כלה בגיל 60 אנדריאה וגרהאם. פייסבוק, צילום מסך
צילום מסך/פייסבוק

אחרי המתנה של 35 שנים - סוף סוף הוא הציע לה נישואים

עודכן לאחרונה: 14.5.2023 / 9:10

דברים טובים מגיעים למי שמחכה - גם אם זה לוקח כמה עשורים - לפחות כך תעיד אנריאה מארי, סבתא בת 60 שחיה עם בן זוגה כבר 35 שנים, אבל הפתיע אותה בהצעת נישואים שלא חשבה שתגיע. סיפור אופטימי

השפית והסבתא בדימוס אנדריאה מארי מספרת שבן זוגה משכבר הימים, גרהם מרטין, ביקש ממנה סוף סוף להינשא לו לאחר מערכת יחסים זוגית שנמשכת כבר 35 שנה.

לאורך כל מערכת היחסים שלהם רטין טען בפני אנדריאה שהמחויבות שלהם האחד לשני חזקה מספיק, ושהם לא צריכים להינשא רשמית. אנדריאה כבר השלימה עם המציאות הזאת, ובכלל לא ציפתה כבר שזה יקרה, ערב יוים הולדתה ה-60. אבל החתן לעתיד הפתיע, ובגדול.

"כל החברים של גרהם היו כל כך המומים," היא צוחקת "גם לי כמעט היה התקף לב, כל כך הופתעתי כשהוא הציע נישואין", אמרה אנדריאה, והוסיפה "זו זהייתה באמת הצעה נפלאה וכל כך לא צפויה. אני חייבת להמשיך לצבוט את עצמי".

לוריין מי? שוודיה ממש לא הולכת לזכות באירוויזיון הזה
אורגיה רבאט משתתפים: כך הפכה מרוקו ליעד המין של הערבים הישראלים
בקרוב דור טאוב בראיון: "לא הצלחנו לגשר על הפערים"

כלה בגיל 60 אנדריאה וגרהאם. פייסבוק, צילום מסך
חשבה שזה כבר לא יקרה. אנדריאה מארי תהיה כלה בגיל 60/צילום מסך, פייסבוק

הכלה לעתיד סיפרה שמרטין, מרגע שכבר החליט להציע, הלך על זה עד הסוף, כולל אפילו לבקש את ידה מאביה בן ה-88, אנדרו מארי, שבוודאי כבר השלים עם המציאות והיה מותע לא פחות. האב נתן את רשותו לפני ההצעה.

הנאהבים הצעירים מריטניה היו על חוף בסקוטלנד כאשר מרטין כרע ברך וביקש מאנדריאה להיות הכלה שלו. משפט שהיא כבר לא חשבה שתשמע מבן זוגה סרבן החתונות מאז 1988. "חשבתי שאנחנו הולכים להסתכל על קרוואן ואז הוא פתאום כרע על ברך אחת", נזכרת מארי. "זה היה כל כך רומנטי ומיוחד - זה ממש ריגש אותי. זה טוב לדעת שהרומנטיקה עדיין חיה", אמרה בצחוק, והוסיפה שלמרות שהם סיכמו מזן שלא יתחתנו אבל יהיו יחד לנצח, היא קצת רצתה ללכת במעבר בשמלת כלה "רמזתי לנישואים במשך שנים, וכך גם החברים שלי", היא נזכרת. "ואז פשוט ויתרתי".

הזוג המאושר מתכננים לערוך טקס במלון שבו עבדה מאריי בעבר. אביה ילווה אות במעבר, וגם כל ילדיהם ונכדיהם יהיו חלק מהחתונה."למרות שזה קורה רק עכשיו, אני כל כך נרגשת להצהיר על המחויבות שלנו זה לזה מול בפני המשפחה והחברים", היא מחייכת "יכולתי להמשיך בלי זה, אבל זה ללא ספק הדובדבן שבקצפת."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully