סומק פיקסי. חו"ל,
חו"ל

מה הטוניק של הגלואו? תראו מה פיית האיפור הביאה לנו

ביוטי דסק

עודכן לאחרונה: 29.5.2023 / 15:27

המותג הויראלי בגוון המנטה כבר נמצא בארץ, אבל הסמקים בסטיק שכולנו מריירות עליהם באינסטוש, מגיעים ממש עכשיו. ניסינו את החדשים של פיקסי וחזרנו לדווח

עד לפני שנה שנתיים יכולתי רק להתפעל מהגלואו טוניק, אבל הכרתי כל מוצר ומוצר שלהם מצפייה בסרטוני יוטיוב של משפיעניות ביוטי מארה"ב. פיקסי היה מותג שאי אפשר היה להתעלם ממנו, עם האריזות בצבע וורוד וירוק מנטה המתוקות, המוצרים שכמותם לא היו עדיין בארץ, וכמובן החבילות העצומות שהם היו מגיעים בתוכן, למשפיענית הקרובה לביתך (אם את גרה באל-איי).

בזמן שעורכות מדורים ועיתונאיות ביוטי בישראל מקבלות את הגוון הלא נכון של המייק אפ החדש של מותג יוקרה כלשהו, וגם זה מגיע נטול פאסון ובתוך שקית מהודקת עם שדכן, בארה"ב כל משפיענית קיקיונית עם 300 עוקבים הייתה מקבלת את כל ה-39 גוונים של המייק אפ הזה, והם היו מגיעים באריזות מושקעות עם מסכים ותאורה משלהן.

5 מערכות יחסים שכולנו מקנאות בהן, ועוד זוג שכבר מה זה לא
"שתינו דו מיניות, וזה מאפשר לנו לחוות את כל ההעדפות שלנו"
כניסה מרשימה: 11 טכניקות חדירה שכולם פשוט חייבים להכיר

סומק פיקסי. חו"ל,
מושלם ורענן. סמקי סטיק פיקסי/חו"ל

וואי וואי איך קינאתי בכמויות האיפור שהן עושות להם אנבוקסינג. כן טאטי אני מדברת אלייך. לא יודעת איך זה היום, כי האובססיה הזאת עברה לי מזמן, תודה להשם - אבל הן היו מקבלות ארגזים על ארגזים של קולקציות שלמות של איפור וטיפוח שנמצאים מעבר להשגתינו. אז כבר לא - פיקסי נמצאים בארץ כבר שנה ומשהו, והיום הושקה סדרת הסמקים הויראלית On the glow blush של המותג - שלושה גוונים המתאימים ללחיים ולשפתיים כאחד

מדובר בשלושה גוונים המתאימים ללחיים ולשפתיים, ומועשרים בג'ינסנג עשיר בנוגדי חמצון, אלוורה, שמן קיק עשיר בחומצות שומן, תערובת של תמציות פירות המזינות את העור (ענבים, תפוחים ואוכמניות) ותמצית תה ירוק העשירה בוויטמינים כמו A, C, E. הסמקים מתאימים לכל סוגי העור, ומצטרפים למוצר הקלאסי ON-THE-GLOW ללא גוון נמכר כבר בארץ.

אלה המסקנות:
הגוונים: שלושה גוונים אוניברסליםכתמתם, ורדרד, ודובדבני
המרקם: נימוח ולחותי, ניתן לבנייה ולפיזור
המחיר: סביר
המראה: מושלם ורענן

סומק פיקסי. חו"ל,
סומק פיקסי/חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully