הבחור שקיעקע את איבר המין. ethanmodboybramble, צילום מסך
צילום מסך/ethanmodboybramble

גבר שמכור לקעקועים חשף: כך קעקעתי את איבר המין שלי

עודכן לאחרונה: 15.8.2023 / 7:58

כן, זה בהחלט נשמע גרוע, אבל איתן, שכבר חתך את האוזניים שלו כדי שהן יהיו דומות לאוזניים של אלף, החליט לשבור את כל המוסכמות האפשריות וקעקע את איבר המין שלו, וזה מה שכתוב עליו

ככה זה נראה כשהוא מתקעקע/ethanmodboybramble

צעיר שמכור לשינויי גוף כבר חתך בעבר את האוזניים שלו כדי שיהיה דומה לאלף חשף שיש לו קעקוע סודי על איבר המין. איתן "מוד בוי" ברמבל מאוסטרליה בזבז עשרות אלפי דולרים על קעקועים שמכסים את פניו וגופו. מלבד הקעקועים, לבן ה-22 יש גם לשון חצויה, אוזנים חתוכות ואפילו שתלים של עכביש על הידיים שלו.

בשיחה עם אאוטספוקן שואו פודקאסט, הוא חשף את הקעקוע הכי מוזר שלו. "יש לי קעקוע של "מוד בוי", הכינוי שלי, על כל הגב שלי וגם על איבר המין שלי", הוא אמר למנחה ההמומה ג'קסון אודוהרטי. המנחה האורח לקלאן גוטפריד שאל: "אתה צריך שהוא יעמוד בשביל זה?", אית'ן צחק וענה: "לא,אתה רק צריך למתוח אותו. כמו שפותחים פחית של קולה. זה לא נורא כמו שזה נשמע או כמו שאתם מנסים להציג את זה".

@ethanmodboybramble Just a couple of my modifications, if you guys like this video i might do a tattoo showcase ? #tattoos #tattoomodel #modboy #piercings #modified #modification #tattoo #eyeballtattoo #tattooremoval #spiders #ouch ♬ original sound - Moddaddy

על מה הוא מתחרט?

הוא סיפר שהשינוי הראשון שלו הגיע כשהחליט למתוח את אוזניו בגיל 11 - ומאז המשיך ועשה לעצמו גם לשון מפוצלת ואפילו הסיר את הטבור שלו.

אבל, האב הטרי מודה שיש לו כמה חרטות בגלל ששופטים אותו מיד כשהוא עומד מול אנשים, בגלל המראה החריג שלו. "אני מניח שאפשר לומר שאני מתחרט על כמה קעקועים. זו לא בדיוק חרטה, אני חושב שיש הבדל בין חרטה לבין רצון להיתפס אחרת", הוא התוודה.

איתן המשיך והסביר שהוא מודאג מחוסר היכולת שלו לבצע משימות יומיומיות כמו לקחת את בתו הצעירה לבית הספר מבלי לספוג מבטים שיפוטים מההורים האחרים. הוא מניח שהוא לא ירצה שהילדה שלו תעשה קעקועים בפנים כמו שהוא עשה בגיל צעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully