בעל מאפר. טיקטוק, צילום מסך
צילום מסך/טיקטוק

"הדייט שלי הלך להזיז את המכונית שלו - ופשוט לא חזר"

27.2.2023 / 13:36

אישה הפכה ויראלית בטיקטוק לאחר שחשפה כי הדייט שלה עזב כדי להזיז את המכונית שניות לאחר שפגש אותה בבר ספורט רק כדי לא לחזור

זה התחיל כמו שזה תמיד מתחיל, בסוייפ ימינה, אבל נגמר בצורה הרבה פחות מבטיחה.

רייצ'ל וילסון מפלורידה סיפרה שניות אחרי שנפגשה עם הדייט שלה, הוא ביקש ממנה לחכות רגע, כביכול כדי להזיז את הרכב שלו למקום אחר, לאחר מכן קיבלה רייצ'ל הודעת טקסט מהאיש, שבה נכתב: "סליחה לא הרגשתי את זה", עם אימוג'י של פרצוף עצוב.

המסקרה המושלמת לא קיימת - אבל את יכולה לערבב לך אחת
"כפמיניסטית אני רוצה לצפות בסרט של רוני נדלר על חנן גולדבלט"
טיפול ה"ערפד" של קים קרדשיאן ובר רפאלי מחזק את הזיקפה

סרטון הטיקטוק בו היא מספרת על המקרה צבר כמעט 4 מיליון צפיות מאז שפורסם. היא הייתה אמורה לפגוש את הדייט בבר בשביל כנפי עוף ובירה. וחיכתה מחוץ לבר בזמן שקיבלה את הטקסט שהודיע לה שהוא חזר על עקבותיו.

"עמדתי מול המסעדה וחיכיתי כמה דקות לפני שקיבלתי את הטקסט", אמרה בת ה-28. "לא הגבתי. מחקתי את המספר שלו ומאז לא שמעתי ממנו מילה".

רייצ'ל נותרה מבולבלת מהיעלמותו הפתאומית של הדייט שלה, לדבריה כיוון שלא קלטה שום התנהגות משונה בזמן שהם שוחחו באפליקציה.

למרות הרגשות, וילסון הצהירה שהתקלה הקטנה הזאת לא תרתיע אותה מלהמשיך לחפש אהבה, ואמרה שבעוד שלמרות ששמחה ורצתה לפגוש אותו, היא לא מצטערת שהם קבעו ושכל זה קרה, ואפילו יש לה דברים חיוביים לומר על הבחור הנוטש עצמו:

"אהבתי שהוא עשה תוכניות ספציפיות ישר", הצהירה. "אני שונאת לפגוש מישהו באפליקציית היכרויות שרק מדבר ומדבר לנצח, בלי תוכניות מוצקות להיפגש".

"לפחות הוא שלח לך הודעת טקסט. רבים היו חוסמים אותך ועוזבים", אמר אחד הגולשים.

"היה לי דייט מחדר הכושר שהרס לי את שגרת האימונים" אמרה אחרת "הוא גר במרחק של 15 דקות ממני, ועדיין הייתי רואה אותו בחדר הכושר לפני שעברתי דירה".

"לפחות הוא לא שיק - טכנית הוא כן הזיז את המכונית שלו", התבדח אדם נוסף. "הרחק ממך, מהמסעדה, וקרוב יותר לבית או לדייט הבא."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully