יום הולדת 61! לגורילה פאטו, המבוגרת ביותר באירופה. רויטרס
רויטרס

כוכב הקופים: למה כל כך קשה למצוא גבר "גברי" שהוא לא שמרן

Sheee חו״ל

עודכן לאחרונה: 14.6.2023 / 10:50

"כל כך קשה למצוא גבר שהוא גם ג'נטלמן וגם לא בהכרח שמרן בדיעותיו הפוליטיות וגישתו לחיים" כך אומרת אישה ליברלית בסרטון טיקטוק שהפך ויראלי. חלק חושבים שהיא צודקת, וחלקם האחר חושב שהיא מנסה לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. דיעה

מאד קל למצוא גבר גברי שהוא גם שמרן. מאד קל גם למצוא גבר שהוא "רגיש", וגם חנון. מצד שני השילובים מאד נדירים. גבר שהוא גברי וגם חנון (אלה הכי שווים), וגם השילוב של גבר "רגיש" - ברור למה צריך פה מרכאות, נכון? - וגם שמרן מאד (השילוב הכי גרוע, נראה לנו). למה הצמד הזה של תכונות כל כך נדיר בעולם הדייטינג?

זה בדיוק מה ששאלה רווקה אחת בטיקטוק - שתהתה בקול רם, (וכמובן הקליטה את עצמה, כי אחרת מה עשינו?) למה כל הגברים האבירים והגבריים בשהיא מכירה הם גם שמרנים. אתן יודעות, כאלה שרוצים לשלם בדייט הראשון, קונים לך מתנות ומתייחסים אלייך כאילו את עלמה עדינה ושברירית.

"כאישה ליברלית" היא אמרה "באמת קשה למצוא גבר שמוכן לשחק את התפקיד הגברי המסורתי יותר במערכת היחסים, ואינו שמרן". הכוונה כמובן לאחד שפותח לך את הדלת אבל אין סיכוי שיום אחד הוא יפתח לך אותה בפרצוף. והיא צודקת. באמת אין הרבה גברים כאלה. זה או שהם ערסים בטוניקות, סקיני, וסניקרס לבנים גנריים, או שהם מודעים, רוחניים ובכיינים. אם הפטיש שלך זה חלוקת תפקידים מסורתית בינך לבין הגבר שלך, למה לא מגיע לך לממש את הפנטזיה? אבל רק ברמת הגינונים, האנרגיה - לא באמת זונה קדושה מיטה מטבח, צריך לזכור שזה משחק מקדים - לא לייף סטייל.

"שם הבנתי שאפשרי להיות 'קוקסינל' גם בלי להיות מפלצת"
רוצים לדעת למה הם נפרדו? צפו בחתונמי עם מאי ומשה
המתנה המקורית ליום הולדת 40 של בעלה: סקס בשלישייה עם אישה נוספת

מה דעתכן/ם?

אין כזה גבר. הג׳נטלמן הוא בהכרח מסורתי יותר
היא צריכה למצוא גבר ליברל ולחנך אותו לפתוח דלתות
היא סתם נודניקית
812 משתתפים
ריב בין גבר לאישה. ShutterStock
פטיש למערכת מסורתית/ShutterStock

האישה, שמושבה בלוס אנג'לס אומרת שגברים שיצאה איתם שיש להם את התכונות הג'נטלמניות האלה מתקשים עם האידיאולוגיות הפוליטיות שלה, ולהיפך - והבהירה שעצם העובדה שהיא רוצה ג'נטלמן מיושן, לא אומר שהיא מתכננת להתפטר מהעבודה ולהפוך לעקרת בית מסורתית. "ברור שכאישה ליברלית אני כן רוצה שיכבדו אותי בגלל העצמאות שלי. אני לא רוצה להתפשר על המוסר והערכים שלי רק כדי למצוא גבר - האם אני מבקש לקבל את העוגה שלי וגם לאכול אותה?"

ה-TikTok עורר סערת אש של הערות - "זה כמו להגיד, 'אני רוצה להשקיע במשהו בלי לעשות שום דבר מלבד לקבל את כל היתרונות", אמר אחד המגיבים. אחר הוסיף: "כל מה ששמעתי זה שאני רוצה שמישהו ידאג לי אבל אני לא רוצה לטפל בו". לאחרים היה פתרון קרוס-פוליטי: "המוסר והאמונות שלך לא חייבים להיות מסונכרנים עם זה של בעלך. מה שחשוב זה שאה מסוגלת גם להתפשר וגם לעבוד ביחד איתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully