אשת הגומי יעלה וונק. imglad, צילום מסך
צילום מסך/imglad

אשת הגומי: "אני יכולה להגיע לאורגזמה בעזרת מחשבה - וזה הסקס הכי טוב שהיה לי"

2.5.2023 / 0:10

הדוגמנית ואשת הגומי יעלה וונק, שהפתיעה בעבר מאות אלפי גולשים בגמישות שלה, חשפה כעת שהיא גם מסוגלת להגיע לאורגזמה ללא מגע בעזרת המחשבה בלבד: "זה פתח לי עולם חדש"

"אניס מסוגלת להגיע לאורגזמה בלי מגע"/missyaela

סאלי מ"כשהארי פגש את סאלי" לא תצטרך לזייף שוב: הדוגמנית יאלה וונק בת ה-39 טוענת שלמדה טכניקה בעזרתה היא יכולה להגיע לאורגזמה ללא מגע - בעזרת כוח המחשבה בלבד. לדבריה היא למדה את הטכניקה "משנת החיים" הזו בזמן שלמדה טנטרת יוגה בריטריט בקוסטה ריקה.

"זה פתח לי עולם חדש", אמרה וונק בראיון ל- NudePr.com, "אני מרגישה בריאה יותר ויש לי חיי מין טובים יותר מאז". טנטרת יוגה שוזרת יחד "מדיטציית מנטרה, הדמיה וחניכה ללימוד היקום הפנימי כדי לשחרר את האנרגיה הנשית האלוהית", כפי שתיארה זאת וונק.

"זה מתמקד בעבודת נשימה וזה לימד אותי להגיע לאורגזמה בלי שימוש בידיים", הסבירה הדוגמנית והאם לאחד, "את יכולה לעשות את זה עם בן זוג או לבד במהלך סקס וזה מחזק את האורגזמות שלך".

"אני חולקת את זה עם החבר שלי ואנחנו יכולים אפילו לקיים יחסי מין בלי תזוזה - רק חדירה ונשימה", המשיכה, "כל אחד יכול לעשות את זה אבל את צריכה לתרגל מדיטציה ונשימה על בסיס יומיומי".

עוד דרכים להגיע לאורגזמה בלי סקס

השיטה נחשפת: כך תחוו אורגזמה בעזרת נשימות בלבד

עבודת כפיים: התסמונת המוזרה שגורמת לאורגזמה בכף הרגל


טנטרת יוגה גם לימדה את וונק "לזמן" כל מה שהיא רוצה בזמן שהיא מגיעה לאורגזמה: "כשאת מגיעה לאורגזמה, את יכולה לזמן כל דבר - אפילו זכייה בלוטו", היא טענה, "כשאת חווה אורגזמה, את צריכה לחשוב מה את באמת רוצה ולאחל לזה. חזרתי מקוסטה ריקה כל כך מרוצה מכל דבר בחיי, אבל ידעתי שאני יכולה לזמן כל מה שאני רוצה, אז ניסיתי את זה. זימנתי כסף, תחביבים חדשים וקריירה חדשה - והכל קרה".

"רציתי חבר חדש שיהיה מודע לעצמו ולאחרים וממש מתוק", הוסיפה, "שבוע לאחר מכן - מצאתי אותו!".

למרות שהיא מסוגלת להגיע לאורגזמה ללא ידיים, וונק אומרת שחשוב להיות מודעת למי שאת חולקת את האנרגיה המינית שלך איתו. "יכול להיות שיש להם אנרגיה שלילית בהילה שלהם והם יעניקו לכן את החלק האפל של האנרגיה הזו, לגרום לכן להרגיש רע אחר כך", היא הצהירה, "בחרתי לחלוק את האנרגיה שלי עם בן זוגי שאני סומכת עליו לחלוטין וזה הסקס הכי טוב שהיה לי בחיים".

הדוגמנית הספרדייה עלתה לכותרות בשנה שעברה בשל הגמישות היתרה שלה: "אני אוהבת להתמתח בפומבי, זה נותן לי הרגשה של שחרור. להתמתח בזמן שאת נושמת את האוויר הצח זה מרגיש נפלא. זה גם יותר אירוטי שאני מתמתחת ככה בתנוחות מגרות".

על אף שהרעיון שניתן להגיע לאורגזמה ללא מגע נשמע כמו משהו שניתן להפריך בקלות, יועצת המין, קרולין צ'רסקי, טוענת שזה אכן אפשרי ושהיא הצליחה להשיג את "הגביע הקדוש" של כוח התודעה, כשלדבריה במהלך "אימון טנטרי" הצליחה להגיע לאורגזמה ללא כל גירוי של איבר המין. מחקר שפורסם בכתב העת Sexual Medicine מתיימר לאמת את טענותיה - כשהוא מראה שאכן הייתה אצלה עלייה בהורמונים הקשורים לאורגזמה במהלך החוויה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully