אירית דייטינג. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

באהבה, לוולנטיין: אירית דייטינג וה"דייט הלימודי" בתשלום

עודכן לאחרונה: 5.3.2023 / 18:10

לקראת וולנטיינס, יום האהבה שחל השבוע, פרסמה יועצת דייטינג בעלת פרופיל ייעוץ ברשת, את המאני מייקר שלה לעונה - דייט לימודי" היא קוראת למה שהיא מציעה, והפארודיה שעלתה לרשת מיד אחרי "מציצה לימודית". זה מה שחשבנו עליה

אירית דייטינג/אינסטגרם

יכול להיות שנתקלתם ב"דייט הלימודי, אבל אם לא, צריך לדבר על זה רגע. מדובר בבחורה ששם האינסטגרם שלה הוא "אירית דייטינג", ובפרופיל שנפתח די לאחרונה ומכיל עצות דייטינג לגברים סטרייטים וסאחייייים. העצות שנראות כאילו נלקחו מימי המקרא, ולבחורה יש את אחד מהפרצופים האלה שנראים של פרופיל מזוייף. בזמן שהעצות נכתבות על המסך, היא רוקדת בסקסיות מאחור.

פנינים בשילוב הזה תמצאו שם בשפע. למשל: היא בגופיה לבנה וחולצה שנופלת מהכתף, וטקסט, בגדול: "תיזהר לעשות את זה בדייט!!!". או "אל תכתוב טקסטים ארוכים ומושקעים בתוך הפרופיל שלך. אתה יוצא נואש", וכולי.

מצד שני, אם מבודדים את הרעיון מהבחורה, דייט לימודי הוא לא רעיון גרוע בכלל. כמו שפסיכולוגים ופסיכיאטריים משתמשים בסרוגייט כדי לעזור לגברים עם חרדות מנשים, להתגבר עליהן, גם להשתמש ב"סרודייט" יכול לעזור לגבר לבחון את ההתנהגות שלו מול נשים, לפחות ברמה הטכנית המאד כללית.

דייט לימודי. פייסבוק, צילום מסך
דייט לימודי/צילום מסך, פייסבוק

ואז - זה קרה. איש אחד שכנראה עושה סטנדאפ (סתם התעצלנו לבדוק כי בואו, זה לא מעניין באמת), לקח את הדייט הלימודי, החליף "דייט" ב"מציצה", והעמיד (נו פאן אינטנדד) פארודיה על הדייט הלימודי של אירית דייטינג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
מציצה לימודית. פייסבוק, צילום מסך
הפארודיה/צילום מסך, פייסבוק

מה לדעתכם יש יותר?

גברים שלא יודעים להתנהג
נשים שלא יודעות למצוץ
1258 משתתפים

מעבר לזה שזה יצא מצחיק, ודי בטוח שנשים עושות טעויות קשות במין אוראלי באותה רמה שגברים טועים בדייטים ואולי אפילו יותר. עוד ייאמר לזכות ה"חיקוי", שהרבה יותר פשוט ללמד מישהי למצוץ מאשר ללמד מישהו איך להתנהג בדייט, שמן הסתם יהיה כל פעם עם אישה אחרת.

מצד שני אולי זו בכלל אמירה חברתית? אולי הוא בכלל מוחה על הנימה של ההגמוניה הנשית שאינה מודעת להגמוניותה של אישה שמרשה לעצמה להציע את שירותיה ללמד משהו שהמדע עוד לא פענח, ועוד לקחת על זה כסף כי זה שימו לב - זה" יחסוך לך זמן וכסף של לפחות 20 דייטים".

שניהם צודקים. אנחנו לא יודעות מי מהם צודק יותר - אבל די עצוב שאנחנו חיות בעולם שבו גברים לא יודעים להתנהג ונשים לא יודעות למצוץ. סתם משהו לחשוב עליו, לקראת וולנטטיין.

אירית דייטינג עלתה פה על משהו. SHEEE חושבת שדווקא היא עצמה צריכה להעביר את המידע שלה הלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully