נכנסה להריון בגיל 53. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

אחרי 25 שנים של טיפולי פוריות - בגיל 53 היא נכנסה להריון

עודכן לאחרונה: 15.6.2023 / 9:03

אחרי 25 שנה של נסיונות וטיפולי פוריות שלא צלחו ועלו לא פחות מ-125 אלף דולר, ילדה הלן דלגליש ​​את התינוק הראשון שלה בגיל 53. גם עכשיו כשהיא מסתכלת על ביתה, דייזי, היא מתקשה להאמין שזה קרה

אחרי 25 שנים של ניסיונות, הלן דלגליש הפכה סוף סוף לאמא - בגיל 53. האם הטריה מגלזגו שבסקוטלנד, סבלה 21 סבבים כושלים של הפריה חוץ גופית, בעלות של כמעט 124,500 דולר - לפני שנכנסה לבסוף להריון עם בתה דייזי, שנולדה בספטמבר 2022. דלגליש, שהחלה לנסות להרות בשנות ה-20 לחייה, הודתה שהיא החלה לאבד תקווה לאחר שבילתה כל כך הרבה שנים מחייה בניסיונות.

"גם עכשיו כשאני מסתכלת עליה אני לא מאמינה שאני אמא", הוסיפה. "זה סוריאליסטי."

דלגליש התגוררה בקפריסין עם בעלה דאז כשהתחילה לנסות לראשונה בגיל 28. בסופו של דבר הם חזרו לסקוטלנד כאשר הזוג אובחן עם "בעיית פוריות בלתי מוסברת", כי הבדיקות לא הראו שום בעיה.

כוכב הקופים: למה כל כך קשה למצוא גבר "גברי" שהוא לא שמרן
"שם הבנתי שאפשרי להיות 'קוקסינל' גם בלי להיות מפלצת"
ניקוי, הגנה, שמירה: השילוש הקדוש לעור פנים שמקבל מחמאות

נכנסה להריון בגיל 53. אינסטגרם, צילום מסך
נכנסה להריון בגיל 53/צילום מסך, אינסטגרם

הם עברו סבב ראשון של הפרייה בחינם דרך מערכת הבריאות הלאומית של בריטניה. כשזה נכשל, הם הקדישו את שאר חסכונותיהם לטיפולי פוריות, ובהמשך גילו שהעברות העוברים לא הצליחו מכיוון שלדלגליש היה רחם מוטה. אף על פי כן היא המשיכה לנסות טיפולי פוריות - אפילו ניסתה באמצעות תרומות ביציות - ועברה שלוש הפלות קשות.

עד כמה שהניסיונות היו מתישים רגשית, פיזית וכלכלית, דלגליש אומרת שתמיד ידעה שנועדה להיות אמא. "מה שהחזיק אותי זה שהמשכתי לראות את התינוק שלי בעיני רוחי," היא מספרת. "ניסיתי להתעלם מזה, לפעמים הייתי אומרת לעצמי 'תפסיק להעניש את עצמך ולהעביר את הגוף שלך את כל זה', כי כל ניסיון שנכשל, את הרוסה. זה כמו מוות", היא המשיכה. "הייתי נופלת לדיכאון של כמה שבועות, אבל אז הייתי מרימה את עצמי ואומרת שאם אני רוצה אני חייבת להמשיך, ומתאפסת'".

רק לאחר שהלן ובן זוגה הנוכחי חזרו לקפריסי,ן היא זכתה לראות סוף סוף בדיקת הריון חיובית, בעזרת מרכז פוריות חדש, בחוף הצפוני של המדינה. לאחר הניסיון השני שלהם עם המרפאה, היא הצליחה לשאת תינוק ולהחזיק אותו עד הלידה.

תינוק לאחר לידה. Yulia Sribna, ShutterStock
הרתה וילדה ילד ראשון בגיל 53/ShutterStock, Yulia Sribna

"אפילו לא התכוונתי לעשות את הטיפול האחרון", היא מודה. אביה היה חולה קשה בבית בסקוטלנד, והוא נפטר, עם זאת, על פי בקשתה של אמה האבלה, הלן נשארה ועברה את הטיפול הנוסף. "לפני שאבא נפטר, הוא שאל את אמא, מה הוא יכול לשלוח לה מהשמיים, והיא אמרה 'בבקשה שלח להלן תינוק'", נזכרת דלגליש בדמעות.

כשנודע להם על בדיקת הריון חיובית, האם הטרייה ובן זוגה פרצו בבכי."אמא שלי חשבה שזה שלילי כשהיא שמעה אותנו אבל אלה היו דמעות של הקלה ואושר", אמרה. "אני בטוחה שאבא שלי היה קשור לזה."

למרות שזה היה הריון קשה, עם סוכרת ורעלת הריון, היא ידעה שהיא עומדת לפגוש את התינוקת שלה, ואכן ילדה את דייזי גרייס בספטמבר."זה אחרי 25 שנה זה תפס אותי ברגע שבו לא ציפיתי לזה. זה גן עדן מוחלט, והיא התינוקת הכי שלווה, נינוחה ומאושרת. זה כמעט כאילו בגלל שחיכיתי כל כך הרבה זמן אז עכשיו מפנקים אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully