סתיו קצין ברבי האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
צילום מסך/רשת 13

לא בגלל הגיל והילדים - זה למה סתיו לא מצליחה למצוא זוגיות

עודכן לאחרונה: 5.6.2023 / 11:11

סתיו קצין אולי לא הצליחה במשך כמה שנים ותוכניות ריאליטי למצוא לעצמה גבר, אבל היא בהחלט הצליחה לתפוס את תשומת הלב שלנו מאד מהר. ואחרי שצחקנו ונהנינו - הבנו את הסיבות בגללן זה לא קרה עד עכשיו. ספוילר: זה לא קשור לזה שהיא גרושה עם ילדים

סתיו קצין האח הגדול/יח"צ רשת 13

כולנו ראינו את ההודעה הדרמטית של סתיו "אני לובשת רק ורוד" קצין כשהיא החליטה לאסוף את כל בני הבית ולגלות להם את האמת המאוד מאוד סודית שלה - שהיא לא צעירה נטולת דאגות בת 23 אלא גרושה בת 33 ואמא לשני ילדים. המבטים הלא ממש מופתעים סביבה לא נקלטו ממש כמו המבטים המאוד מאוד מופתעים של כל מי שהיא אמרה לו שהיא בת 23. לא, סתיו לא שמה לב למה שהולך סביבה, מבחינתה היא אישה יפה ועדינה שאף אחד לא מבין, והיא לא מצליחה למצוא לעצמה גבר בגלל שהיא גרושה בת 33. לו רק הייתה צעירונת בת 23, נטולת דאגות או ילדים, היא כבר מזמן היתה נשואה.

העניין הוא שהיא טועה בענק. יש המון סיבות למה סתיו לא מצליחה למצוא גבר - מספיק לראות 30 שניות מההתנהלות שלה כדי להבין למה כל כך קשה להתחבר אליה ולמה היא לבד, והעובדה שיש לה שני ילדים ממש לא משחקת פה תפקיד. ההוכחה המצחיקה ביותר לזה היא תחילת הקשר בין לין לרוי - העובדה שהיא אמא לא רק שלא מרחיקה אותו, להיפך, היא גורמת לו להתלהב ולהסתכל עליה בהערצה. ויעידו מיליוני נשים שחיות באושר בפרק ב, ג או כ"ד - כשגבר מעוניין בך שום דבר לא באמת משנה, לא בת כמה את, לא כמה פעמים התחתנת או התגרשת, לא מה עברת, במה את עובדת, כמה את מרוויחה, אם יש לך צלוליטיס או איזה מידה את, כי כשיש מה לאהוב, כל היתר מאבד משמעות.

התגברת על FOMO? קבלי את FOBO "הפחד להפסיד משהו טוב יותר"
"פתאום הוא התחיל לדבר איתי על הומואים. זה היה לי מוזר"
מבית היוצר של "זו אני מראה את הפות שלי ל-30 גברים"



אבל יש הרבה סיבות אחרות למה סתיו כן מתקשה למצוא מישהו:

סתיו, האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
כשיש מה לאהוב, כל היתר מאבד משמעות/צילום מסך, רשת 13

היא משקרת

אחד הדברים המדהימים ביותר בבית האח לדורותיו הוא שהבית מצליח לקלף מהדיירים את כל הפוזה והמסכות - לא משנה כמה פעמים שמענו משפטים כמו "שלא יתעסקו איתי" או "אני ממש שונה וקשה להתחבר אלי", בסופו של דבר רואים שבסך הכל מדובר היה בחומות הגנה של אנשים שמפחדים להיחשף. אבל פה לא מדובר רק באיזו מסכה לצורך ביטחון עצמי, אלא על שקרים - גדולים ומשמעותיים וממש לא לבנים. העובדה שהיא החליטה לגלח לעצמה 10 שנים מהגיל ולהסתיר את הילדים והגירושים שלי גורמת לי להרגיש שמדובר במישהי שלא מנידה עפעף כשהיא משקרת, וזה מדד די בסיסי למערכת יחסים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

היא אובססיבית לחיצוניות שלה

יש המון נשים יפות בעולם, וכן, גם סתיו יפה. אבל מה שמבדיל את סתיו מנשים כמו ניקול או לין זה המאמץ. היא פשוט נראית כמו מישהי שלוקחת את המראה שלה הרבה יותר מדי ברצינות. זה לא רק הניתוחים והשיפוצים, את זה אנחנו רואים בכל מקום וזה עניין של טעם. אבל כשאת מודיעה לכולם שאת לובשת אך ורק ורוד, בוכה ללא שליטה בגלל שאין לך מברשת שיער ומסבירה שהשיער שלך הוא "היופי שלך", זה נראה כאילו חשוב לך מדי איך את נראית ומה יחשבו עליך. וזה טרן-אוף הרבה יותר גדול משני קילו עודפים או שקיות מתחת לעיניים.

סתיו, האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
נעלבת מכל דבר/צילום מסך, רשת 13

היא נעלבת מכל דבר

זה התחיל בגיא, שאמר לה שהוא באמצע שיחה (כשהיא ניסתה לגרום לו לדבר איתה בזמן שהוא היה באמצע שיחה) והמשיך בסצנה כששי שאלה אותה כמה זמן לוקח לה לחפוף והסתיים (נכון לכרגע) בדמעות בגלל שביקשו ממנה לא לשבת בחוטיני ובגד ים משולשים בשולחן האוכל. התנהגות ה"אבי נעלבי" הזאת היא אחד הדברים שגורמים לאנשים להתרחק, כי יש גבול כמה אפשר ללכת על ביצים ליד מישהי שכל מה שהיא עושה זה לחפש מה אמרת לא נכון. העובדה שהיא רבה על זה ששי לא שאלה אותה בפרטיות כמה זמן לוקח לה לחפוף, כשברור לכולם שתוספות באורך 150 ס"מ הן משהו שדורש קצת יותר ממקלחת של 3 דקות, היא פשוט חוסר מודעות. מה חשבת, שאף אחד בבית לא חושב על זה? או שאולי אף אחד לא ישים לב אם תסיימי את המים החמים לכל הבית? הכבדות הזאת, ההיתפסות לכל מילה והרצון שכולם יחשבו קודם כל עליה ורק אז על עצמם היא תכונת אופי מעייפת, וכזאת שגורמת לאנשים לגלגל עיניים ולהתרחק.

:

היא לא נותנת לאף אחד להתקרב

מחקרים מראים שאנחנו שופטים את כולם בתוך פחות מ-3 שניות - לא את סתיו, את כולם. ההבדל הוא שכשאנחנו פוגשים אנשים חדשים ואנחנו מתחילים לדבר איתם, אנחנו מתחילים להכי אותם קצת יותר לעומק והרושם הראשוני הזה מפנה את המקום שלו להערכה, עניין, שעמום או כל דבר אחר. אבל בשביל שאדם אחר יכיר אותנו, אנחנו צריכים לאפשר לו לעשות את זה. כשכל מה שהיא אומרת זה "אני סתיו ואני בת 23" או "זאת הפעם הראשונה שאני אוכלת מאז שהגעתי" והעובדה שיש לה עסק, שהיא גרושה, שבעלה עזב אותה עם חובות או שהיא אמא הן סוד כמוס שאסור לאנשים לדעת, אז על מה בדיוק היא רוצה שאנשים עוד ישפטו אותה? איך היא רוצה שמישהו יתאהב בה אם הוא לא יודע עליה שום דבר פרט לעובדה שיש לה מגירה מלאה בבגדי ים ורודים ושהיא נראית טוב במיני? הבעיה היא לא ששופטים אותה בגלל המראה החיצוני שלה, אלא שהיא לא מאפשרת לאף אחד לראות שום דבר מעבר.

סתיו קצין האח הגדול. מיכאל טומרקין,
לובשת רק ורוד/מיכאל טומרקין

אין לה חברות

אמרתי את זה פעם ואמשיך להגיד את זה לנצח - אני לא סומכת על נשים בלי חברות. כל ה"אני יפה מדי וכולן מקנאות בי" או "גברים הם הרבה יותר אמיתיים מנשים" אלו משפטים של נשים שפשוט לא מצליחות לגרום לאף אחת לאהוב, להעריך או אפילו לחבב אותן. ולא - לנשים יפות ממש אין בעיה למצוא חברות, יפות או מכוערות. תסתכלו על הסטורי של בר רפאלי, על החבורה של רותם סלע, גל גדות ויעל גולדמן או על כל אישה יפה שאתם מכירים שגם ניחנה באופי תקין - זה באמת לא מסובך למצוא לפחות אישה אחת שתסבול אותך מבית הספר, מהצבא או אפילו מהאוניברסיטה, ואם מישהי לא מצליחה לתחזק מערכת יחסים כזאת במשך כמה שנים, הבעיה היא בה, ולא - חברים הם לא חברות.

גברים הם סיפור אחר לגמרי, ולמרות שהם כן יכולים להיות אנשים קרובים ותומכים ודואגים, מערכת היחסים בין גבר לאישה לנצח תהיה שונה מזו בין אישה לאישה, כי בין אישה לאישה צריך הדדיות, כבוד, פתיחות ולפעמים גם התמודדות עם קנאה ויכולת לפתור סכסוכים. וזה לא תמיד פשוט, אבל זה בהחלט שווה את זה. העובדה שאין אף אישה שרוצה בחברתך היא בעיה, וכזאת ששווה לבדוק ולא "לפתור" במשפטים סתומים וזריקת אחריות בנוסח "אני בסדר, זה העולם שעקום".

אם היא תישאר מספיק זמן ותתמסר לתהליך, יש סיכוי שנראה כאן את אחת ההתפתחויות הכי מרגשות ועמוקות שהיו אי פעם באח הגדול - כל מה שהיא צריכה זה לשחרר ולהתחיל לקלף את השכבות, ואני ממש מקווה בשבילה שהיא תעשה את זה, כי אז לא משנה אם יהיו לה 2 ילדים או 12, היא תהיהסתיו קצין נחשקת ואהובה, והיא סוף סוף תבין שהיא לא באמת צריכה להתאמץ בשביל זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully