צלליות וולנטיינס. טל חמדי,
טל חמדי

שפתיים או עיניים? מאפרים מלמדים את שיטת ההדגשה הסקסית

עודכן לאחרונה: 10.2.2023 / 12:59

וולנטיינס מתקרב, ויש אנשים שיוצאים ביום הזה (לא אנחנו, אבל לא שופטות) קראנו למאפרת שי אלבז ולמעצב השיער ושגריר אינדולה בישראל דודי בן הרוש לתת לנו כמה רעיונות ללוקים שכל אחת יכולה לבצע בעצמה

עור זוהר וליפסטיק פוקסיה
מתחילים במריחת קרם פנים וסרום גדושים בלחות, ולתוך המייק אפ נערבב שימר נוזלי.
אחרי מריחה המייקאפ ניקח סטיק כהה (חום) ונניח לצידי הפנים מקו האוזן לכיוון הפה באלכסון, לחיטוב, וגם נדגיש את צידי האף, מסגרת המצח וקו הלסת. לא לשכוח לטשטש הכל יפה יפה למראה אחיד של העור. להארות נשתמש בקונסילר מתחת לעין, במרכז הסנטר ובמצח.

ברונזר (בעדינות) על עצם הלחי, סומק ורדרד בתפוחי הלחי בתנועות מעגליות, ולסיום נקודות קטנות של שימר על קצה האף, הסנטר ועצמות הלחיים כדי לתת מראה זוהר.

נעבור לעיניים:
נבריש את הגבות כלפי מעלה עם ג'ל לגבות ונמלא אותן עם צללית או עיפרון גבות. ניקח צללית מבריקה שמנת ונניח על עצם הגבה ועל הזוית הפנימית של העין, וצללית טבעית בצבע ניוד על גלגל העין. מעט מסקרה.

שפתיים:
תוחמים בעיפרון ורוד כהה את השפתיים בצורה מדוייקת, וממלאים עם אודם ורוד פוקסיה מעט בהיר יותר מהתוחם, ועשיר בלחות.

צלליות וולנטיינס. טל חמדי,
עור זוהר וליפסטיק פוקסיה/טל חמדי

גבות מודגשות ושפתיים חגיגיות
גם כאן נתחיל במריחת קרם פנים וסרום סופר לחותיים, וונמרח מייק אפ בצורה אחידה על העור, ולא לשכוח גם את הצוואר. אחרי מריחת המייקאפ ניקח סטיק כהה (חום) ונניח לצידי הפנים מקו האוזן לכיוון הפה באלכסון, לחיטוב, וגם נדגיש את צידי האף, מסגרת המצח וקו הלסת. לא לשכוח לטשטש הכל יפה יפה למראה אחיד של העור. להארות נשתמש בקונסילר מתחת לעין, במרכז הסנטר ובמצח.

ברונזר (בעדינות) על עצם הלחי, סומק ורדרד בתפוחי הלחי בתנועות מעגליות, ולסיום נקודות קטנות של שימר על קצה האף, הסנטר ועצמות הלחיים כדי לתת מראה זוהר.

עיניים
נבריש את הגבות כלפי מעלה עם ג'ל לגבות ונמלא אותן עם צללית או עיפרון גבות, ניקח צללית בצבע שמנת מבריקה ונניח על עצם הגבה ועל פנים העין ה- c הפנימי. על גלגל העין נניח צללית טבעית שנוטה לכיוון הניוד ורדרד עם מעט נצנצים וברק, ונשתמש בעיפרון (או צללית שחורה) לתיחום קו הריסים והשליש החיצוני של העין. מסקרה בנדיבות למראה דומיננטי של הריסים.

ועכשיו לשיא של האיפור - השפתיים
נשתמש בעיפרון שפתיים אדום ונתחום את השפתיים בצורה מדוייקת - חשוב מאד להקפיד במיוחד עם אודם אדום. נמלא את השפתיים, באודם עמיד, נחכה שיתקבע ומעליו נשתמש בגלוס שקוף למראה מבריק. לסיום, בזהירות ניקח נצנצים אדומים עם מברשת ונניח בעדינות על השפתיים בצורה אחידה.

ניתן להשתמש באבני חן במקום בנצנצים. כיף!

צלליות וולנטיינס. טל חמדי,
גבות מודגשות ושפתיים חגיגיות/טל חמדי
צלליות וולנטיינס. טל חמדי,
והשיער - אמאלה/טל חמדי

עיניים מסתוריות ושפתיים סקסיות
זהו אחד הלוקים הכי רומנטיים וקלאסים שיש, והוא מתאים במיוחד לערב חורפי של נייט-אאוט בעיר: נתחיל מלחות טובה, סרום, ולאחר מכן פריימר, ועליהם נניח מייקאפ לחותי כדי לשמור על הזוהר של העור. אחרי מריחת המייקאפ ניקח סטיק כהה (חום) ונניח לצידי הפנים מקו האוזן לכיוון הפה באלכסון, לחיטוב, וגם נדגיש את צידי האף, מסגרת המצח וקו הלסת. לא לשכוח לטשטש הכל יפה יפה למראה אחיד של העור. להארות נשתמש בקונסילר מתחת לעין, במרכז הסנטר ובמצח.

ברונזר (בעדינות) על עצם הלחי, סומק ורדרד בתפוחי הלחי בתנועות מעגליות, ולסיום נקודות קטנות של שימר על קצה האף, הסנטר ועצמות הלחיים כדי לתת מראה זוהר.

עיניים
ניקח ג'ל או סבון לגבות ונבריש את השיער כלפי מעלה למראה פרוע ומלא, ונמלא את החוסרים בגבה עם עיפרון או טוש לגבות. נניח צללית שמנת על פנים העין, c פנימי ועל עצם הגבה. נניח צללית טבעית שקרובה לצבע העור על גלגל העין. נטשטש צללית חומה בצבע ניוד על שקע העין ונטשטש כלפי פנים העין, ועם אותה צללית חומה של נשתמש גם כדי לתחום את העפעף התחתון (מתחת לעין), נטשטש עם מברשת קטנה יותר וניצור מראה חם של העין. עם עיפרון/ צללית חומה נדגיש בשליש החיצוני של העין ונתחום את קו הריסים, ונסיים במסקרה חומה למראה עדין ורומנטי.

שפתיים
עם תוחם בצבע דובדבן נתחום את השפתיים, ועם אודם לחותי בצבע דובדבן יין נמלא בעדינות.

צלליות וולנטיינס. טל חמדי,
עיניים מסתוריות ושפתיים סקסיות/טל חמדי
צלליות וולנטיינס. טל חמדי,
וואו/טל חמדי

עיניים חתוליות, ושפתיים קלאסיות
את הלוק הזה נתחיל בעיניים, ונניח קונסילר על כל גלגל העין. עם צללית בצבע שמנת עם מעט ברק נכסה את פנים העין, ה- c פנימי ועצם הגבה. עם צללית בצבע סגול בהיר ניתן נגיעה קטנה שוב ב-c הפנימי של העין כדי להוסיף טיפת צבע, ונמרח צללית לבנה על כל גלגל העין, כמעט עד עצם הגבה.
ניקח צללית בצבע סגול כהה ונניח אותה מהשליש החיצוני של העין כלפי גלגל העין באלכסון כדי ליצור מראה חתולי עם מברשת קטנה וצפופה למראה חד, ונמשיך במריחת איילינר שפיצי. עם אותה צללית סגולה נתחום גם את העפעף התחתון עם מברשת קטנה ונטשטש. מסקרה בנדיבות, ג'ל גבות והברשת גבות כלפי מעלה, למלא לפי הצורך עם עיפרון.

עור הפנים
ננקה את הפנים עם חלב פנים כדי לנקות שרידי צללית כהה, ונתחיל: לחות טובה, סרום, ולאחר מכן פריימר, ועליהם נניח מייקאפ לחותי כדי לשמור על הזוהר של העור. אחרי מריחת המייקאפ ניקח סטיק כהה (חום) ונניח לצידי הפנים מקו האוזן לכיוון הפה באלכסון, לחיטוב, וגם נדגיש את צידי האף, מסגרת המצח וקו הלסת. לא לשכוח לטשטש הכל יפה יפה למראה אחיד של העור. להארות נשתמש בקונסילר מתחת לעין, במרכז הסנטר ובמצח.

ברונזר (בעדינות) על עצם הלחי, סומק ורדרד בתפוחי הלחי בתנועות מעגליות, ולסיום נקודות קטנות של שימר על קצה האף, הסנטר ועצמות הלחיים כדי לתת מראה זוהר.

שפתיים
נמלא את השפתיים עם אודם עשיר בלחות בגוון אדום ונוסיף מעליו גלוס שקוף למראה מבריק ועסיסי.

צלליות וולנטיינס. טל חמדי,
עיניים חתוליות, ושפתיים קלאסיות/טל חמדי

עוד פרשי, שפתיים ארטיק ועיניים סקסיות
ראשית נמרח קרם פנים ונספיג טוב על העור ונמרח בנוסף מעל סרום. נתחיל להניח מייקאפ על הפנים בטפיחות כדי לשמור על האחידות ולהחות שלו, ניצור הארות עם קונסילר בהיר מתחת לעיניים, אמצע המצח, צידי האף, והסנטר. נטשטש הכל יחד ליצור לוק אחיד של העור.

נבריש את הגבות עם ג'ל או סבון גבות כלפי מעלה למראה פרוע ומלא, ואת העיניים נתחיל מבסיס של קונסילר על גלגל העין.

נניח צללית ורודה ונניח על כל העין ונטשטש, ועם עיפרון/ צללית שחורה נתחום את קו הריסים כדי ליצור מראה של איילינר מעושן. אחרי הנחת העיפרון יש לטשטש מעט עם מברשת קטנה, ולהניח על עצם הגבה צללית לבנה/ בהירה. מסקרה מעבה בנדיבות למראה דרמטי במיוחד.

סומק
יש לקחת סומק קרם ורוד ולהניח עם מברשת מעוגלת, בתנועות סיבוביות מעצם הלחי באלכסון לכיוון האף.

נמשים
כדי ליצור את מראה הנמשים ניקח טוש / עיפרון חום ונניח בתפזורת על הפנים עם טפיחות של האצבעות שלנו כדי ליצור מראה טבעי.

שפתיים
את מראה השפתיים "כאילו אכלתי ארטיק" ניצור עם טינט או אודם ורדרד במריחה עדינה.

צלליות וולנטיינס. טל חמדי,
עוד פרשי, שפתיים ארטיק ועיניים סקסיות/טל חמדי

בונוס שיער: לוק 1 - עור זוהר וליפסטיק פוקסיה
חופפים עם שמפו ווליום לקבלת נפח, ובזמן הפן מתיזים ספריי מלח בקודקוד השיער. ועם מברשות גדולות יוצרים נפח. בשלב הבא, יוצרים מעין בננה באיזור הקודקוד, סוגרים את השיער עם סיכות בחלק האחורי של הבננה, אוספים את החלק הקידמי לאחו, ומאחדים עם הבננה. משאירים שיער פזור בחלק האחורי, באוזניים ניתן להוציא פאות קצרות, באיזור הפוני ניצור שביל אלכסוני כדי ליצור פוני עמוק שיתאים לבננה בקודקוד השיער, מתיזים ספריי יבש או ספריי נגד קרזול, כדי לשמור על הלוק עמיד נגד פריזיות ורוחות חורף. לשדרוג הלוק ניתן למתוח שני קבוצות שיער קטנות לקוקו מתוח, כך ניתן ליצור מראה מתוח ורענן של הפנים.

צילום וקריאייטיב: טל חמדי
איפור: יעל מסיקה
שיער: אביאל שמעיה
סטיילינג: חן לי ביטון

מדריכי לוקים:
איפור: שי אלבז
שיער: דודי בן הרוש שגריר אינדולה ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully