קרולין חווה אורגזמה בלי מגע. karolintsarski, צילום מסך
צילום מסך/karolintsarski

יש דבר כזה 'אורגזמת גוף מלא שמתרחשת ללא מגע

15.5.2023 / 9:38

בעקבות התקרית המשמחת בלוס אנג'לס, בה הוקלטה אישה חווה אורגזמה עזה בזמן הקונצרט, ביררנו - מהי 'אורגזמה של כל הגוף'? האם היא מזויפת? מומחים מגלים את האמת המסתורית שמאחורי ההנאה המינית הנשית

אישה חווה אורגזמה באמצע קונצרט/LA Phil / MacrodosingPod

קונצרט בפילהרמונית הפך למופע בלתי נשכח של אישה אחת וזה אפילו לא קרה על הבמה. על פי הדיווחים חוותה אישה בקהל בקונצרט אורגזמה רועשת, וקולה נשמע היטב ברגע מסוים של הפילהרמונית של לוס אנג'לס, שניגנה את הסימפוניה החמישית של צ'ייקובסקי.

יללותיה של האישה היו סימופניה אחרת לגמרי, ותועדו על ידי צופה אחר, שהגדיל לעשות והעלה את הקטע לרשת. הקטע צבר יותר ממיליון האזנות, ועל הדרך גם עורר גם ויכוח בשאלה האם שיא קקופוני כמו שנשמע מגרונה של האישה, יכול להיגרם על ידי מוזיקה בלבד.

חלק שיערו שהיא נעזרת בוויברטור בשלט רחוק שהופעל על ידי אדם אחר, ואחרים טענו הקולות האלה יכולים להיות גם תוצאה של כאב, מקרה חירום רפואי כלשהו, ולאו דווקא חוויה מינית. עם זאת, פסיכותרפיסט אחד בניו יורק אומר שזה בהחלט אפשרי שהאישה חוותה אורגזמה ספטנטאנית וחסרת עכבות בעודה יושבת בקהל וללא עזרה מכאנית, אורגזמות שנקראות "אורגזמות גוף מלא".

דיבור מלוכלך, תחפושות, ובלגן בבית: ה"סטיות" שנשים אוהבות
אחרי המתנה של 35 שנים - סוף סוף הוא הציע לה נישואים
"סליחה, יש יותר קטן?" השירות החדש שיציל אתכם מהמבוכה

אורגזמות גוף מלא הן אכן דבר שקיים ומוכר לעולם הרפואה (אלו לאורגזמות עזות במיוחד שמרגישות כאילו הן נמצאות בכל חלק של הגוף) הגורמות לבטן להתהדק ולאצבעות לאבד תחושה. השיאים האלה מגיעים לרוב על ידי תרגילים טנטריים כמו נשימה עמוקה ו"תיעול" אנרגיה שמלווה בכיווצים. אמנם לא ברור אם האישה הלא מזוהה תרגלה טנטרה בזמן שהאזינה לתזמורת, אבל משתתפים אחרים התרשמו שגניחותיה היו אותנטיות.

סינדי דארנל, מטפלת מינית ויועצת מערכות יחסים, אמר ל-The Post Monday שאורגזמות של כל הגוף כן קיימות, ויכולות לקרות ללא כל סוג של מגע. "זה אפשרי - אבל ההקשר מאד קריטי", אומרת דרנל. "שום דבר טוב לא קורה בסקס אם ההקשר הנסיבתי לא עובד." עוד הוסיפה המטפלת כי "כל דבר יכול ליצור תחושות אורגזמיות. הסיבה לכך היא שמקור האורגזמות הוא במוח, דרך מערכת העצבים, לא דרך יחסי מין. מבחינה טכנית, כל דבר שמפעיל את קולטני העונג במוח בהקשר הנכון יכול לייצר הנאה ולפעמים אורגזמה. בדרך כלל זה קורה בהדרגה לאורך זמן. זה קשור להקשר, יותר מאשר לטריקים ותנוחות, ו-45 דקות של סימפוניה זה יותר ממספיק זמן כדי שהאישה תגיע לאורגזמה אם ההקשר היה מדויק לה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

פנינו לרוני ארז, מדריכת אורגזמות לנשים, כדי לברר מה היא יודעת על הנושא, והיא מאשרת ומוסיפה: "האורגזמה של האישה מגיעה דרך חיווט מוחי ופירוש של התחושה כעונג אורגזמי. כל אחת יכולה ללמוד את אותו חיווט מוחי. זה מה שאני מלמדת בעצם בסדנא. כל תחושת עונג במוח יכולה להיות מתורגמת פיזיולוגית על ידי האישה."

זה מוכח?
"יש חברה אמריקאית שאני בקשר איתם. הם יצרו ויברטור שעובד באמצעות חיישנים שמחוברים לאפליקציה שרושמת את הויברציות שלה בזמן שהויברטור עובד. לאחר שהם אספו מידע מהרבה נשים שקנו את הויברטור, הם מצאו שלושה דפוסים פיזיולוגיים שחוזרים על עצמם, של התפתחות אורגזמית אצל האישה. הם נתנו להם שמות: "הגל", "מפולת שלגים" ו"וולקנו" כאשר לכל אחת מהן מופע שונה באפליקציה. יכול להיות שההנאה מהמוזיקה מביאה את המוח שלה לשלוח אותות לגוף, שהוא מביע בצורה פיזיולוגית של עונג."

"האורגזמה, או תחושת העונג של האישה מגיעה דרך גירוי שמתחיל במוח, ו/או בשילוב אזורים ארוגניים בגוף - גירוי זה יכול להביא את האישה לידי אורגזמה באופן רצוני ובלתי רצוני. הגירוי יכול לעבור בשני הכיוונים - מהמוח לאזורים הארוגניים ומהאזורים הארוגניים למוח, ישנה אפשרות שהויברציות הווקליות שעלו בזמן הקונצרט יצרו אצל אותה אישה גירוי שהביא אותה לאורגזמה. נשים שמודעות לדברים שמעוררים אותן מינית יכולות לתעל גירויים כאלו גם לתחושות אורגזמיות רצוניות.".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully