מרקו דונטלי. marcoadonatelli, צילום מסך
צילום מסך/marcoadonatelli

"אני כל כך לוהט שזה נטל. נשים משליכות את עצמן עליי ואין לי זמן לזה"

24.3.2023 / 0:30

דוגמן צעיר טוען שהוא כל כך יפה עד שהוא לא מסוגל לעמוד בעומס הפניות שהוא מקבל מנשים שלדבריו "מנסות להשכיב" אותו. הכינור הקטן בעולם כבר התחיל לנגן מנגינה עצובה לפני שקראתם את הכתבה

מרקו דונטלי ביום צלום/@marco.donatelli

זהירות: עודף שחצנות לפניכם.

מרקו דונטלי בן ה-22 הוא דוגמן מתחיל ומשפיען רשת שטוען שהוא כל כך לוהט שזה כבר הפך לנטל עבורו. בשיחה עם JamPrime, סיפר הדוגמן שתיבת המייל שלו מלאה בפניות מנשים שרוצות לשכב איתו - אבל לו אין זמן לצאת לדייטים ואת הזמן הפנוי שכן יש לו הוא מעדיף להשקיע בבילוי עם הכלב שלו.

"יש שבועות שאני מוצף בהודעות מנשים שרוצות לשכב איתי או לצאת איתי לדייט", אמר הדוגמן שיש לו למעלה מ- 100,000 עוקבים במדיה החברתית, "אבל אין לי זמן לסקס". לדונטלי באמת אין הרבה זמן פנוי: הוא מדגמן, יש לו ליין בגדים משלו והוא משקיע בנדל"ן ובבורסה. "את הזמן הפנוי שלי אני רוצה לבלות עם הכלב שלי, ג'וספה", הוא הסביר.

הדוגמן יליד אוהיו, שחי כיום בפלורידה, השווה את עצמו לגרסה הצעירה של השחקן ליאונרדו דיקפריו והצהיר שיש לו "פנים שאנשים רוצים להסתכל עליהן", מה שאמו - המעריצה הגדולה מכולן שלו - דאגה תמיד לומר לו.

"אני יודע שאני נראה ממש טוב," אמר דונטלי, "התכונה הכי טובה שלי היא כנראה החיוך שלי, כמו גם השילוב של שיער מתולתל ועיניים כחולות - זה באמת עובד. כמובן גם המבנה הסוחף שלי: גובהי 1.90 מטרים ומשקלי 97 קילוגרמים של שרירים בעיקר".

לדברי דונטלי, הוא פנה לדוגמנות כאשר סרטון טיקטוק שלו הפך לוויראלי - והחל לשתף פעולה עם משפיענים אחרים. עם תוכנית ריאליטי ועסקת נטפליקס בקנה (לטענתו), הוא לא מצפה שהעניינים סביבו יירגעו בקרוב.

"אני זוכר שבילדותי חלמתי חלום שבו פשוט ידעתי שאשנה את העולם ואגרום לאנשים לחייך. סיפרתי על זה לאבא שלי, ששאל אותי מה אני 'אעשה' כדי שזה יקרה", נזכר דונטלי, "לא היה לי מושג מה, רק ידעתי שזה יקרה. רק ידעתי שנועדתי לדברים גדולים. תמיד ידעתי שאהיה באור הזרקורים".

מה הוא מחפש באישה?

על אף שלבחור המסכן שלנו אין מספיק זמן לדייטים, הוא הסכים לשתף מה הוא בכל זאת מחפש באישה - אם יום אחד הוא יתפנה לזה. "אני מחפש אישה משפחתית, אבל היא גם חייבת להיות מאורגנת", אמר דונטלי, "אחת שלמדה, עשתה תואר או עובדת בעבודה טובה, זה חשוב".

הוא הוסיף: "מבחינת נראות, אני נמשך לברונטיות ולא לבלונדיניות, אבל צריכה להיות להן משפחה טובה ומערכת תמיכה, כי לא נשארה לי הרבה משפחה בעצמי".

בקיצור, דונטלי רוצה אישה ש"תביא משהו לשולחן". יש הצעות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully