אהבה חדשה. רשת 13 אהבה חדשה, צילום מסך
צילום מסך/רשת 13 אהבה חדשה

הנסיכה הקסומה" ו"איך לאבד בחור" השתכרו, שכבו ויצא להם פרק

עודכן לאחרונה: 8.5.2023 / 9:27

אהבה חדשה יצאו מגבולות הפורמט כמה פעמים כדי לזווג את הזיווג הזה - פעם כשהחזירו את דור כדייר, ושוב בעריכה של הפרק הזה שהוקדש כולו להפי אנד של דור ונויה, שעזבו את משה וכריסטינה כי החליטו לנסוע יחד לחו"ל. אהבה חדשה הורסת ת'בריאות

היה פרק מושלם. ממש אהבתי את החריגה מהפורמט לצורך הסיפור הזה, והערכתי גם את ההחלטה לצאת מהשגרה העריכתית - זה דרש אומץ, וזה השתלם - זה היה הפרק הכי טוב של העונה מכל הבחינות, וגם הפרק הראשון שבו הצלחתי לראות בדור משהו מעבר לטיפוס התל אביבי הכי גנרי שקיים, שלא נראה לי ראוי לנויה, או לשקד, או לכריסטינה.

תמיד אהבתי את נויה, אבל החיבה גברה עוד יותר כשהבנתי שהיא מסתירה סיפור קשה שקשור למשפחה, וכששמעתי אותה מדברת על שי אביטל ומערכת היחסים הנצלנית שלו איתה, בכלל הלב שלי יצא אליה.

המשופצת והשברירי, האיט-גירל וההומלס: הצמדים שתמיד עובדים
מיקילה: "גיליתי שהגבר שלי בוגד בי מול 35,000 אנשים"
הכל זה לטובה: הטריק הפשוט הזה יגרום לכם לעוף על החיים

אהבה חדשה. רשת 13 אהבה חדשה, צילום מסך
הוידוי של דור. נויה בהלם/צילום מסך, רשת 13 אהבה חדשה

אז ברור שרציתי את משה בשבילה. משה הוא הבחירה ההגיונית, הנכונהֿ, הוא אחלה גבר שבעולם ולדעתי הוא זכייה למי שתרויח אותו, וגם כי, בואו, לא הסתרתי את זה - דור דוגמן-שחקן-פרסומאי-כותב סדרה-הוגה דעות עלה לי על כל הנרווים ולא הצלחתי להתגבר על זה עד עכשיו.

יכול להיות שזה דפקט שלי, והוא סתם מזכיר לי התנסויות קשות עם סוג מסוים של גברים, אבל הוא מההתחלה היה נראה לי שחקן, מרוכז נורא בעצמו, ילדותי, דרמטי, מאד מודחק, ולא חזק מספיק כדי להכיל עוד מישהו חוץ ממנו עצמו, וראיתי אותו מוכיח את זה מול לא אחת - אלא שלוש נשים. עם נויה הוא ישב בפינה ו-באנגלית יש מילה לזה - sulked במשך ימים. למה אין בעברית מילה לזה? זו מילה ממש חשובה. חייבים להמציא.

אהבה חדשה. רשת 13 אהבה חדשה, צילום מסך
כריס מדליקה נרות, דור רוצה לשבור משהו/צילום מסך, רשת 13 אהבה חדשה

כשהיה עם שקד, שאיתה גר במתחם אחרי שהחליט לחזור לתוכנית כדי להתנקם בנויה, הוא שיחק אותה יותר מדי קליל זורם ומגניב, ילד של שש בש ופיצה, גרם לה להרגיש הכי רצויה ונפרד ממנה, ועכשיו, עם כריסטינה, הבחורה היחידה שהצליחה להישאר מאוזנת מולו. איתה הוא לא היה מסוגל לתקשר בכלל, כי היא אשכרה הסתכלה לו בעיניים, אז הוא נפרד גם ממנה.

מרבונה שרי, כמה התבאסה שהיא לא נוסעת לחו"ל! היא כבר ראתה את עצמה נופשת על איזה אי ומלקטת צדפים ודקות מסך. אבל הלב רוצה מה שהלב רוצה, והלב של דור רוצה את נויה.

אהבה חדשה. רשת 13 אהבה חדשה, צילום מסך
דור על הרצפה/צילום מסך, רשת 13 אהבה חדשה

לדעתי כריס הייתה חלק חשוב מהתהליך של דור, כי היא הייתה הבעיטה בתחת שהוא היה צריך כדי להתעורר על החיים שלו ולהפסיק לגרבץ, וכבר מהרגע שהיא סחטה ממנו את הוידוי, דעתי עליו החלה להשתנות טיפה.

לא מיד, כי בינו לבין גאולה מלאה עמדו כמה הצגות קטנות שנפש השחקן שבו לא יכלה לוותר עליהן, כמו הנוגרה למקרר וההתגלגלות מהספה לרצפה, שכן זה מקום הגיוני יותר לבכות בו. היה די ברור שגם ברגעים הכביכול נמוכים האלה הוא כל הזמן מודע למצלמות, ומוציא מהן את המקסימום.

אהבה חדשה. רשת 13 אהבה חדשה, צילום מסך
דור על הסםה עם טישו/צילום מסך, רשת 13 אהבה חדשה

לפגישה עם סנדרין הפסיכולוגית הוא עדיין מגיע בוייב של "אני לא מבין למה חזרתי לתוכנית", אבל כנראה שמשהו טוב קרה בסשן הזה, כי בסוף הפגישה השקר צונח מת על רצפה ודור מודה, מה שהיה צריך לעשות מזמן - שחזר רק בגלל נויה, ואפילו אומר "חשבתי שידי תהיה על העליונה", מאשר בזה שהמניע שלו היה מניע של אגו, ולא של אהבה.

זהו. זה כל מה שרציתי. לשמוע את האמת האנושית הקטנה והלא פוטוגנית הזאת. רגע קטן של הודאה באמת העלובה, היה הרגע הכי טוב שלו בתוכנית - מודה ועוזב ירוחם, וגם, כי להודות בקטנותך - זה הצעד הראשון לגדלות.

אהבה חדשה. רשת 13 אהבה חדשה, צילום מסך
הוידוי של נויה. דור בהלם שזה עבד לו/צילום מסך, רשת 13 אהבה חדשה

אחרי הפגישה הזו הוא נפרד מכריסטינה, מבין שאין טעם להישאר בתוכנית, מתחיל לארוז מזוודה בכוונה לעזוב את המתחם, ואז, ממש כמו באגדות, זה בדיוק הרגע שבו כל האסימונים נופלים לנויה, והיא עוברת תהליך מנטלי ששווה בעוצמתו לכריתת אונה, ומבחורה שמתעקשת שאין לה כלום לדור חוץ מחברות, ונלחצת ממילים בגוף שלישי רבים, היא הופכת לכוכבת בקומדיה רומנטית. פתאום היא מבינה שהיא מאוהבת בבחור, נוסעת אחריו לשדה התעופה, ותופסת אותו רגע לפני שהוא נעלם לעד.

אחרי שיחה עם יובל, ששימשה כגורו מצוין, נויה הולכת בעצמה לדור ומתוודה בפניו שגם לה יש רגשות אליו - הלכה על זה עד הסוף - "אני לא מצפה שהכל יהיה מושלם, אבל הרגשתי שאני חייבת להגיד את זה בקול רם, לא משנה מה יקרה", וש"גם אם נריב ויהיו פיצוצים, לפחות ניסינו".

אהבה חדשה. רשת 13 אהבה חדשה, צילום מסך
דור ונויה חמודים/צילום מסך, רשת 13 אהבה חדשה

הם מחליטים שהם טסים יחד לחו"ל, נויה נפרדת ממשה, שבהליכתו רק מוכיח שוב כמה הוא בוגר ונדיב לב ונדיר הוא, ודור עובר חזרה לדירה של נויה, מהלך סגירת מעגל כל כך סמלי, שגם הוא נראה כמו סוף של סרט מאמצע האייטיז.

בגדול, כל הדבר הזה היה נראה כאילו "הנסיכה הקסומה" ו"איך לאבד בחור בעשרה ימים" שתו יותר מדי, שכבו בלי קונדום, ויצא להם פרק הסיפור של דור ונויה. כל כך פיוטי ומסודר, שקשה לי שלא לחשוד שהייתה הרבה עזרה של ההפקה, או לחילופין, שהסיוט על דנה בן ארי היה טראומתי יותר מכפי שנשמע. אני מדמיינת בחורות שהולכות מדור לנויה וחזרה כל השבת כדי לנסות לשכנע אותה לדבר איתו ולעזוב את משה, ואת דור במקביל לא לעזוב את התוכנית, כדי להגיע להפי אנד טלוויזיוני במיוחד, ותוך כדי זה להביא את מאיה ורטהיימר להקליט קטעי קישור במיוחד. אגב, שאפו למי שעשה לה איפור ושיער לפרק הזה - מושלם.

אהבה חדשה. רשת 13 אהבה חדשה, צילום מסך
דור שמח/צילום מסך, רשת 13 אהבה חדשה

אין לי מושג אם זה נכון, אבל זה מה שאני מדמיינת, כי כמו שדור אמר - 'מי מאמין לחלומות?' זה באמת מאד מושלם שהיא תבוא ותגיד לו את הדברים האלה שניה לפני שהוא הולך הביתה.

ואתם יודעים מה? זה לא משנה. בסוף זה לא משנה אם נצמדים לפורמט או דוחפים קצת מפה ומשם - מה שצריך לקרות קורה בכל מקרה, ומה שלא - לא יקרה גם עם כל העזרה שבעולם. יכול להיות שזה מה שהם היו צריכים לעבור כדי להכיר טוב יותר אחד את השניה ולהיות מסוגלים לתקשר באמת - הפרידה, החזרה של דור כדייר, הריחוק הכפוי, האבו עלי, וכל שאר הקטנות שבדרך. אולי גם המעבר דרך "ידידות" היה נחוץ להם - הוא היה צריך זמן להירגע מולה ולהראות לה צדדים נוספים שלו, והיא הייתה צריכה לראות שהרגש שהתוודה עליו כל כך מהר, אמיתי ומחזיק מעמד. כנראה שהיו נחוצים להם כל הרגעים בדרך כדי לשכך את הפחדים ולתת לזה צ'אנס אמיתי.

אהבה חדשה. רשת 13 אהבה חדשה, צילום מסך
דור ממש שמח/צילום מסך, רשת 13 אהבה חדשה

לא משנה מה היה עד עכשיו - האיחוד של דור ונויה היה משמח ומרגש, והרגש שלהם נראה לגמרי אמיתי. הם מקפצים במתחם כמו ילדים, הוא נרגש, היא כולה חיוך, שורפת את המרווה של כריס בכל הבית, והם שמחים לנסוע ביחד לחו"ל כמו אף זוג בריאליטי זוגיות אף פעם. יובל גאה בנויה, והאמת? גם אני. זה לא פשוט לקחת צ'אנס על הלב שלך. אחרי כל ההתעקמויות, בסוף, כשהאמת יצאה, היא הייתה יפה כל כך שאפילו המתנגדת הגדולה ביותר של דור טאוב, מוכנה לשים את את דור העבר בעבר. אם נויה מוכנה לתת צ'אנס לעתיד, גם גם אני צריכה. הפי אנד. כתוביות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully