ג'סיקה ב"חתונה ממבט ראשון". Jesspotter_xx, צילום מסך
צילום מסך/Jesspotter_xx

כוכבת הריאליטי שתפסה את חבר שלה בוגד בה עם אמה החורגת

עודכן לאחרונה: 31.3.2023 / 0:14

ג'ס אוקונור שיתפה ברשת את סיפור הבגידה שהכניס אותה לבעיות נפשיות קשות: "קמתי ב-5 בבוקר וראיתי את חבר שלי על הספה. מרוב בהלה הוא לבש את הגטקס של אמא שלי"

ככה תפ]סתךי את החבר שלי שוכב עם אמא שלי החורגת/@jesspotter_xx

כוכבת "חתונה ממבט ראשון" אמרה שהיא תפסה את החבר שלה מזה ארבע שנים בוגד בה עם אמה החורגת.

ג'ס אוקונור בת ה-31 העלתה לטיקטוק סרטון שבו היא חשפה כיצד היא נבגדה על ידי מי שהיה בן הזוג שלה ותפסה אותו שוכב עם אמה החורגת. בסרטון שצבר יותר מ-1.6 מיליון צפיות היא סיפרה: "הייתי בזוגיות במשך ארבע שנים והייתה לי אמא חורגת במשך 25 שנים".

כוכבת הריאליטי הסבירה שהיא וחבר שלה יצאו לארוחת ערב לפני שבילו את הלילה בבית ששייך להוריה החורגים. היא סיפרה שהיא התעוררה בסביבות 5 לפנות בוקר וראתה שהחבר שלה לא נמצא איתה במיטה. "ירדתי למטה כדי לראות איפה הוא נמצא" היא שיחזרה, "הוא היה על הספה עם שמיכה מעליו וחשבתי - מה לעזאזל?".

צפו בסרטון שלה

@jesspotter_xx Replying to @social&realityTV investigation for everyone asking about the story of why im single…here u go…#mafsuk #marriedatfirstsight #marriedatfirstsightuk #mafs22 #fy #fyp #cheating #cheatingex ♬ original sound - Jessica Anne

היא נכנסה לחדר האוכל המסוך ושם מצאה שתי כוסות שמפניה ריקות ואת הטלפונים הידיידם של בן הזוג שלה ושל אמה החורגת. "מצאתי את הבגדים שלו על הרצפה", היא סיפרה, "אז חזרתי לסלון ומשכתי ממנו את השמיכה. הוא היה ערום וניסה להתלבש במהירות, אז הוא תפס את התחתונים שלה ולבש אותם.. זה היה מביך".

ג'ס התחילה לצרוח על החבר שלה "כמו שלא צרחתי מעולם" והצרחות העירו את אביה ואמה החורגת.

עוד מקרים של בוגדים שנתספו

שוטר גילה דרך מצלמת הדלת שאשתו הקצינה בוגדת בו עם המפקד שלה

גילתה שהחבר שלה בוגד בה - בגלל מה שעשה במיטה


באופן מזעזע, אוקונור אומרת שאמה החורגת ניסתה לשקר ולהחליק את מה שקרה באמירה שהחבר כנראה השיג בטעות את התחתונים שלה מסל הכביסה. עם זאת, אוקונור אומר שהאקדח המעשן שאישר לכאורה את הרומן המשפחתי המטורף היה זוג טביעות יד על שולחן האוכל המאובק. "היו שם ממש שני סימני ידיים, כמו...", אמרה אוקונור וטענה שזה מצביע על כך שהזוג "הרומנטי" גם החזיק ידיים.

אוקונור סיפרה שלאחר מכן היא זרקה את החבר שלה ואביה נטש את אשתו והיא נותרה עם בעיות נפשיות מסיביות. "נאלצתי ללכת לטיפול וכאלה... כי נפגעתי כל כך בבריאות הנפשית שלי", היא אמרה. "כבר הקלטתי מכתב התאבדות בטלפון שלי. נאלצתי לקחת חופש מהעבודה. לקח לי הרבה זמן להתגבר על זה. זו הסיבה שאני רווקה כבר חמש שנים".

יכול להיות יותר גרוע

כלה תפסה את החתן יונק מהשדיים של אימו

לכתבה המלאה

ג'ס היום

הרומן הביזארי הזה פירק את המשפחה כשג'ס זרקה את החברה הבוגדני ואביה החורג נטש את אשתו. אוקונור סיפרה שהבגידה הזו גרמה לה לבעיות נפשיות. "נאלצתי לקבל טיפול נפשי בגלל שהייתי בדיכאון. הקלטתי מכתב התאבדות בפלאפון שלי. עזבתי את העבודה. לקח לי הרבה זמן להתגבר על זה. זו הסיבה שאני רווקה כבר חמש שנים".

כמובן שהיא קיבלה המון תגובות מפרגנות ותומכות לפוסט הזה ולשיתוף האמיץ שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully