"יש לבעלי חברה שנראית בדיוק כמוני". they_call_me_bq/, צילום מסך
צילום מסך/they_call_me_bq/

"בעלי בגד בי - אז הבאתי לו חברה שנראית בדיוק כמוני"

2.6.2023 / 0:07

טמינה קווינטנה לא רצתה לאבד את בעלה הבוגדני בריאנט. אז כדי למנוע ממנו לבגוד שוב היא מצאה "אחות תאומה" והכניסה אותה למיטה ולחייהם: "רוצה שהוא יהיה מסופק"

"יש לבעלי חברה שנראית בדיוק כמוני"/they_call_me_bq/

בחורה מלונג איילנד שרצתה שהגבר שלה יפסיק לבגוד בה, מצאה פיתרון יצירתי במיוחד. טמינה קווינטנה היתה הרוסה אחרי שגיתה שבעלה בריאנט קווינטנה בוגד בה - פחות משלוש שנים אחרי החתונה. בתגובה היא תהתה האם נישואים פתוחים עשויים להיות הפיתרון לבגידות שלו.

אז מה היא עשתה אתם שואלים? בניו יורק פוסט דווח שבשנה שעברה היא פנתה לרשת החברתית בניסיון למצוא בחורה דומה לה - כדי שהם יוכלו לנהל יחסים פוליאמורים - כלומר זוגיות פתוחה שבה אישה נוספת תיכנס לתמונה

"הרגשתי לא בטוחה כשחיפשנו בחורה נוספת", היא סיפרה, "אבל ידעתי שזה מה שישאיר את בריאנט איתי וימשוך את תשומת הלב שלו. חיפשתי בחורה שנראית כמוני משום שבריאנט אוהב את הסגנון שלי".

בסופו של דבר טמינה מצאה את קירה ג'ונסון, דוגמנית אוסטרלית שממש דומה לה - לשתיהן יש תסרוקת דומה, ישבן גדול וריסים שופעים.

קירה פותתה לנסות את ההצעה וטסה לניו יורק כדי לפגוש את טמינה. משם הדברים התקדמו מהר מאוד. הקשר המשולש הזה התפתח בעיקר סביב הסקס וקירה הצטרפה לנישואים האלו באופן לא רשמי, כאשר שלושתם חולקים את אותה מיטה.

"כאשר רואים אותנו בציבור, תמיד שואלים אותנו אם אנחנו אחיות תאומות", סיפרה קירה לתוכנית "תאהבו אותנו ואל תשפטו". השתיים אפילו החלו להתאים את הלבוש שלהן כדי להיות דומות יותר והן חולקות אפילו חשבון "אונלי פאנס" משותף, שם הן מעלות תכנים מיניים לעוקבים והמנויים שלהן.

ומה לגבי בריאנט? הוא טוען שהוא כרגע, איך לא, סופר מסופק מהמציאות החדשה שלו ושהוא לא יחפש יותר חוויות ורומנים מחוץ לשלישייה הזו. "האם אני מתחרט על הבגידה שלי? לחלוטין כן", הוא סיפר, "האם זה יקרה שוב? לחלוטין לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully