דניאלה פיק, קוונטין טרנטינו. GettyImages
GettyImages

5 מערכות יחסים שכולנו מקנאות בהן, ועוד זוג שכבר מה זה לא

ענת ניסני

עודכן לאחרונה: 29.5.2023 / 8:52

הזוגיות עם הגבר המפורסם, זאת עם הגבר המכיל, זאת שתהרוג אותנו ממנת יתר של סוכר והזוג שאם לא הייתם כל כך מקנאים בו, הייתם מתים שהם יהיו החברים הכי טובים שלכם. אה, וגם בן וג'יי לו. 5 מערכות היחסים שכולנו מקנאות בהן, ועוד זוג שקינאנו בו ועכשיו כבר מה זה לא

חכם סיני זקן אמר פעם: "אל תקנאו אף פעם בזוגות אחרים, לכל זוג יש את החרא שלו" (בסינית זה נשמע יותר מעודן) אבל כמו הרבה דברים שקשורים לחוכמה ולסינים, גם את זה קשה לנו להפנים. בייחוד כששוב מתפרסמות תמונות של דניאלה פיק מתהלכת על השטיחים האדומים הנחשבים בעולם. אבל דניאלה לא לבד. ברוך השם, יש מספיק נשים שהזוגיות שלהן יכולה לעורר מדי פעם, אפילו באישה המאוהבת ביותר, את הרצון להתחלף. אם נהיה כנות, יש ימים שבהם השטיח של כולם נראה אדום יותר, אבל של חמשת הזוגות הבאים במיוחד:

"שתינו דו מיניות, וזה מאפשר לנו לחוות את כל ההעדפות שלנו"
כניסה מרשימה: 11 טכניקות חדירה שכולם פשוט חייבים להכיר
מריח כמו האביב, רק יקר יותר: קולקציית הניחוחות המושלמת


אולי חמש שנות נישואים ושני ילדים קצת מקהים את התחושה, אבל אני מניחה שלחיות עם גבר שמביא הביתה שני פסלי אוסקר זה קצת יותר מחמם את האגו מאשר לחיות עם גבר שהמקסימום שהוא יכול להביא הביתה זה תג שם. לזה, תוסיפו את הטיסות לטקסים ברחבי העולם, את האפשרות ללבוש שמלות מעצבים מהממות אחת לחודש ואת האפטר פארטיז עם החבר הקרוב בראד פיט. קצת יותר זוהר ממה שמחכה לכולנו בבית, אה? וכל זה, כשהבנאדם כבר ארבע שנים לא הוציא שום סרט, כלומר היא נהנית מכל הקשרים והמעמד שהוא צבר לפני שהכיר אותה, בלי שהוא נעלם כל פעם לצילומים של כמה חודשים ומשאיר אותה לבד עם הילדים.

קרן פלס ונועם טור

מה כולנו רוצות, בסך הכל? למצוא גבר שיוכל להכיל אותנו. וגבירותיי, אין מכיל יותר מנועם טור. קודם כל, לחיות עם אישה ששופכת את כל חייה על דף והופכת את הדברים הכי אישיים ללהיטים - זה בפני עצמו דורש גבר מסוג מיוחד. כזה שמספיק בטוח בעצמו ומאפשר לאישה שלו לעוף על עצמה ועל היצירה שלה. גם כשהיצירה היא פנטזיית רוק על אישה שבוגדת בבעלה, וגם כשהיצירה הזאת מייצרת חרושת שמועות על רומן של האישה עם צלם מפורסם ועל פתיחה של היחסים שלה עם בעלה. קרן פלס היא אישה שהבעל שלה מפרגן לה, נותן לה את כל הבמה ומאפשר לה להרגיש חופשיה לחקור את כל הצדדים האפלים שבתוכה. לא כל גבר היה מסוגל. את כל ההכלה הזאת, אגב, אני מאמינה שהוא עושה תוך כדי שהוא חוטב עצים וצד את הארוחות עבור המשפחה. אני לא מתחייבת לגבי הפרט הזה, אבל תודו שזה יושב עליו בול.

עומר מילר ושירנקה

לחיות עם גבר שיודע ואוהב לבשל, תעיד כל מי שניסתה, זה מושלם. כבר סיבה לקנא בשירנקה. בנוסף, באופן אישי, תמיד הייתה לי חולשה לזוגות מהטייפקאסט של הבליינים המקועקעים והפרועים שהחליטו להתיישב ולהקים משפחה. משהו בניגודים האלה עושה לי נעים על הלב. וכמובן שהמשפחה שהם הקימו זה הדבר הכי מושלם ומעצבן בעולם - עם בית פרטי מהמם, שלושה ילדים יפהפיים טפו חמסה, וגישה חינוכית שהייתה גורמת ל-99 אחוז מהאוכלוסייה לחטוף התמוטטות עצבים. אצלם הכל תמיד נראה נעים, סבלני ובעיקר פוטוגני, גם כשזה כולל ילדים מבשלים, רוטב מרוח על השולחן ופנים מלאות בבוץ. במנקה שלהם אני בטוח לא מקנאה.

אליאנה תדהר ולי בירן

במקרה הזה אני לא בטוחה אם מה שאני מרגישה זה באמת קנאה או פשוט אלרגיה לסוכר בכמות מופרזת. הם יותר מדי מתוקים, הזוג הזה, זה בלתי נסבל. שניהם יפים הרבה מעל לממוצע אבל לא בצורה מאיימת, שניהם מוכשרים ואוהבים אחד את השני נורא, והם גם לא מפסיקים ליצור ביחד: כותבים ביחד שירים לקריירת הסולו שלה, הם מככבים ביחד בסרט ששניהם גם שותפים ליצירה שלו, וגם בו הם יוצרים ומבצעים יחד את כל הפסקול. הם אפילו פרסמו את אותו מותג הלבשה תחתונה! לפחות עכשיו, כש"רוקדים עם כוכבים" עומדת לעלות לאוויר ולי הוא אחד הכוכבים, משהו מאלץ אותם להיות קצת בנפרד.

בלייק לייבלי וריאן ריינולדס

עזבו את זה שהם יפים למות ושארבעת הילדים שלהם ירשו גנים שבאמת אפשר רק לקנא בהם, מדובר בזוג שההומור שלו הוא אחד הדברים הכי חמודים שיש. במקום להיות הכוכבים ההוליוודיים שהם, עם הגינונים המתבקשים והדיסטאנס הראוי, הם לא לוקחים את עצמם ברצינות וצוחקים אחד על ועם השנייה בכל מקום אפשרי. אחד הדברים האהובים עליהם, למשל, הוא להטריל אחד את השנייה בימי ההולדת. זה התחיל מברכת יום הולדת שריאן כתב לבלייק בטוויטר ואליה צירף תמונה של שניהם. אלא שאת הפנים של בלייק הוא חתך מהתמונה כמעט לחלוטין. כנקמה, היא העלתה ברכה משלה ליום הולדתו, עם תמונה שלו ושל ריאן גוסלינג. נחשו את איזה מהראיינים היא חתכה? שנתיים אחר כך, ריאן פרסם שוב ברכה ליום הולדתה ה-30, הפעם באינסטגרם, עם 10 תמונות שבהן הוא נראה נפלא והיא או עוצמת עיניים, או מטושטשת, או סתם לא במיטבה. כפיים.

ג'יי לו ובן אפלק

הקאמבק של ג'יי לו ובן אפלק נשמע כמו התגשמות של סיפור אגדה: הזוג שנפרד עקב הלחצים החיצוניים, כל אחד מהם הקים משפחות ובנה לעצמו חיים נפרדים, רק בשביל לחזור זה לזו, 20 שנה מאוחר יותר, כאילו שום דבר לא הפריד ביניהם מעולם. לבבות בכל העולם נמסו מהסיפור המרגש ומתמונות החתונה שלא איחרו לבוא, אבל תשמעו, בזמן האחרון אנחנו רק רואים אותם מתווכחים - בדרך לאוטו, בטקס הגראמי, איפה לא. מסתבר שהפרצוף החמוץ של בן הוא פשוט הפרצוף של בן, ושהחמיצות היא כנראה הווייב הקבוע שלו, וזה לא משהו שאף אחד מאיתנו היה רוצה לחזור אליו אחרי 20 שנה. לפחות אפשר להתנחם בזה שהחכם הסיני כנראה צדק, ושחוץ מריאן ריינולדס ובלייק לייבלי, אף זוג לא באמת מושלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully