זוג עושה סקס. ShutterStock
ShutterStock

החיים קצרים מדי למסיונרית, אבל אלו תנוחות לאמיצות בלבד

7.3.2023 / 12:17

תגידו את האמת - מתי בפעם האחרונה ניסיתם תנוחה חדשה במיטה? לא, אני לא מדברת על הזזת רגליים קטנה לכאן או לשם, אלא על משהו שלא ניסיתם ולא חשבתם לנסות מעולם. החיים קצרים מכדי להעביר אותם במסיונרית

סקס הוא נחמד בעיקר כשהוא חדש. אם חיי המין שלכם כבר לא חדשים במיוחד ואתם עם אותו פרטנר יותר מכמה שנים אתם יודעים על מה אני מדברת. בדיוק בשביל זה המציאו את התנוחות, ואנחנו לגמרי משתמשים בהן כשאנחנו לא עייפים מדי, הילד ישן אצל סבתא, ויש לנו חשק מיני, וגם אז, אנחנו בוחרים בין דוגי לכפיות הפוכות ומרגישים סופר הרפתקנים.

לא תאמינו כמה תנוחות נוספות קיימות שמעולם לא שמעתם עליהן ולא חלמתם לנסות אותן! אפילו סתם בשביל האתגר והמשחק שווה לבדוק את האופציות הקיימות. או שלא, תלוי כמה אתם בכושר.
אה, רגע. חשוב לאמר: אין בכתבה זו משום המלצה או עצה מקצועית. אם אתם סובלים מפריצת דיסק, אולי כדאי שלא תנסו את תנוחת הליכת הסרטן. רק אומרת

דוגמנית עם חזה ענק חושפת באיזה מדינות מתייחסים אליה כאל חתיכת בשר
כן, גם סקס עם גבר מעולף: הפנטזיות הנשיות שלא מדברים עליהן
הלאומים הכי אטרקטיביים נחשפו: הודו במקום הראשון, איפה ישראל?
אבי מעוז אמנם התפטר, אבל זה ממש לא אומר שהסכנה חלפה

תנוחות
פרה פרה. GettyImages
תנוחות פרה פרה/GettyImages

נתחיל מהקל אל הכבד. תכל'ס, אין הרבה מה להסביר כי התנוחה הזאת די מסבירה את עצמה. היא בעמידת ידיים, הוא מאחוריה בין הרגליים שלה, מחזיק אותה באגן. תנוחה מפגרת אם תשאלו אותי, במיוחד כי אין להבי יתרונותי יחסיים אין לעומת הדוגי מבחינת החיכוך, והיא קשה בטירוף. גם לאנשים בכושר מעולה יהי קשה להחזיק אדם שלם במשך יותר מחמש דקות או לעמוד על הידיים תוך כדי שהם מנסים גם ליהנות. לא יודעת, אולי משהו באלמנט ה"תנועה אחת לא נכונה ושנינו שוברים את השיניים" מוסיף לריגוש, עבור זוג אתלטים שיש בינהם סנכרון מושלם. אתם לא - וותרו על זה עדיף להשתעמם מאשר לשבור את השיניים הקדמיות.

תנוחות
מספריים עקומים. GettyImages
תנוחות מספריים עקומים/GettyImages

למה, אבל באמת, למה? כדי לראות סרט ביחד? מה?? אני יודעת שהרבה המצאות טובות נולדו מטעויות - טארט טאטן למשל, אבל זה לא אומר שגם ההיפך נכון ושכל מה שנולד מטעות חייבים לאמץ מיד. האישה שוכבת על הצד ומרימה את הרגל העליונה, הגבר, ששוכב גם הוא על הצד ומאחוריה, נכנס עם כל הגוף שלו בין שתי הרגליים שלה. בואו נודה, זו תנוחה מעיקה. חוץ מלהיות תנוחה מאתגרת מבחינת נוחות ובריאות המפרקים, מה את, תנוחת מספריים מוזרה? מי אמא ואבא שלך? הלכת לאיבוד? אלא אם כן פספסתי משהו והוא אמור לעשות משהו מעניין עם הברך דגדגן, מיותר. מיותר לגמרי. יכול להיות שהרגע המצאתי שדרוג, אבל גם אם כן - בשביל להשיג מגע עם הדגדגן לא צריך לסבול את כל השיט שמסביב.

תנוחות
הליכת סרטן. GettyImages
תנוחות הליכת סרטן/GettyImages

בשביל לבצע נכון את התנוחה הזאת שני המשתתפים צריכים לעשות חצי גשר כשהיא מעליו, ואז ללכת אחורה וקדימה על הידיים והרגליים, בהליכת סרטן. כן, כזו שמכריחים אותך לעשות באימון פונקציונלי ובא לך למות. רק שכאן גם תקוע לך משהו בין הרגליים, ובתזוזה אחת לא נכונה עלול להישבר עקב הפוזיציה הספציפית הזאת. בנוסף לזאת את גם ערומה וגם נראית כמו איזה מוגבלת. סליחה שאני שיפוטית, אבל זו התנוחה הכי מיותרת אבר. אם בכל זאת איכשהו הצלחת להשתגל בצורה הזאת מעל עשר דקות מגיע לך צל"ש. אם הצלחת לגמור בתנוחה הזאת, אני תורמת לך כליה.

תנוחות
מלקחיים. GettyImages
תנוחות מלקחיים/GettyImages

השם נשמע מבטיח, נכון? אה, אז לא - כי בשם שכחו לרמוז לנו שהמלקחיים האלו לא שוכבים, והתמיכה היחידה שלהם היא היד של האישה. בתנוחה הזאת היא עומדת על יד אחת, במאוזן (קצת שרירי בטן, מה יש). הוא נכנס עם רגל אחת בין שתי הרגליים שלה, ותומך בה עם יד אחת ברגל העליונה שלה ועם היד השניה בגב התחתון, שמופנה אליו. אני לא באמת יודעת באיזה שלב הוא מנסה לחדור, אני מניחה שאחרי שממוקמים כבר בפוזיציה הזאת. בהצלחה עם זה. מצד שני אם יש לכם זמן פנוי בין אולימפיאדות, מי אני שאבקר?

איזו תנוחה הכי פחות סבירה???

פרה
גשר לונדון
מספריים עקומים
מלקחיים
הליכת סרטן
18063 משתתפים
תנוחות
גשר לונדון. GettyImages
תנוחות גשר לונדון/GettyImages

יחסית תנוחה פשוטה. לפחות להבנה. הוא עושה גשר והיא רוכבת עליו. השאלה היא בשביל פאקינג מה? מה ההבדל בין גשר לונדון לבין סתם ישיבה נוחה על גבר ששוכב בנוח גם הוא? כלום. שום הבדל. אולי זו תנוחה טובה לאנשים שאוהבים להשוויץ, בכשרונות שלהם. אני מכירה אחת, זמרת אופרה מתוסכלת, שלא משנה מה האירוע, כל פעם כשהיא בחברה היא פוצחת בשיר. יומולדת, לוויה, לא משנה לה. אני מכירה גם אחד יוגיסט שלא משנה מתי תפגשו אותו הוא תמיד ימצא סיבה להרים רגל - אני מתערבת שהוא היה שמח לנסות תנוחה שבה הוא יכול להפגין את הגשר שלו. אני חייבת לשדך בינהם. שני מעצבנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully