גווינת פלטרו בתצוגת סתיו 2017 של לה פרלה, ניו יורק, פברואר 2017. GettyImages
GettyImages

גווינת' פאלטרו ממליצה בחום: צעצוע מין אנאלי ליום האב

31.5.2023 / 10:58

גווינת' פאלטרו אמרה פעם שהיא "מעדיפה למות" מאשר לתת לילדים שלה כוס מרק, אבל נראה שהיא הרבה פחות מהוססת לגבי מתנה של צעצוע מין אנאלי ליום האב. רשימת המתנות של אתר ה"בריאות" של פלטרו מכיל יותר צעצועי מין מאי פעם

גווינת' פאלטרו חושפת את מתנת חג המולד שלה לעצמה - ויברטור ודאבל פיסטינג/GOOP

במדריך המתנות של גווינית' פלטרו המופיע באתר הוולנס היוקרתי שלה - Goop - הופיעה הפעם מתנה קצת מפתיעה - צעצוע מין אנאלי רוטט לגירוי הפרוסטטה, לגברים, כמתנה הגיונית ליום האב. הרשימה, Health Halcyon, כללה השנה ויברטור ערמונית יעודי לגברים, בסך של - שימו לב - 219 דולר.

הכל בשביל אבוש היקר.

המוצר הנקרא "הוגו", מיוצר על ידי חברת צעצועי מין יוקרתית, וכך כתוב: "כן, שמנו ויברטור במדריך המתנה הזה (זה צעצוע ללא ידיים לגירוי הערמונית." הפרטים המלאים של המוצר מציגים את "מנוע הרטט העוצמתי" שלו ו"שמונה מהירויות ועוצמות", כמו גם "ראש הניתן להחדרה" שלפי הדיווחים "מספק רעידות מספקות לפרינאום" מופעל באמצעות שלט רחוק ועמיד למים. למרבה המזל.

בהקדמה למדריך המתנות, עורכי Goop טרחו לתת דיסקליימר, והסבירו את ההחלטה החריגה ברצונם "להמשיך להרחיב את התחום": "רעיונות למתנות ליום האב נופלות לעתים קרובות לקטגוריות גנריות כגון משקאות חריפים, משחקי כדור ומכשירי גריל", הם כתבו והוסיפו "אנחנו לא אומרים שצריך להוריד את האפשרויות האלה מהשולחן, אבל הגיע הזמן לגוון."

לא רק הפמפום: טעויות בלתי נסלחות שגברים עושים במיטה
הלם הלם הלם? למה לא נפלנו מהכסא כשהדברים האלה קרו
דיברנו עם כמה גברים, ואלה הטעויות הכי קשות שנשים עושות במיטה

צעצוע אנאלי ליום האב - goop. אתר רשמי, צילום מסך
לאוהבי הגאדג׳טים/צילום מסך, אתר רשמי

הטקסט המשיך בשאלה שלמען האמת היום היא רלוונטית מתמיד - "מי אמר שאבא לא צריך שגרת טיפוח משלו? שהוא לא יאהב גם את תחושת החום האינפרא אדום על עור פניו, או ישמח לדגמן סוודר איטלקי אופנתי?"

צודקים.

מדריך המתנות כולל סך של 71 מוצרים פוטנציאליים שתוכלו לקנות לאביכם או לדמות גברית אחרת בחייכם ביום ראשון, 18 ביוני. ואל דאגה - גם אם דמות האב בחייך אינה חובבת ויברטורים אנאליים, או מוצרי טיפוח, ברשימה מופיע גם שעון רולקס במחיר סביר של $11,395. והמלצות גם לחופשות יוקרה לריזורטים כגון Six Senses שעולה החל מ-$1,595 ללילה, או בלו סקיי ביוטה, שם תוכלו ללון בחדר שעולה $1,585 ללילה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
גווינית וקים קרדשיאן - goop. אתר רשמי, צילום מסך
עשו טיפול אוזון בפי הטבעת: גווינית פלטרו וקים קרדשיאן/צילום מסך, אתר רשמי

זו לא הפעם הראשונה שגווינית' עוררה סערה בהמלצותיה, כזכור מנר הוגינה הידוע, ורשימות המתנו הופכותלהיות יותר ויותר מיניות בכל חג ומועד. למשל ביום האהבה מדריך המתנות של Goop כלל כמעט 50 ויברטורים, כמו גם חומר סיכה על בסיס מלח ים וקרמל (נדמה לנו שיש טעם כזה בגלידה גולדה).

פאלטרו גם פעם אחתשטף את ההטבות של "ביצי נרתיק", אבן ירקן (ג'ייד) עגולה וניתנת להחדרה שהיא מכרה באתר Goop. ואף ההואשמה בהבטחת שווא הנוגעות לשילוב הביצים ושמן אתרי מסוים ששיווקה כסרום קסום שמסייעים יחדיו למנוע דיכאון.

מוקדם יותר השנה הודתה גווינית' שאחד הדברים המטורפים ביותר שעשתה אי פעם בשם הבריאות היה טיפול רקטלי באוזון טיפול שבו הגז מוחדר לפי הטבעת, לכאורה לצורך חיזוק המערכת החיסונית. את הטיול הזה עשתה גם קים קרדשיאן. "השתמשתי בטיפול באוזון בפי הטבעת", הודתה פאלטרו במרץ בפודקאסט של וויל קול. "זה די מוזר. אבל זה עזר מאוד."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully