אילוסטרציה. ShutterStock
ShutterStock

ביום עורכת דין, בלילה רוקדת עם מדבקות על הפטמות

30.7.2021 / 11:47

אומרים שלכולם יש שלדים בארון, אבל מבחינתנו אין סודות בחברה - עורכת דין מתוודה בפנינו שהיא מנהלת חיים כפולים - ביום היא אשת מקצוע מכופתרת, ובלילה שמה מדבקות על הפטמות ויוצאת למסיבות

"במקצועי אני עורכת דין, ובתור עורכת דין יש המון הגבלות ואיסורים על העולם האישי שלי. אני צריכה מאוד לשים לב להתנהגות ולהתנהלות שלי כי אני נחשבת לפקידת בית משפט ולמייצגת ציבור. אם אני אלך, למשל, למשחק כדורגל ואצעק "השופט בן זונה", יכולים להעלות אותי לדיון משמעתי בוועדת האתיקה. אז אני צריכה לחשוב על כל צעד שאני עושה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

ה"בעיה" היא שבלילה, אני חברה בקהילה של BDSM ופטיש ואלה המקומות שאליהם אני יוצאת לבלות. זה משהו שרק האנשים בקהילה עצמה יודעים עליי, וכמובן אף אחד מהקולגות והלקוחות שלי לא יודע, ואני כל הזמן חיה את הקונפליקט הזה. אם העולם האישי שלי היה משהו שפחות יכול לייצר לי קשיים ביחס למקצוע שלי, הייתי שמחה להיות יותר פתוחה ופומבית לגביו".

איפה זה הכי מפריע לך?
"יש כל מיני רגעים. לפעמים אני רואה למשל ברשתות החברתיות, ששם אגב אני הכי נראית עורכת דין סטנדרטית ושגרתית, מישהו מעלה איזה פוסט ואני רוצה להביע את עצמי ואת העולם שלי אבל אני לא יכולה באמת לעשות שום דבר פומבי. אני גם לא ארשה לעצמי להתנשק או להגיע לסיטואציה פיזית או אינטימית במסיבה, אני בעצם לא יכולה להיות חופשיה במאה אחוז. מצד אחד יש לי עולם אישי מדהים שאני נהנית ממנו והייתי שמחה להיות הרבה יותר פתוחה לגביו, אבל מצד שני יש לי מקצוע שאני אוהבת שלא מאפשר לי לעשות את זה, ואני לא רוצה לוותר על אף אחד מהצדדים האלה שלי."

את זוכרת משהו שרצית לעשות פעם ועצרת את עצמך בגלל המקצוע?
"הציעו לי לא פעם לדגמן אופנת פטיש ונאלצתי לסרב. גם למסיבות עצמן אני לא יכולה להתלבש כמו שהייתי רוצה. אני אמנם לא יוצאת לשם עם הבגדים שאני לובשת למשרד אבל אני גם לא אלבש בגדי פטיש או מדבקות על הפטמות למרות שהכי בא לי וזה הכי סקסי בעיניי. הייתי צריכה גם לעדן את המראה שלי באופן כללי, להוריד פירסינגים למשל".

יצא לך לפגוש פעם מישהו מהקהילה בחיים המקצועיים או להיפך?
"נפגשתי פעם עם קולגה במסיבה, ברגע שהוא ראה אותי הוא ממש נבהל אבל הרגעתי אותו, אמרתי לו שאני שומרת על חיסיון עורך דין לקוח. לי, האמת, זה לא הפריע. ידעתי שזה יישאר בינינו".

נפגשתם שוב מאז?
"יצא לנו להיפגש כמה פעמים בעבודה אבל מעולם לא הזכרנו את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully