קווין. טיקטוק, צילום מסך
צילום מסך/טיקטוק

"אני לא מוכן לצאת עם נשים מכוערות" אמר הבחור שבתמונה

עודכן לאחרונה: 26.2.2023 / 14:45

המכונאי הרווק בן ה-42 שלא מצטיין במראהו באופן מיוחד, וחברו היחיד הוא כלב, לא מתבייש להצהיר בפה מלא קבל עם וטיקטוק שהוא מוכן לצאת עם נשים שהוא מכנה "מכוערות". מבוא לאינסלים מתחילים

קווין, רווק בן 42 מסקוטלנד, מסביר שהוא מסרב לצאת עם נשים "מכוערות" - למרות שהוא יודע שהוא לא נראה מדהים בעצמו.

אם חשבת שיש כאן איזו בעיה של מודעות או שאין לו מראה בבית, את טועה. זה הבחור שמצולם בתמונה, והוא יודע שהוא לא בראד פיט. הוא גם לא אוליגרך, אלא מכונאי רכב, וגם לא מעניין במיוחד - רוב הסרטונים שלו בטיקטוק הם על הכלב שלו, בלייד (גם השם מאד לא מקורי, אבל הכלב ממש לא אשם). אבל כל זה לא משנה לו - הוא לא מוכן לצאת עם נשים "מכוערות".

המסקרה המושלמת לא קיימת - אבל את יכולה לערבב לך אחת
"כפמיניסטית אני רוצה לצפות בסרט של רוני נדלר על חנן גולדבלט"
טיפול ה"ערפד" של קים קרדשיאן ובר רפאלי מחזק את הזיקפה

במסגרת סרטון טיקטוק שבו הוא מפרט את הטרנאופים שלו הוא מציין שאחד מהם הוא, ובכן - כיעור. "אני לא בקטע של נשים מכוערות", אמר ל"סאן", ככה, בלי בושה "אני לא אומר שאני בראד פיט, אבל אני יודע שאני יכול למשוך נשים סבירות".

עוד דברים שאת צריכה לזכור לךפני שאת מתחילה עם קווין - הוא גם לא אוהב "כלבות בומרנג שבורות" (מה זה אומר? מישהי בריבאונד?), או נשים "גדולות מדי". קווין, שבטעות נדמה לו שהוא יכול להיות בררן, ממשיך ומסביר מה הוא כן מחפש:

"אני רוצה אישה שהיא יהלום לא מלוטש, בעצם", הסביר בסרטון, "ויצאתי עם כמה נשים שהן קצת בצד הכבד של הספקטרום, וכשזה מאוזן אני די אוהב את זה. כל עוד את נראית טוב ויש לך סט נחמד של ציצים, אני בעוניין."

הוא המשיך והסביר שאישה יכולה להיות גם "די כבדה" וגם "נאה למראה" אבל הוסיף ש"היא יכולה להיות מהממת אם היא רק תוריד קצת במשקל".

בסרטון בן 5 הדקות, הוא ציין גם שהוא לא מעריץ גדול של נשים שאוספות את השיער שלהן מכיוון שלדעתו זה גורם להן להיראות כמו אננס, וכי הוא מאמין שיחסי מין הם חלק מאסיבי מכל מערכת יחסים. אבל הודה בפני The Sun שהגישה הזאת "מקשה על מציאת מישהי אם אתה הולך רק על המראה היוקרתי". הרווק חשף כי זכה להצלחה מסוימת באפליקציית ההיכרויות Plenty of Fish, אבל טינדר היה "פלופ": "אם אתה מקבל הודעה מבחורה אני יכול להבטיח לך שהיא תהיה מישהי לא כל כך יפה", הסביר את הבעייתיות של יוזמה נשית, מבחינתו.

"ובגלל זה אתה רווק", ציין מגיב שמייצג את רוב התגובות שקיבל הסרטון "המיזוגניה הזאת תגרום לך להיכנס לכלא, חבר" אמר אחר "ואז תקבל את כל הסקס שאתה צריך."

קווין ענה שהוא יודע שיהיה לו קשה למצוא מישהי מושלמת, כי הוא הפסיק לשתות ולא פוגש הרבה אנשים בפאבים, אבל זה לא עוצר אותו, והוא לא מוכן להסתפק באף אחת שהיא פחות ממה שהוא רוצה - "אני פשוט לא מוכן להסתפק בכמעט. למרות שאני מבין שאני יכול להיות לבד הרבה זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully