ריילי הודגינס הולכת בלי חזייה. ryleigh_hodgins, צילום מסך
צילום מסך/ryleigh_hodgins

"אומרים לי שזה לא הולם שאני לא לובשת חזייה בפומבי. זו התשובה שלי"

24.2.2023 / 0:07

כוכבת הטיקטוק הקנדית ריילי הודג'ינס חושפת בסרטון שהיא יוצאת מהבית בלי חזייה ויש לה תשובה חד משמעית לבומרים שמעזים להעיר לה על זה

ריילי הודגינס הולכת בלי חזייה/@ryleighhodgins

משפיענית הרשת הקנדית ריילי הודג'ינס (@ryleighhodgins) טוענת שבומרים מעירים לה על מה שהיא לובשת - או יותר נכון על מה שהיא לא לובשת. בערוץ הטיקטוק שלה, שם יש לה יותר מ-124 אלף עוקבים, היא סיפרה שהיא יוצאת מהבית פעמים רבות ללא חזייה - ושהיא מקבלת לא מעט תגובות מאנשים מבוגרים שיש להם בעיה עם "הבחירות האופנתיות שלה".

בסרטון שצבר אלפי לייקים, היא כתבה על המסך: "כאשר בומר אומר שזה לא הולם להיות בפומבי בלי חזייה". היא משתמשת בסאונד מתכנית ריאליטי שחוזר על המשפט "כי זה לא מכבד... עבורך". היא הוסיפה לצד הסרטון: "אם עוד מישהו ישאל אותי אם קר לי, אני נשבעת שאזנק מהמסך ואסטור לו". בסרטון היא נראית מציגה את השדיים שלה כשהיא לא לובשת חזייה - ובהחלט לא מתביישת בזה.

@ryleighhodgins If anyone asks me if I'm cold I swear I'll jump through the screen and smack you ? #fyp #foryou #boomer ♬ original sound - Asia The Unknown
@ryleighhodgins This just got deleted so blow it back up ? #fyp #foryou #TodayYearsOld #xyzbca ♬ stop complaining - <3

בתגובות רבים ניצלו את המצב כדי לעשות בדיוק ההפך: "אז... קר לך?" כתב אחד בצחוק ואחר הוסיף: "קר לך? אני מחכה בסבלנות לסטירה שלי".

אחרים הסכימו שאנשים צריכים להפסיק להתערב בחייהם של אחרים ולהעיר להם: "שכל אחד ילבש מה שבא לו", כתב אחד ואחר הוסיף: "בי זה ממש לא מזלזל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully