ג'יי וריינה. פייסבוק, צילום מסך
צילום מסך/פייסבוק

עד שהמוות יפריד ביניהם.ן: זוג נשוי מחדש נדרים - כשתי נשים

עודכן לאחרונה: 9.5.2023 / 12:39

הם התחתנו כגבר ואישה, אבל משהו השתנה. אחרי זמן מה, היחסים כבר לא היו אותו הדבר. סיפורם המטורף של בני הזוג שהתגברו על הקשיים ביחסים, חידשו את הנדרים ונשבעו להיות יחד עד שהמוות יפריד ביניהם.ן, אבל הפעם, כשתי נשים בשתי שמלות

נסתרות דרכיה של האהבה - לפעמים כל כך נסתרות, שבעלך מזה זמן, מחליט שלא מתאים לו יותר להיות נשוי לך... כגבר. ג'יי הארווי בת ה- 32, הכירה את בן זוגה ריינה, 35, ב-2009. לאחר שנתיים במערכת יחסים מרחוק, בני הזוג נפרדו. לאחר שנים, ב-2018, הציתו בני הזוג מחדש את הרומנטיקה והתחתנו בעיר הולדתו של ג'יי - דאלאס, שבטקסס.

ריינה, שנאבק בזהותו המינית ומגדרו, סיפר על כך לג'יי בירח הדבש שלהם - שנשבעה להישאר לצידו ולעזור לו לצלוח את המעבר שלו. חמש שנים לאחר מכן, בני הזוג מתכננים את מסיבת חידוש הנדרים שלהם בבריטניה, הפעם כשתי נשים, כשריינה חיה כעת כאני האותנטי שלה, ומנסים, במקביל לקבל הכרה מגדרית מהממשלה הבריטית.

"אני לא יכולה לחכות ללכת במעבר בשמלה" אומרת ריינה "למרות שהחתונה הראשונה שלנו עדיין הייתה ממש מגניבה, ממש השתכרנו ואכלנו המון עוגה, זאת תהיה יותר מרגשת." היא נזכרת "לא חשבתי על זה באותו יום, אבל נאבקתי בזהות שלי מגיל 11, וכדי להתחתן כאישה, אני צריכה לעבור פסיכואנליזה על ידי שני פסיכיאטרים שונים כדי להוכיח שאני חיה כאשה כבר שנתיים.".

כוכבת "חתונה ממבט ראשון" הניקה את ארוסה - וזעזעה את כולם
חמש טעויות שאת עושה כשאת מגדילה שפתיים
הנסיכה הקסומה" ו"איך לאבד בחור" השתכרו, שכבו ויצא להם פרק

ג'יי וריינה. פייסבוק, צילום מסך
הפעם שתיהן יהיו בשמלה/צילום מסך, פייסבוק

ג'יי מוסיפה "באתי לבקר את ריינה באוקטובר, אחרי ששמעתי שנפרד מבת הזוג שלו מזה חמש שנים, וזה היה כאילו שבע שנים לא עברו. ריינה הציע לי נישואים כשעמדתי לעלות על הטיסה שלי בנמל התעופה.

"בפעם הראשונה התחתנו בחצר האחורית של אמא שלי בפעם הראשונה וזו הייתה חתונה קטנה מאוד", היא סיפרה, לאחר מכן, הזוג הטרי חזר לבריטניה כדי שג'יי תוכל להתחיל את תהליך בקשת הוויזה שלה.
כמה חודשים לאחר החתונה, ריינה סיפרה לג'יי שיש לה כמה מחשבות ורגשות שהיא לא מבינה, והם
הם דנו בזה במהלך ירח הדבש שלהם ביוני 2018.

"אמרתי לה שאני שמחה שהיא סיפרה לי ושהיא לא צריכה להרגיש שהיא חייבת לחיות בחשיכה ובאופן לא אותנטי. ניסינו גם קרוסדרסינג. חשבתי שירח הדבש שלנו הוא ההזדמנות הטובה ביותר שלנו לצאת ולהציג את עצמנו כנשים כי לא הכרנו שם אף אחד" אמרה ג'יי. "קניתי דברים לאיפור ושיער, נתתי לה לשאול את אחד הארנקים שלי והלכנו לארוחת ערב. "המלצר אמר "ערב טוב, גבירותיי" ויכולתי לראות את האושר על כל הפנים שלה."

לאחר מכן חזרו הזוג הטרי לבקתה וניהלו דיון פתוח בנושא "שאלתי כל מה שאני צריך לשאול ומה זה אומר עבורנו ואיך יראה המעבר, והחלטנו ללכת על זה "זה האדם שהתאהבתי בו - לא הגוף'".

ג'יי לימדה את ריינה איך לעשות שיער ואיפור והפכה לתומכת מספר אחת שלה בזמן שזו החלה טיפול הורמונלי חלופי. בדצמבר 2018 היא יצאה מהארון בפומבי בפייסבוק:

"זכינו לתמיכה מוחלטת מצד כולם, אני מרגישה עצמי עכשיו".

ג'יי וריינה. פייסבוק, צילום מסך
״עכשיו אני מרגישה עצמי״/צילום מסך, פייסבוק

ריינה עברה גם הגדלת חזה, ניתוח פנים ולבסוף הסרה מלאה של הפין בפברואר 2022 - ניתוח שהסתכם ב-70,000 פאונד שהוריה עזרו לה לצאת איתו.

כדי להתחתן כאישה, ריינה צריכה אישור והכרה מגדרית מהממשלה כאישה - למרות ששינתה את שמה, רישיון הנהיגה והדרכון, ובני הזוג מסרבים להתחתן עד שרינה תוכל להישבע אמונים כשהיא מרגישה כעצמה האמיתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully