אנג'לה וויט. theangelawhite, צילום מסך
צילום מסך/theangelawhite

"מריל סטריפ של הפורנו" חושפת את תפקידה החדש: מרצה באוניברסיטה

9.6.2023 / 0:10

הכירו את המרצה וכוכבת הפורנו שלכם להיום, אנג'לה וייט, שחשפה כי היא מעבירה הרצאות באוניברסיטה על חשיבות הפורנו והצורך להתייחס אליו כז'אנר רציני לכל דבר

אנג'לה וויט מבלה בחוף הים בפורטוגל/theangelawhite

הורים שמשלמים שכר לימוד יקר לאוניברסיטת קליפורניה שבסנטה ברברה, עשויים להיות מופתעים מהמרצה האקדמאית שנבחרה ללמד את ילדיהם. כוכבת הפורנו אנג'לה ווייט חשפה שהיא מעניקה הרצאות אורח לסטודנטים במכללה היוקרתית במסגרת קורס "פורץ דרך" ללימודי קולנוע, כשהדגש הוא על פורנו.

ווייט בת ה-37, זכתה לכינוי "מריל סטריפ של הפורנו", מאחר שהיא האדם הראשון אי פעם שזכה בפרס "האוסקר של הפורנו" עבור השחקנית הטובה של השנה - שלוש פעמים ברציפות. מוקדם יותר השנה היא עלתה לכותרות כשדווח שהיא כמעט מתה בצילומי סצנת סקס ארוכה ומתישה, כשכוכב הפורנו קירן לי טען שזה איבר המין הענק שלו שהתיש אותה. ווייט דאגה מאז להכחיש את הסיבה. היא סיפרה שאכן הייתה בסכנת חיים והובהלה לבית החולים עקב דלקת בתוספתן - ונאלצה לעבור ניתוח חירום כדי להסירו - אך הוסיפה שזה היה צירוף מקרים שהחלה לחוש ברע לאחר צילומי סצנת הסקס הנמרצת: "אין ראיות רפואיות המצביעות על כך שהאיבר הענק שלו חבט באיברים שלי", הסבירה ווייט בפודקאסט לפני שסייגה: "למרות שהוא כן הגיע לאיברים שאני לא ידעתי שאיבר מין מסוגל להגיע אליהם".

שחקנית הפורנו האוסטרלית פנתה לטוויטר כדי לספר על הרצאתה בקמפוס והוסיפה כי הוצגה בפני הסטודנטים כ"בדרנית למבוגרים, יזמית, אקדמאית, פוליטיקאית ואשת קריאייטיב". היא כתבה מתחת לתמונה שלה לצד האקדמייה: "תודה לך פרופסור קונסטנס פנלי על שאירחת אותי כמרצה אורחת בקורס פורץ הדרך שלך ב-UCSB".

"זו הפעם השלישית שלי בתור מרצה אורחת בשיעור הזה ללימודי קולנוע שמתייחס לפורנוגרפיה כראויה למחקר רציני כז'אנר קולנועי וכתרבות פופולרית", היא הוסיפה, "תודה לסטודנטים המדהימים ששאלו אותי שאלות משכילות ומעוררות מחשבה על הקריירה שלי כשחקנית/במאית, המחקר האקדמי שלי והתקופה שלי בפוליטיקה".

ווייט התמודדה בעבר על מושב ממשלתי בארץ הולדתה והיא סיימה תואר ראשון בהצטיינות בלימודי מגדר באוניברסיטת מלבורן. היא הוסיפה, "על אף שחלפו מספר שנים מאז שעבודת המחקר שלי פורסמה ב'The Routledge Companion to Media, Sex and Sexuality', העיסוק האקדמי עדיין מעניין אותי וזה משהו שאני רוצה לחזור אליו בעתיד".

הציוץ ששיתפה מהאוניברסיטה:

וזה המחקר שלה:

ווייט - שצילמה יותר מ-900 סצנות אירוטיות עד היום - התלבשה בהתאם לביקורה בכיתה, בצווארון גולף שחור שמרני.

המעריצים התלהבו מהופעתה של כוכבת הפורנו בקמפוס, כשאחד מהם כתב: "תודה על קידום תוכן פורנוגרפי במרחבים האקדמיים, אנג'לה". "באמת שאין קץ לכישרון שלך," כתב אחד ואחר הוסיף: "הייתי מאבד את דעתי אם הייתי רואה אותך עוברת בקמפוס שלי!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully