אבקת מאצ'ה. ShutterStock
ShutterStock

תזונה אנטיאייג'ינג: קסם הקוויאר, האצות והתה הירוק

עודכן לאחרונה: 22.8.2023 / 7:56

מזונות-על וצמחים זוכים לתשומת לב משמעותית בתעשיית היופי בשל היתרונות הרבים שלהם לטיפוח העור. תופתעו לגלות שספירולינה, קוויאר שחור, תה ירוק ועוד הם הרבה יותר מרק מאכלים בריאים לגופנו

מזונות העל, או בשמם השגור יותר - סופר פוד, וגם צמחים, מפלסים את דרכם לצמרת שגרת טיפוח טבעית ובריאה לעור הפנים שלנו. הצרכנים הופכים מודעים יותר ליתרונות של שימוש במרכיבים טבעיים וצמחיים על העור שלהם, שכן הם נחשבים לרוב לחלופות עדינות יותר וידידותיות יותר לסביבה לתרכובות סינתטיות.

ספירולינה, קוויאר שחור, תה ירוק ועוד עשירים בנוגדי חמצון, ויטמינים, מינרלים ותרכובות ביו-אקטיביות אחרות שיכולות להזין ולשפר את בריאות העור שלנו. נוגדי חמצון אלו מסייעים במאבק ברדיקלים החופשיים, שהם מולקולות לא יציבות הפוגעות בתאי העור שלנו ותורמות להזדקנות מוקדמת. על ידי שילוב מרכיבים אלו במוצרי טיפוח, הם יכולים לספק הגנה מפני גורמי לחץ סביבתיים ולקדם גוון צעיר יותר.

משפיענית רשת יצרה רובוטית AI בדמותה - שכל גבר יכול לצאת איתה
פה גדול, טריק קטן: קבלי מוב שאף גבר לא ישכח לעולם
"אני בתקופה של לדייק את עצמי עכשיו" - שקרים שנשים מספרות

קוויאר שחור

קוויאר. pixabay,
קוויאר/pixabay

קוויאר שחור, המופק מביצי דגים, עשיר בחומרים מזינים ובתרכובות ביו-אקטיביות שיכולות להועיל לעור בכמה דרכים. הוא מכיל חומצות שומן חיוניות, חלבונים וויטמינים המסייעים בהענקת לחות והזנת העור. אשר יכולים לשפר את מרקם העור, ולהשאיר אותו חלק וגמיש יותר. הקוויאר השחור ידוע גם ביתרונות האנטי-אייג'ינג שלו. הוא מכיל נוגדי חמצון כמו ויטמינים A ו-E, כמו גם חומצות שומן אומגה 3, המסייעות במאבק ברדיקלים חופשיים ומגנים על העור מפני מתח חמצוני. שימוש קבוע במוצרי טיפוח על בסיס קוויאר שחור עשוי לסייע בהפחתת המראה של קווים עדינים וקמטים, ולקדם גוון צעיר יותר.

אצות

סלט אצות וואקמה. ShutterStock
סלט אצות וואקמה/ShutterStock

ספירולינה היא סוג של אצה כחולה-ירוקה שהיא מאוד מזינה וצברה פופולריות בטיפוח העור.
לספירולינה תכונות ניקוי רעלים, המסייעות בהסרת זיהומים ורעלים מהעור, מה שיכול לגרום לעור צלול ובריא יותר. הספירולינה היא גם מקור עשיר של נוגדי חמצון, כגון בטא קרוטן ופיקוציאנין, המסייעים בהגנה על העור מפני מתח חמצוני ונזקים הנגרמים מרדיקלים חופשיים, אשר יכולים לתרום להזדקנות מוקדמת.

כמו כן, האצה הכחולה-ירוקה מכילה תרכובות אנטי דלקתיות שיכולות להרגיע ולהרגיע את העור. זה עשוי לעזור להפחית אדמומיות, גירוי ודלקת, מה שהופך אותה למועילה עבור אנשים עם עור רגיש או נוטה לאקנה.

תה ירוק

תה ירוק. pixabay,
תה ירוק/pixabay

תה ירוק נמצא בשימוש במשך מאות שנים ברפואה המסורתית ובטיפוח העור בשל יתרונותיו הבריאותיים הרבים, כולל השפעותיו החיוביות על העור. תה ירוק עשיר בפוליפנולים, במיוחד קטכינים, שהם נוגדי חמצון חזקים. נוגדי חמצון אלו מסייעים בהגנה על העור מפני נזקי רדיקלים חופשיים, מפחיתים את סימני ההזדקנות ומקדמים מראה צעיר. לתה ירוק יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להרגיע ולהרגיע עור מגורה או דלקתי, עשוי להיות מועיל גם למצבים כמו אקנה ורוזציאה. בנוסף, לתמצית תה ירוק, כמו גם לקמומיל ולכורכום השפעות מרגיעות והם עוזרים להרגיע אדמומיות, גירוי ודלקת בעור. יש להזכיר גם מזונות וצמחים כגון קייל, תרד ואצות ים שנחשבים מרכיבים עתירי תזונה המספקים הזנה לעור, ומשפרים את החיוניות והמראה הכללי שלו. לצד זאת, אלוורה, מלפפון וחומצה היאלורונית ידועים ביכולתם למשוך ולשמור על לחות בעור ועוזרים בשמירה על רמות לחות אופטימליות, הפחתת יובש ושיפור המרקם הכללי וגמישות העור.

שירה דהן היפי אנד שיק. שלי לורבר,
שירה דהן היפי אנד שיק/שלי לורבר

שירה דהן, בעלת מותג הקוסמטיקה HIPPIE & CHIC, משלבת רכיבים רבים מעולם מזונות העל והצמחים במוצרי הטיפוח שלה. תוכלו למצוא ברכיבים את הסופר פודס ספירולינה, קוויאר שחור, ותה ירוק, וגם תמציות צמחי מרפא כדוגמת צמח השיקונין, שיחד עם חומצה היאלרונית מככב בסרום העיניים הפעיל האהוב והמוכר של המותג.

המוצרים האלו הם חלק מליין שלם של מוצרי טיפוח לעור הפנים, חומרים המכילים חומרי גלם פעילים צמחיים וטבעיים לבניית קולגן ולהעשרת העור בלחות מרוכזת. הריכוז הגבוה של הוויטמינים והמינרלים, נוגדי החמצון והפפטידים, מבססים את HIPPIE & CHIC כמותג מוביל בתחום הקלין ביוטי.

"קיימים סופר פודס נפלאים שאנחנו מכירים מעולם התזונה, זה חשוב ונפלא לצרוך אותם על בסיס קבוע. כאשר משלבים אותם גם במוצרי הטיפוח שלנו, העור נהנה מספיגה ישירה שלהם, ספיגה שאינה עוברת דרך מערכת העיכול, ולכן ההשפעה ניכרת ונראית לעין באופן זריז ומהיר", מדגישה שירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully