מוניקה הולדט ובעלה. swedish_bella, צילום מסך
צילום מסך/swedish_bella

"אני חיה כדי לרצות את בעלי ומרשה לו לשכב עם נשים אחרות כשאני מנקה את הבית"

19.4.2023 / 0:11

דוגמנית עירום באונליפאנס מספרת שהיא חיה כל היום בכדי לשרת את בעלה, ולא אכפת לה שהוא מזמין נשים אחרות הביתה כדי לקיים עמן יחסי מין: "אם יותר אנשים ידעו לקבל את זה, יהיו פחות גירושין"

מוניקה הולדט מסבירה מדוע היא נותנת לבעלה לשכב עם נשים אחרות/LOVE DON'T JUDGE

הנה סיפורה של מי שמגדירה את עצמה כ"אישה מסורתית" כיוון שהיא חיה כדי לרצות את בעלה, בזמן שהוא מקיים יחסי מין עם נשים אחרות. מוניקה הולדט, בת 37 שהייתה בעבר הלא רחוק מורה והפכה לדוגמנית עירום נועזת באונליפאנס, טוענת שהיא מקדישה את חייה כדי לרצות את בעלה ג'ון בן ה-39, למרות שזה גרם לה לאבד חברים עם השנים.

"היו לי חברי ילדות שפשוט אמרו לי בפנים שאיבדתי את הכבוד שלי כאישה", היא סיפרה בראיון. יום טיפוסי של דוגמנית העירום (שקוראת לעצמה ברשתות החברתיות בלה השבדית) כולל הכנת ארוחות לג'ון, ניקוי הבית ואימוני כושר, אבל לא בחירת בגדים לעצמה, כייון שבעלה בוחר לה מה ללבוש. "ג'ון אוהב שאני מתלבשת יפה בבית, בסגנון סקסי ספורטיבי כזה, והוא לא מוכן שאהיה עם איפור בבית", היא מספרת, "יש נשים שאולי לא יאהבו שאומרים להן מה לעשות, אבל אני אוהבת שנותנים לי הוראות. כשאני מבצעת זה גורם לו להרגיש טוב, וזה הופך אותי למאושרת".

כך נראים החיים שלהם

בעוד שמוניקה טוענת שהיא גם מסוגלת לעשות את המטלות שלה בבית וגם לספק את הצרכים של בעלה במיטה, הוא בכל זאת מביא הביתה נשים אחרות כדי שיקיימו איתו יחסי מין. "העניין הזה של לשכב עם נשים אחרות, קודם כל, זה חלק ממש קטן מהיחסים שלנו", אמר ג'ון ל"Love Don't Judge". "מוניקה הייתה סבבה עם זה, ואני הייתי סבבה עם זה", הוא טען. "אני חושב שזו מותרות שיש לי שכנראה רוב הגבריםהיו רוצים שתהייה להם - רק בגלל תכנות גנטי.שככה אנחנו מתוכנתים גנטית".

הוא המשיך וסיפק "הסבר מדעי" לעובדה שהוא שוכב עם נשים אחרות למרות שהוא נשוי: "אם אתה מסתכל ע כל היונקים האחרים - ככה הם עושים את זה. בדרך כלל זכר האלפא עושה את כל הנקבות האחרות", הוא הסגביר והוסיף שאורח החיים שלהם יצר להם מערכת יחסים רגועה הרבה יותר.

עוד זוגות לא שגרתיים
זוג עם פער של 22 שנים מגן על אהבתם: "זה לגמרי חוקי"

האהבה מנצחת: זוג אחים חורגים התחתנו שלוש שנים אחרי הוריהם

כשזה מגיע לחיי המין של הזוג הנשוי, מוניקה מסבירה שהעובדה שבעלה כל כך דומיננטי זה משהו שמדליק אותה. "אני אוהבת כשגבר לוקח אחריות ולוקח את מה שהוא רוצה. אני תמיד זמינה לצרכים של בעלי ואני אוהבת את זה. זה מדליק אותי אז אין לי שום בעיות עם זה".

הגישה של מוניקה לחיי הנישואים היא לא המצאה שלה והיא נקראת Tradwife - המונח הזה הוא חידוש לשוני לעקרת הבית המסורתית והוא הפך לאחרונה לפופולארי בתרבות המערבית העכשווית. הוא מתאר בדרך כלל אישה המאמינה בתפקידי מגדר מסורתיים ובנישואים מסורתיים. הנשים הללו מאמינות שאישה אינה מאבדת את הזכויות ו/או החופש שלה בכך שהיא בוחרת לקחת על עצמה תפקיד מסורתי יותר בחיי הנישואין. חלקן בוחרות לעזוב את הקריירה שלהן כדי להתמקד במקום זה במשפחה ובמטלות הבית. בטיקטוק ישנן עוד ועוד נשים צעירות שמציגות את אורח חייהן כ"עקרות בית מסורתיות מהמאה הקודמת" כשהן לובשות שמלות מפוארות, סינר הדוק סביב המותנים ועגילי פנינים לסיבוב נקיונות בבית או בישול.

בעוד שרבים עשויים להיות מזועזעים מהגישה המיושנת שלהן לחיי נישואים, מוניקה מאמינה שמערכות יחסים רבות יהיו מאושרות יותר אם יותר נשים יאמצו את דרך החשיבה הזו. "אם אנשים לא היו כל כך מתנגדים לרעיון ופשוט מנסים את זה אני חושבת שהם היו מבינים שזה עובד. אנשים כל כך אומללים היום, תמיד מחפשים את הריגוש הבא - אז למה לא פשוט לאמץ את מי שאנחנו, את הדרך שבה נוצרנו? יהיו ככה פחות גירושים, ואני חושבת שבסך הכל אנשים יהיו מאושרים יותר", היא אמרה.

מוניקה גם טוענת שג'ון בעלה "סופר תומך" ואף פעם לא מקנא בקריירה הנועזת שלה ב- OnlyFans - שכן בזכותה בני הזוג גרים בבית מפואר והם משתמשים בהכנסה שלה מתמונות העירום הנועזות כדי לטייל בעולם. "הוא עוזר לי בעריכת התמונות ומעלה רעיונות", אמרה מוניקה על מעורבותו של ג'ון בקריירה שלה, "אני אולי עקרת בית אבל אנחנו צוות".

כרגע לזוג אין ילדים, אבל כשיהיו להם, מוניקה אומרת שהיא מתכננת לגדל אותם "באופן מסורתי" כמו הנישואים שלה. "אם תהיה לנו ילדה, אני אלמד אותה כל מה שאני יודעת על איך להיות אישה טובה, ובעלי יעשה את אותו הדבר עם הבן שלנו. אני מאמינה שעצם העובדה שאישה בוחרת להיות Tradwife, זה לא הופך אותה לחלשה. למעשה, ההיפך הוא הנכון - נדרש כוח כדי להתריס ולצאת נגד הנורמה בחברה של היום", הוסיפה מוניקה.

  • עוד באותו נושא:
  • זוגיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully