ג'ו מלון. חו"ל,
חו"ל

מריח כמו האביב, רק יקר יותר: קולקציית הניחוחות המושלמת

עודכן לאחרונה: 28.5.2023 / 14:10

מותג הבישום ג'ו מלון עושה זאת שוב ומשיק קולקצייה מעולה לקיץ - ארבעה ניחוחות עדינים ואלגנטיים שמתאימים במיוחד לקיץ הישראלי, שהופך כמעט כל ריח למתיקות מוגזמת

מותג הבישום והלייף סטייל היוקרתי Jo Malone London משיק את Blossoms Collection, במיוחד לכבוד האביב, עם ריחות עדינים ופרחוניים שחוגגים טבע, ועושים את זה בצורה רעננה, נטולת ריחות כימיים - בקיצור בשמים נעימים שלא יחנקו אף אחד בסביבתכן - כאלה שאי אפשר לשים מהם יותר מדי.

הניחוחות השואבים השראה מהטבע בסין, מחולקים לארבע פריחות שונות - חבצלות מים, פריחת נאשי, מגנוליות והאוסמנטוס, כולם ריחות מאד עדינים ונשיים, אבל לא מתוקים מדי, ורוויים בתבלון המיוחד של ג'ו מלון, שמבדיל אותו מכל מה שתמצאו על מדפי הבשמים המסחריים. אמנם הבשמים לא זולים, אבל אם מצאת ביניהם ריח שעובד עבורך לעונה החמה (שכמעט כל בושם מתוק מריח חזק מדי לקיץ הישראלי) זה שווה את ההשקעה.

כניסה מרשימה: 11 טכניקות חדירה שכולם פשוט חייבים להכיר
גאזלייט? יש עוד הרבה רגעים בסקס שצריכים לקבל שמות עבריים
הסקס (אולי) יותר טוב - מה לגבי כל השאר? שאלנו 5 נשים

ג'ו מלון. חו"ל,
ניחוחות מושלמים/חו"ל

Waterlily Cologne -בושם בניחוח חבצלות מים פרחוניות
חבצלות מים קורנות, היהלום שבכתר של בריכה צלולה בגן סודי. עלי הכותרת הלבנים משחררים פרחוניות נקייה שמעוררת את הסביבה. לפריחה המרחפת יש רעננות של טל המועצמת עם פריחה של יסמין סמבק ונרולי.

Nashi Blossom Cologne - בושם בניחוח פריחת הנאשי
פריחת עץ הנאשי היא מסימני האביב. סמל של טוהר, הפרחים הלבנים והמנומרים מתלכדים לאורך ענפי הקשת של עץ הנאשי והופכים לאגסים עסיסיים. בשילוב ורד, הניחוח הפירותי והשובב של פריחה זוהרת זו מרופד במאסק לבן.

Star Magnolia Cologne - בושם בניחוח פריחת מגנוליה כוכבית
האביב מגיע עם עצים נוצצים העוטפים את הפארקים העירוניים של שנגחאי בניחוח כובש של פריחת מגנוליה כוכבית. עלי הכותרת הפריכים והבתוליים שלה נוצצים על רקע עלה מגנוליה אמרלד ואלגום קרמי רך.

Osmanthus Blossom Cologne - בושם בניחוח פריחת האוסמנטוס
עונה חדשה שוטפת את העיר בפרחים לבנים המתאספים באשכולות העצים וממלאים את האוויר בניחוח משמח. תווי המשמש העסיסיים והזמש הרך פוגשים פריחת תפוז זוהרת ועץ קשמיר חושני.

50 מ"ל | 405 ₪, 100 מ"ל | 575 ₪, להשיג בחנויות ג'ו מלון לונדון ברמת אביב ובקניון TLV או באתר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully