לומה גרופ ביוטי. שאטרסטוק, ShutterStock
ShutterStock/שאטרסטוק

עבודת כפיים: התסמונת המוזרה שגורמת לאורגזמה בכף הרגל

עודכן לאחרונה: 3.4.2023 / 13:02

העולם מלא במוזרויות, אבל על דבר כזה עדיין לא שמענו - תסמונת נוירולוגית שגורמת לאורגזמות ספונטניות ובלתי נשלטות באמצעות מגע ב... כף הרגל. למה זה קורה? התשובה מוזרה לפחות כמו השאלה

הקשר בין כפות הרגליים לאיברי המין אינו כה מעורפל כפי שניתן לחשוב, מסתבר. מצב רפואי משונה שנודע לנו עליו ממש לאחרונה הוא תסמונת "אורגזמה בכף הרגל". מה זה אומר? תחושת אורגזמה מינית שמיוצרת באמצעות מגע בכף הרגל, שאולי יכול לתת הסבר מסוים לסיבה שבגללה יש כל כך הרבה פטישסטים של כפות רגליים.

אישה בת 55 שחיה בהולנד הגיעה לקבלת טיפול רפואי עקב "תחושות אורגזמיות לא רצויות שמקורן ברגל שמאל שלה". הרופאים בדקו וגילו שהתסמינים הופיעו לראשונה לאחר הסרת כיס המרה שלה, ולאחר מכן היא החלה לחוות תחושת עקצוץ חריגה ברגל שמאל. הרופאים ייחסו זאת לנזק עצבי הנקרא דיססתזיה ורשמו לה מנה יומית של תרופות נוגדות דיכאון כדי להקל על התסמינים.

נויה צודקת, הפרצופים של דור היו שוברים את רוחה של כל אישה
מדהים: קיאנו ריבס מאוהב, והיא לא קרובה לגיל של הבת שלו
כך המאפיה ומגיפת האיידס סגרו את המועדון הכי נחשב בניו יורק


תוך מספר ימים בלבד לאחר נטילת פרוקסטין, החלה האישה לחוש "תחושות אורגזמיות המתרחשות באופן ספונטני מכף רגל שמאל שלה". "התחושות הרצו מרגל שמאל דרך השוק השמאלי שלה לנרתיק שלה ולראש, והרגישו כמו אורגזמה אמיתית, שנמשכו (כ-5-6 שניות), בהיעדר תשוקה מינית או מחשבות מיניות. התחושות האורגזמיות לוו לעתים קרובות בשימון נרתיקי ובבריחת שתן", כתבו מחברי המחקר.

אורגזמה. ShutterStock
אורגזמה/ShutterStock

בשיא, זה יכל לקרות בערך חמש עד שש פעמים ביום - היא הייתה נבוכה מהמצב שכן הוא יכול לצוץ בכל רגע ללא אזהרה.

החוקרים גילו שגם ההיפך זה עובד - החיווט הצולב במוח אפשר לעורר תחושה בכף הרגל על ידי מגע בעור משמאל לפות, וגירוי של אזור קטן בכף רגלה השמאלית יגרום לה להרגיש בה תחושות מיניות בנַרְתִיק.

הרופאים עשו סריקות של כף הרגל והקרסול שלה, שלא גילו שום דבר חריג מדי, ובאמצעות מספר סריקות ובדיקות שונות, הם שיערו כי ייתכן שהבעיה נובעת ממערכת העצבים שלה. למעשה, הם גרסו כי נזק עצבי גרם למידע חושי להתפרש בצורה שגויה על ידי המוח, שהצליב בין כניסות תחושתיות לרגל שמאל לאיבר המין שלה.

זה הרבה פחות משונה ממה שזה נשמע -. Vilayanur Ramachandran, מנהל המרכז למוח וקוגניציה באוניברסיטת קליפורניה, סן דייגו, מסביר כי החלק במוח שמעבד את התחושה שאנשים מקבלים מכפות הרגליים קרוב לחלק שמגיב ומשדר לגירוי גניטלי. בהתחשב בסמיכותו הפיזית במוח, הוא טען, אין זה מפתיע ש"מפת דימוי הגוף" של אנשים מסוימים עם נזק עצבי עלולה להפוך מעט מבולבלת, וכתוצאה מכך שתי התחושות מתערבבות.

Sheee מודה שהיא קצת מקנאה במי שיש לה את התסמונת הזאת, ועל הדרך קבעה לעצמה פדיקור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully