השלישייה. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

"שתינו דו מיניות, וזה מאפשר לנו לחוות את כל ההעדפות שלנו"

עודכן לאחרונה: 28.5.2023 / 15:32

אלנה, קווין ומייגן מדברים באינסטגרם שלהם (שגם הוא משותף לשלושתם), לגבי איך זה באמת להיות במערכת יחסים משולשת, משיתוף מיטה ועד בישול ארוחות, יציאה לדייטים וקניית נכסים. קנאה? הם טוענים שאין כזה דבר

אנה, קווין ומייגן ביחד כבר שנתיים ועושים הכל בתור שְׁלִישִׁיָה, החל מלינה במיטת הקינג סייז המשותפת שלהם, המשך בהליכה לקולנוע וכלה בביקור אצל המשפחה. אלנה וקווין היו במקור זוג מונוגמי ופגשו לראשונה את מייגן באפליקציית היכרויות בשם 3Fun, כאשר אלנה החליטה שהיא רוצה לחקור את המיניות שלה.

אבל אחרי שהכירו טוב יותר, השלישייה החליטה להפוך את הדברים לרשמיים ומייגן עברה לגור איתם אחרי שנה של זוגיות: "הייתי סקרנית ורציתי לחקור את המיניות שלי, אז העליתי את זה בפני קווין כדי לבדוק אם הוא ירצה לעשות את המסע הזה יחד איתי", אמרה אלנה "בהתחלה רק חיפשנו משהו כיפי, שום דבר רציני מדי, אבל אחרי שדיברנו עם מייגן והכרנו אותה, כולנו רצינו להפוך את זה לדבר קבוע.
אחרי שדיברנו כל יום במשך חודש, ואחרי שנפגשנו באופן אישי בבית קפה, הבנו שהקליק אמיתי,
אהבנו גם להיות אחד ליד השני. ומאז, זה מסתדר לנו ממש טוב".

כניסה מרשימה: 11 טכניקות חדירה שכולם פשוט חייבים להכיר
רק גאזלייט? יש עוד הרבה רגעים ביחסים שמגיע להם שמות עבריים
מריח כמו האביב, רק יקר יותר: קולקציית הניחוחות המושלמת

השלישייה מאמינה שמערכת היחסים התלת-כיוונית שלהם צריכה להתנהל בדיוק כמו כל קשר אחר.
"אנחנו ישנים יחד במיטת קינג סייז, ומתחלפים - כל לילה זוג אחר עושה סקס", הסבירה אלנה "יש לנו גם רגעים אינטימיים אחד על אחד, וגם כאלה של כולם ביחד, ואנחנו לא מקנאים אחד בשני. למעשה, אנחנו בכלל לא חווים קנאה במערכת היחסים שלנו, פשוט עושים כמיטב יכולתנו לתת תשומת לב שווה לכל אחד מבני הזוג".

השלישייה מקפידים להקדיש זמן אחד לשני - הם צופים יחד בסרטים, יוצאים לארוחות ערב או לטיולים בטבע "אנחנו יכולים לבלות ימים בנסיעה מסביב להרים, למצוא אגמים ונחלים חדשים, לדוג ולפעמים לטייל", אמרה והוסיפה "עבורנו, להיות במערכת יחסים משולשת לא שונה כל כך ממערכת יחסים מונוגמית מסורתית. ההבדל הוא רק שיש לך בן זוג נוסף שאתה אוהב ודואג לו ושאתה צריך להתחשב ברגשותיו, ואחד היתרונות העיקריים הוא שיש כמות כפולה של אהבה ותמיכה. "כמו כן, בגלל שאני ומייגן דו מיניות, הדינמיקה הזו מאפשרת לנו לחוות באופן מלא את ההעדפות המיניות של שתינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully