גוף נקמה אחרי פרידה. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

החבר שלי זרק אותי - אז הוצאתי 37 אלף דולר על גוף נקמה

עודכן לאחרונה: 5.6.2023 / 18:19

אין דבר שבחורה רוצה יותר מאשר לגרום למי שעזב אותה להרגיש שהפסיד, ובגדול. סטייסי קלארק, אמא לשניים, ננטשה על ידי בן זוגה, וכנקמה החליטה לתת לו מכה מתחת לחגורה, וקנתה לעצמה את "גוף הנקמה" המושלם

סטייסי קלארק/Instagram/stacimarilove

אין דבר שבחורהשנעזבה רוצה יותר מאשר לגרום למי שעזב אותה להרגיש שהפסיד, ובגדול, אם אפשר את אהבת חייו, ואת האישה הכי יפה שתסתכל עליו כל החיים שלו, ועוד כל מיני הצהרות גרנדיוזיות מאד. סטייסי קלארק, אמא לשניים, לקחתה את זה לאקסטרים, ופירשה את הביטוי "גוף נקמה" - ביטוי אמריקאי ל"לגרום ללסת של האקס שלך ליפול" במקום לעבוד קשה, להתחיל דיאטות ולשפר את נסיבות חייך כך שייראו מעוררי קנאה. אחרי שננטשה על ידי בן זוגה, כנקמה החליטה לתת לו מכה מתחת לחגורה, וקנתה לעצמה את "גוף הנקמה" המושלם.

לפי הדיווחים, הוציאה האם לשניים 37,000 דולר כדי לשפר את המראה החיצוני שלה לאחר הפרידה הקשה מבן זוגה זה 15 שנה, ועוד בשביל אישה אחרת - שישה חודשים לפני חתונתם הקרבה ובאה.

"פשוט הרגשתי שאני צריכה לעשות משהו" היא אומרת "והחלטתי באימפולסיביות שזה יהיה ניתוח", אמרה קלארק. לדבריה, היא הלכה על החבילה המלאה - ניפוח שפתיים, הרמת עיניים, השתלת שיער, הגדלת ציצים, והרמת ישבן ברזילאית. רגע זה עוד לא הכל - קלארק ביצעה בעצמה גם מתיחת פנים, שאיבת שומן וניתוח וגינה, שזה ניתוח "להידוק" הנרתיק שהשתחרר עקב לידות או התבגרות.

התגברת על FOMO? קבלי את FOBO "הפחד להפסיד משהו טוב יותר"
"פתאום הוא התחיל לדבר איתי על הומואים. זה היה לי מוזר"
מבית היוצר של "זו אני מראה את הפות שלי ל-30 גברים"

גוף נקמה אחרי פרידה. אינסטגרם, צילום מסך
השתנתה מאד. גוף הנקמה של קלארק/צילום מסך, אינסטגרם

לפני התפנית ששינתה את חייה, בני הזוג היו במערכת יחסים ארוכת טווח החל משנות העשרה שלה.
"הכרנו כשהיינו בני 14, הבן הראשון שלי נולד כשהייתי בן 16", סיפרה קלארק, כיום בן 33. "את הבן השני שלי ילדתי כשהייתי בת 18."

עם זאת, עם הזמן היא והאקס "התרחקו" - ובכל זאת היא עדיין הופתעה כשבן זוגה סיים את היחסים.
הצלמת מוויילס חשפה כי פנתה לניתוחים פלסטיים לאחר שגילתה שהאקס לשעבר החל לצאת עם אישה אחרת, זמן קצר לאחר הפרידה. לפני הפרידה הבלתי צפויה שלה, מעולם לא עשתה שום דבר כזה, והיא החליטה להשתמש בחופש שלה כדי "להמציא" את עצמה מחדש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
גוף נקמה אחרי פרידה. אינסטגרם, צילום מסך
ניתוחים הם חלופה לטיפול? הגוף החדש של האם לשניים/צילום מסך, אינסטגרם

קלארק סיפרה אמרה שאחרי שהחלימה מכל הניתוחים הרגישה שההערכה העצמית שלה מרקיעה שחקים.
"הניתוח נתן לי הרבה ביטחון", היא מודה "הייתי אדם אחר לגמרי עם מראה אחר לגמרי, ועכשיו אני מרגישה יותר סקסית ממה שהייתי אי פעם".

הסגנון שלה לפני הניתוחים, שהיה, לדבריה "נינוח, טבעי מאוד, שונה מאוד מהמראה שלה שלאחר הניתוח, שאליו היא מתייחסת כאל זוהר מאוד". למרות הביטחון במראה החדש שלה, הצלמת חושפת שהיא עדיין מרגישה כאב כשהיא מתבקשת לצלם נישואים. "היה קשה שהקשר שלי הסתיים שישה חודשים לפני החתונה שלי", אמרה האישה. "ואחר כך הייתי צריכה לצלם חתונה ממש באותו מקום - זה היה מאוד קשה."

כמה תגובות שנמחקו כעת על התמונות החדשות שלה, ואמרה שהיא הייתה יפה יותר לפני הניתוח וש"ניתוח פלסטי הוא לא תחליף לטיפול", ועל כך קלארק טוענת שדעותיהם של אחרים לא מטרידות אותה.
"אם מישהי חושבת לעבור ניתוח לאחר שעברה תקופה קשה, בהחלט הייתי אומרת לה שתמשיך עם זה", היא מעודדת. "אם מישהו לא אוהב את השינוי במראה שלי, שיעשה מה שהוא רוצה. אני לא שופטת אנשים על החלטות אישיות. החיים טובים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully