה. הם אפילו לא התביישו לקיים יחסי מין בזמן שהייתי בבית. הייתי סולח לה על בגידה, אם זה לא היה עם הבן שלי. היא רצה למיטה של בני מחדר השינה שלנו בזמן שישנתי. אחרי זה היא חזרה ושכבה איתי במיטה כאילו כלום לא קרה".

מרינה מנגד טוענת שהנישואין הקודמים שלה היו לא יותר מהעמדת פנים. היא אמרה לעוקביה: "האם הצטערתי שהרסתי את המשפחה? גם כן וגם לא. התביישתי שהרגתי את היציבות של "אמא ואבא". האם רציתי לחזור לאקס שלי? לא. האם אני מרגישה כעס ושנאה כלפיו? כבר לא. הוא אדם טוב ואב נפלא לילדינו. איך הילדים קיבלו את השינויים? ברוגע מוחלט. היום אני נשואה. עברתי לעיר גדולה יותר. אני אוהבת ואני אהובה".

  • עוד באותו נושא:
  • אימא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully