כוכבת הפורנו אנג'לה ווייט. theangelawhite, צילום מסך
צילום מסך/theangelawhite

מריל סטריפ של הפורנו שכמעט מתה בצילומים: "זה לא באשמת איבר המין העצום שלו"

עודכן לאחרונה: 14.4.2023 / 0:22

כוכב הפורנו קירן לי טען ששותפתו לסצינות המין, אנג'לה וייט, כמעט מתה בצילומי סצינה ארוכה ומתישה - בגלל איבר המין הענק שלו. כעת היא מכחישה שזו הייתה הסיבה שהובילה למצב מסכן החיים שהייתה בו: "אין ראיות רפואיות לכך"

אנג'לה ווייט מבלה בחוף הים/theangelawhite

כוכבת הפורנו אנג'לה וייט שוברת שתיקה לאחר הפרסום לפיו היא "כמעט מתה" במהלך צילומי סצנת סקס כי לפרטנר שלה היה איבר מין גדול מדי להכלה.

אנג'לה וייט זכתה לכינוי "מריל סטריפ של הפורנו", מאחר שהיא האדם הראשון אי פעם שזכה בפרס "האוסקר של הפורנו" עבור השחקנית הטובה של השנה - שלוש פעמים ברציפות. בחודש
שעבר פורסם
שהאוסטרלית בת ה-37 הייתה בסכנת חיים והובהלה לבית החולים בעקבות התפוצצות של התוספתן שלה במהלך סצינת סקס נועזת שצולמה לפני עשור. מי שחשף את הסיפור הזה הוא כוכב הפורנו קירן לי, שותפה לסצינה באותו זמן שנתן "קרדיט" לאיבר המין העצום שלו כגורם הבעיה.

לי בן ה-39 סיפר בפודקאסט: "הכנסתי אותה לבית החולים מרוב סקס. עשינו סצינה שנמשכה מעל לשעה ולאחר מכן אמרתי לה 'להתראות מתוקה, שיהיה לך יום נפלא', אלא שכעבור יומיים גיליתי שהיא חזרה לביתה שבאוסטרליה, טענה שהבטן שלה כואבת ושהיא חייבת לראות רופא. מסתבר שבמהלך צילום הסצינה התפוצץ לה התוספתן, מה שהיה יכול גם להרוג אותה". לי טען שאיבר המין הגדול שלו (24 ס"מ בזקפה) שמבוטח במיליון דולר הוא האשם בדבר.

כשאנג'לה נשאלה על הנושא בפודקאסט שהתארחה בו בתחילת החודש, Only Stans, היא הכחישה חלק מהטענות ואמרה למארח גלני בולס שכל העניין "יצא מכל פרופורציה על ידי התקשורת". היא אמרה: "התוספתן שלי למעשה לא התפוצץ, אבל זה נכון שהייתה לי דלקת בתוספתן ואכן נאלצתי לעבור ניתוח חירום כדי להסירו", הבהירה ווייט, מהמרוויחות הגדולות ביותר בתעשיית הפורנו בשנים האחרונות שהונה מוערך ב-18 מיליון דולרים.

מקצוע מסוכן

כוכבת פורנו חושפת את הפציעות הקשות שספגה בצילומים

לכתבה המלאה

וייט פירטה את ההליך שעברה כבר ב-2016: "הם היו צריכים לעשות חתך מעל עצם הערווה שלי ובמותן שלי. הצלקת הייתה מינימלית וההחלמה הייתה די מהירה (חזרתי לעבוד 4 ימים לאחר הניתוח)". וייט הוסיפה כי זה היה "צירוף מקרים" שהיא החלה להרגיש ברע לאחר סצנת המין הנמרצת. "אין ראיות רפואיות המצביעות על כך שהאיבר הענק שלו חבט באיברים שלי", הסבירה ווייט בפודקאסט, לפני שסייגה: "למרות שהוא כן הגיע לאיברים שאני לא ידעתי שאיבר מין מסוגל להגיע אליהם".

היא גם התבדחה שכריתת התוספתן שלה היא ברכה משמיים: "יש שם עכשיו הרבה יותר מקום, כשהתוספתן שלי הוסר. יש לי הרבה יותר מקום להכיל".

צפו בפודקאסט:

הסצינה המתישה ההיא לא גרמה לווייט לוותר על עבודה משותפת עם לי, איתו היא שיתפה פעולה מאז עוד מספר פעמים. היא אפילו סיפרה ש"נקמה" בעמיתה באחד הצילומים כשבטעות נשכה את האשך שלו, תקרית שהוא כינה "החוויה הכי כואבת בקריירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully