גבר מחזיק קונדום. sakkmesterke, ShutterStock
ShutterStock/sakkmesterke

"סליחה, יש יותר קטן?" השירות החדש שיציל אתכם מהמבוכה

עודכן לאחרונה: 14.5.2023 / 9:44

סקר שוק שנערך על ידי חברת קונדומים הרבה כי הרבה מאד גברים קונים את הקונדום שלהם בגודל הלא נכון, כי הם נבוכים להודות שהם צריכים גודל אחר (קטן יותר). שירות חדש להזמנת קונדומים אונליין

ממחקרי שוק שערכה חברת הקונדומים הבינלאומית דורקס, מסתבר כי 92% מהגברים קונים הרבה פעמים את הקונדומים שלהם בגודל הלא נכון, רק כי הם נבוכים לוודא את המידות, ואז לקנות קונדום במידה שלהם, במיוחד אם היא קטנה יותר מהרגיל, ומשלמים באי נוחות שנובעת מחוסר ההתאמה, ואף בסיכויים גבוהים יותר לקריעת הקונדום.

עיקרו של מחקר בבריטניה שנערך על ידי דורקס, מצא כי תשעה מתוך 10 גברים בוחרים במידה "רגיל" בקניית אמצעי מניעה - גם אם הם צריכים משהו בקנה מידה אחר. למזלם של כל הנשמות הביישניות האלה, החברה מציעה כעת שירות התאמה מקוון כדי לוודא שהם מקבלים את הנכונים.

בשירות הזה משתמשים יכולים לבחור את העובי, עם אפשרויות של - דק במיוחד, דק, סטנדרטי או עבה, וההתאמה האישית לא נעצרת שם - גברים יוכלו להתאים גם את רמת ה"חלקות" של חומר הסיכה - מתוך האופציות "סטנדרטי" או "אקסטרה".

אחרי המתנה של 35 שנים - סוף סוף הוא הציע לה נישואים
לוריין מי? שוודיה ממש לא הולכת לזכות באירוויזיון הזה
אורגיה רבאט משתתפים: כך הפכה מרוקו ליעד המין של הערבים הישראלים

גזרים מייצגים גדלי איבר מין. lovers from the moon, ShutterStock
כמה זה במיקרומטרים?/ShutterStock, lovers from the moon

חברת הקונדומים והסיכה ערכה את המחקר כשהשיקה את המוצר החדש שלהן - קונדום "עירום" שמתיימר להיות הדק בעולם - בעובי 48 מיקרומטר, בהשוואה לאלה הסטנדרטיים, שעוביים הוא 65 מיקרומטר. 17 מיקרומטר פחות, חברים, מסתבר שזה משמעותי

דובר דורקס אמר כי הסקר הראה שלמרות שרוב המכירות הן בהתאמה למידות "רגילות", יש הבדל גדול בגודל הפין של האוכלוסייה הרחבה יותר - ולא כל האיברים מתאימים למה שהכי זמין על המדף - הגודל הממוצע, כמובן.

"קונדומים לא חייבים להוות מחסום להנאה", הוסיפה ניקי הייוורד, מנהלת השיווק של החברה. "אנחנו מאמינים שכל אחד צריך למצוא את ההתאמה הטובה ביותר עבורו ולקיים יחסי מין טובים, מבלי להתפשר על בטיחות או על תחושה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully