סקס בתנוחת דוגי סטייל. ShutterStock
ShutterStock

כלב מביט לאנשהו: שלושה שדרוגים לדוגי סטייל הקלאסי

עודכן לאחרונה: 15.5.2023 / 8:55

אמנם תנוחות שונות ומשונות הן דרך נהדרת לגוון קצת את הסקס המונוגמי שלכן, אבל חלקנו עדיין מעדיפות את התנוחות הקלאסיות. אז אם את אישה של דוגי סטייל, קבלי שלושה שדרוגים מעצימי אורגזמות לתנוחה האהובה

גיוון זה חשוב, אבל לעתים קרובות אנשים אוהבים את התנוחות הסטנדרטיות בין הסדינים, בין אם מדובר במיסיונרית או בתנוחת ה-69. אם אתם חובבים גדולים של דוגי סטייל, אתם במקום הנכון.

יש סיבה טובה למה חובבות הדוגי סטייל הם בדרך כלל חובבים, מדובר בתנוחה שאפשר להגדיר אותה כ"פרו גברים", בעוד שעבור האישה זה הרבה פעמים מרגיש כמו פמפום אגרסיבי שלא פוגע בנקודות החשובות, וחבל, כי באמצעות שינויים קלים בקצב ודגשים קלים על הפוזיציה, זו יכולה להיות תנוחה יעילה ביותר.


דיבור מלוכלך, תחפושות, ובלגן בבית: ה"סטיות" שנשים אוהבות
אחרי המתנה של 35 שנים - סוף סוף הוא הציע לה נישואים
"סליחה, יש יותר קטן?" השירות החדש שיציל אתכם מהמבוכה


להלן שלוש וריאציות של התנוחה הפופולרית בשינויים קלים אבל משמעותיים, שיספקו את הצרכים השונים שלכם בין הסדינים:

אישה עושה יוגה. ShutterStock
קלאסיקה - כלב מביט לאנשהו/ShutterStock

הכלב הנתמך

אם אתם זוג סטיירטי, האישה צריכה להיות על ארבע כשהגבר כורע מאחור כדי להיכנס, כמו בדוגי קלאסי. השדרגו נמצא דווקא בצמצום השטח המת שבין הבטן התחתונה של האישה לבין המשטח שעליו היא נמצאת. האורגזמה הנשית החמקמקה זקוקה לפעמים להפעלת לחץ משני צידי הוגינה.

אם במסגרת העמידה על ארבע, תניחו כריות מתחת לאגנה של האישה, באופן שמפעיל לחץ על הבטן התחתונה ועוזר לה לשלוט בכיווצי האורגזמה (שלא לדבר על זה שנוח יותר להישען על משהו), ומאפשר לה לחוות תחושות שונות בזוויות חדשות, במיוחד אם היא מצרפת צעצוע למיקס.

כלב עייף

לפעמים, כדי שאישה תוכל להגיע לאורגזמה היא צריכה בדיוק את ההיפך מהגבר המאיץ את תנועותיו ככל שהוא קרוב יותר לגמירה - היא צריכה איטיות שתאפשר לה להרגיש את החיכוך של כל סנטימטר בתוכה. לפיכך שדרוג אדיר לדוגי הקלאסי יכול להתאפשר באמצעות שינוי פשוט של הקצב. האטה של הקצב תאפשר לה לחוות את התחושות טוב יותר, לאפשר לה להרגיש מחוברת יותר לסיטואציה, ואם תוסיפו לזה עיסוי אצבעות עדין תוך כדי, אז בכלל.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

כלב לכוד

מאותן סיבות של חיבור וחיכוך, שינוי פשוט של המנח הלקאסי יכול לשדרג עבורה את התחושה בגדול, וגם להאיץ ולהעצים את האורגזמה שלה. במקום שהגבר ימקם את עצמו בין הרגליים הפשוקות של בזמן שהטא כורעת על ארבע, נסו את ההיפך - היא ברגליים סגורות, והגבר מאחוריה בפישוק. התחושה תהיה הדוקה יותר עבורה, במיוחד אם הוא מצמיד את הרגליים שלו סביבה, ונותן לה עוד קונטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully