אליקו לירז ארז. צילום מסך אינסטגרם, ניר פקין
ניר פקין/צילום מסך אינסטגרם

הלם הלם הלם? למה לא נפלנו מהכסא כשהדברים האלה קרו

עדי דנטס

30.5.2023 / 8:59

אליקו והחברה שלו נפרדו, בר רפאלי מצטלמת בעירום, ומורן בן אסולין התגרשה אחרי שמונה חודשים. למרות שלא כל החדשות האלה מפתיעות, רובן מקבלות כותרת שמתחילה במילים "הלם" או "לא תאמינו". עדי דנטס עם מדד ההלם האמיתי

תעצרו הכל! המדינה בהלם! אליקו והחברה שלו נפרדו! לא ברור איך זוגיות כל כך מקסימה ובריאה, בה גבר בן 46 יוצא עם אישה (באמת שיש לי פה מילה אחרת לכתוב אבל אני לא אעשה את זה) בת 18 לא החזיקה מעמד יותר מכמה חודשים, ולמרות שיש לי המון בדיחות על בקו"ם או על בגרויות אני מרגישה שהפאנצ'ים פה קלים מדי, אז רק אגיד שלא, זה לא הפתיע אותי, אפילו לא טיפה. הייתי יותר מופתעת אם פתאום הוא היה יוצא עם אישה בגיל שלו - אתם יודעים, גרושה בת 40 פלוס עם שניים/ שלושה ילדים ואולי איזה נושא או שניים משותפים לשיחה. כזאת שהיתה יכולה לנהל שיחה עם החברים שלו ואולי גם לגרום לשלושת הילדים שלו מנישואיו הראשונים להרגיש בנוח עם אישה חדשה בבית.

בכלל, בשבועות האחרונים יש עוד כמה אייטמים שלא ממש הפתיעו אותי - וכמה שדווקא כן. קבלו את מדד ההלם שלנו:

דיברנו עם כמה גברים, ואלה הטעויות הכי קשות שנשים עושות במיטה
מה הטוניק של הגלואו? תראו מה פיית האיפור הביאה לנו
5 מערכות יחסים שכולנו מקנאות בהן, ועוד זוג שכבר מה זה לא

לא הלם - בר רפאלי מצטלמת בעירום

בר רפאלי מעלה תמונות בעירום וחוטפת שנאה: אוקי, אז יש פה שני חלקים - העובדה שרפאלי מעלה תמונות (אומנותיות) בעירום מפתיעה רק בתזמון שלה. כאילו, כן, אני מודה שהופתעתי קצת כשהיא הופיעה לי, בשחור לבן, יושבת לה על רצפה באמצע הפיד שלי. לא כי זה מפתיע שהיא מעלה תמונות כאלו אלא כי לא ציפיתי לזה באותו הרגע - כמו מישהי שיש לה אח קטן שתמיד צועק לה "בו" כשהיא נכנסת לחדר - את יודעת שזה יבוא, אבל עדיין נבהלת. עניין הטוקבקים לעומת זאת מפתיע בערך כמו הריבים בכנסת. רפאלי יכולה להעלות אגרטל פרחים ויכעסו עליה על זה שהוא רוצחת צמחים להנאתה. אין כל כך מה לעשות עם זה - היא תמיד תהיה רזה מדי או שרירית מדי או עשירה מדי, ובסופו של דבר היא לנצח תישאר הדוגמנית הכי מצליחה והכי לא נגישה במדינה שממש רוצה לראות את הסלבס שלה בתור בסופר אוחזים בחבילת נייר טואלט או צועקים בהפגנות, ואת זה לעולם לא נקבל ממנה.

מדד השוק: אפילו לא קצת בשוק

קצת הלם - סטטיק ורונה לי שמעון

גם כאן יש לנו אירוע מתגלגל. זה התחיל בשמועות על כך שהשניים יוצאים - מה שדי הפיל את כולנו מהכיסא, כי עם כל הכבוד, הזוג הזה הוא ממש לא משהו שמסתדר לנו בתוך הראש, והמשיך בראיון שנתנה רונה לי אתמול, בו היא מאשרת את הזוגיות, מכירה בפער הגילאים בין השניים (8 שנים, או כמו שאליקו קורא לזה - בני אותו גיל) ואומרת שהם לא באמת שונים מדי אחד מהשניה, שזו "התחלה של משהו יפה" ושהיא רוצה לשמור על הזוגיות הזאת פרטית כרגע. מה שמפתיע כאן הוא בעיקר הפתיחות וחוסר ההתנצלו או ההסתרה - כל כך התרגלנו לסלבס שלא מוכנים לדבר על שום דבר, איזוטרי ככל שיהיה, אלא אם זה בשער או כתבת פרויפל שמקדמת משהו שהעובדה שאנחנו מקבלים אישורים וחיוכים ולבבות בעיניים ממש מרעננת. הלוואי והם יזמינו אותנו לחתונה שלהם.

מדד השוק: גבוה, אבל ממיס את הלב

אמיר חצרוני פותח אונליפאנס

אני מודה, אני קצת ספיצ'לס כאן. כן כן, אני יודעת שאצל חצרוני אין בושה והכל אפשרי, אבל איכשהו חשבתי שהגבול עובר בערך במפתן הדלת הפרטית שלו. כנראה שלא, כי הוא מבטיח חודש של אורגזמות תמורת סכום פעוט של 5$, קורא לחברה שלו "הפרגית" ומעלה טיזר של השניים מתנשקים בארוטיות בסלון הבית שלו. התגובות לפוסט שלו אגב נעות בין גועל, זעזוע וכעס, מצד שני אני מניחה שיש מספיק אנשים עם פטישים שונים שיהיו צרכנים אדוקים של התוכן הזה, ואני לא חושבת שהם ירוצו לכתוב בתגובות "עשיתי מנוי! לא יכול לחכות לראות אותך מתפשט ואוסף את השיער בקליפס!" אז כל מה שנשאר זה לאחל לשניים בהצלחה. ושזה חלילה לא יזלוג החוצה, לא בשבילם - בשבילנו.

מדד השוק: שובר שיאים

מורן בן אסולין מתגרשת

אתם לא אמורים לזכור את השם - זאת הכלה שחטפה לעומר אדם את המיקרופון וצעקה לכולם כמה היא שווה. בכל מקרה הנישואים האלו החזיקו מעמד שמונה חודשים ועכשיו מורן מעלה תמונות בביקיני ממסיבות. הדבר היחיד שמפתיע כאן זו העובדה שלא שמענו ממנה שמונה חודשים. נכון, יש לה 130,000 עוקבים באינסטגרם, אבל היא לא הצליחה לייצר אייטם מרעיש באמת תקופה ממש ארוכה. אז כן, זה באמת מפתיע.

מדד השוק: לא גבוה, לא שאכפת לנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully