פוליאמורית בטיקטוק. טיקטוק, צילום מסך
צילום מסך/טיקטוק

"זה בעלי, ויש לי גם חבר. קוראים לי אגואיסטית, ולא אכפת לי"

31.1.2023 / 17:42

לטיקטוקרית הזאת יש גם בעל בשם ריאן וגם חבר בשם רוני, שאוהבים אותה ומסתדרים ביניהם, והיא בנתיים חולקת את חויותיה הפוליאמוריות בטיקטוק עם העולם. לה טוב, אבל הייטרים יישארו הייטרים

אלה הרגלי השינה של השלישיה הפוליאומרית/@middlespoonpodcast/

לטיקטוקרית הזאת יש בעל וחבר ששניהם אוהבים אותה ומסתדרים ביניהם, והיא מפרסמת את ההתמודדות שלה בסרטונים ומנהלת דיונים עם עוקביה על פוליאמוריה, קנאה, ויחסים לא מונוגמיים. הפעם פרסמה הטיקטוקרית סרטון בו היא "הוציאה" את שני הגברים בחייה לבילוי משותף, וקיבלה קצת הייט.

בסרטון שהועלה השבוע, התמודדה עם הביקורת שהיא מקבלת מהסביבה: "להיות במערכת יחסים פוליאמורית עם שני גברים שאין להם כרגע בני זוג אחרים ... הופך אותך ... לשנואה!" היא מציינת בסרטון, שמשך 171,400 צפיות וממשיך. "מסתבר שאני אגואיסטית, הזויה, נרקיסיסטית, ואני צריכה לשחרר אותם", כתבה.

בסרטון אחר, התייחסה לטענה שעליה להיפרד לאלתר מאחד מהם - או מבעלה, ריאן, או מהחבר שלה, רוני. "אני מתה על זה שכולם כל הזמן אומרים לי שאני צריכה לזרוק מישהו מהם", היא משיבה בציניות למבקרים. "כאילו, אתם מבינים שהם פשוט יהיו בעוד מערכת יחסים פוליאמורית, נכון? הם לא רוצים שאני אזרוק אותם. אם הם היו רוצים להפסיק את זה הם היו זורקים אותי...אני מניחה", היא טוענת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

אבל עדיין, ההייטרים, אולי מתוך קנאה ואולי כי באמת קשה להם עם המציאות שהיא פורשת בפניהם, ממשיכים להשאיר הערות גסות בסרטונים שלה: "כל אחד שלא אכפת לו שגבר אחר תוקע אותך לא באמת אוהב אותך. אם הוא היה אוהב אותך באמת הוא לא היה מסוגל לשאת את המצב הזה", הסגביר אחד המשתמשים. "באיזה עולם מעוות אנחנו חיים" התלונן אחר. "אני מעדיף להיות לבד למשך שארית חיי מאשר לחיות ככה", הדגיש אחר.

המציאות משקפת גישה יותר חיובית לפוליאמוריה - מחקר משנת 2021 ב-Frontiers in Psychology מצא שמספר מרשים של אחד מכל שישה נשאלים רוצה לנסות פוליאמוריה, בעוד שאחד מכל תשעה דיווח שכבר התנסה בפוליאמוריה בשלב מסוים בחייו.

לאחרונה ביקשה משני הגברים שלה לשתף את הדבר האהוב עליהם על השני. בעלה שיבח את יכולות הבישול של החבר שלה, כי זה אומר שהוא לא צריך להכין ארוחת ערב, והחבר אמר במתיקות על בעלה: "הוא מתייחס לכל אחד באהבה ובכבוד לא משנה מה - כי ככה ראוי להתנהג."

"אני אישה בת מזל!" חתמה בת הזוג את הסרטון, בתקווה לשכנע את העוקבים השיפוטיים שלה. sheee חושבת לפצוח בזוגיות פוליאמורית, אבל בלי מגע בכלל. רק בישולים וצפיות משותפות בזמר במסיכה.

נראה שהחברה התמקמה במערכת יחסים מאושרת, נהנית מדייטים משולשים.

שרה אפילו שיתפה את סידורי השינה שלהם. בקליפ נראים הגברים ישנים במיטותיהם כשידיהם מודבקות בדבק.

כשאחד הצופים קלט ושאל מדוע הגברים הוקלטו, שרה הגיבה, "כי כולם כבר חושבים שאני מחזיק אותם כבני ערובה".

ובעוד שרה מתמודדת לעתים קרובות עם הערות שנאה, היא גם זוכה להרבה תמיכה.

"לחיות את חייה הטובים ביותר", שיבח אחד הצופים.

"בת מזל שכמותך," ענתה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully