בעל מאפר. טיקטוק, צילום מסך
צילום מסך/טיקטוק

"הפתעתי את אישתי שהתעוורה, ולמדתי איפור בשבילה"

עודכן לאחרונה: 26.2.2023 / 14:45

הרשתות החברתיות אמנם חושפות אותנו לתמונות קשות מנשוא, אבל אחת לירח כחול אנחנו עדים לרגעי טוהר ויופי אמיתיים שעשויים להחזיר את האמון באנושות, וכן ירבו. והפעם, בעל שהפתיע את אשתו העיוורת והלך ללמוד איפור כדי לעזור לה להרגיש טוב יותר

הרשו לנו להתחיל בצליל המתבקש: "אוווווווווווו". באמת, איזה גבר.

ועכשיו נתחיל מההתחלה. אשתו של דריק קו היא חולת סכרת שאיבדה את הראייה בעין אחת וסובלת גם מאי ספיקת כליות, ודרק קו הוא בעלה האוהב, שלמד בסתר את אומנות האיפור כדי שיוכל לעזור לה להתאפר, ואולי זה לא כזה מפתיע אחרי ששומעים את כל הסיפור שלהם ומגלים שהוא גם תרם לה כליה.

"אני אעשה הכל בשביל אשתי", אמר קו "אני אצא מאזור הנוחות שלי כדי לוודא שהיא מרגישה בנוח,
"אמרתי את זה בנדרים שלי", המשיך - "'לטוב ולרע, בחולי ובבריאות'". סרטון הטיקטוק של המחווה המתוקה של קו צבר יותר ממיליון צפיות מצופים נרגשים. ובצדק.


המסקרה המושלמת לא קיימת - אבל את יכולה לערבב לך אחת
"כפמיניסטית אני רוצה לצפות בסרט של רוני נדלר על חנן גולדבלט"
טיפול ה"ערפד" של קים קרדשיאן ובר רפאלי מחזק את הזיקפה

@3_dstylez

Me: imma do your make up for dinner tonight babe Her: boy stop playing wit me Me: for real I got you...I know what I'm doing kinda lol Her: boy stop playing wit me we gotta go soon Me: babe just trust me long story short my daughter asked me to do her make up for her bday in MIAMI lol.... I'll doing whatever it takes to make sure my wife is comfort... even if it means going out of my comfort zone????????

♬ Every Kind Of Way - H.E.R.

בנובמבר אובחנה בר, אשתו בת ה-45, עם שיתוק עצבי שעלול לגרום לאובדן ראייה ולליקוי. המחלה הפכה אותה לעיוורת חלקית בעין אחת, מה שפגע ביכולתה לבצע משימות יומיומיות - כולל את שגרת הטיפוח היומית שלה.

לאחר שראה את אשתו החולה מתוסכלת מחוסר יכולתה להתאפר כראוי, ניגש הבעל המדהים הזה למאפרת מקצועית וביקש שתלמד אותו את יסודות המקצוע. כשמייק אפ, סומק, ריסים וליפסטיק הפכו להיות חלק מארגז הכלים שלו, הוא הפתיע את בר עם מייק-אובר בייתי לקראת ליל הדייטים של יום האהבה שלהם, שם הציג לראשונה את כישוריו ההתחלתיים. "היא הופתעה לגמרי", הוא גיחך. "ואז יצאנו לארוחת ערב ועיסוי."

מעצב השיער, בעל השנה (ועכשיו גם המאפר) מבקש לעודד גברים אחרים לנטוש את האגו הגברי שלהם בשם האהבה, ולעשות הכל כדי לטפח אותה, "שים את גאוותך בצד עבור האדם שאתה אוהב", הוא מפציר. "אם אתה באמת באמת אוהב את האדם הזה, לא צריכה להיות שם שום גאווה". ו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully