גבר מלקק צוואר של אישה במהךף סקס. Nataliya Naivsuper, ShutterStock
ShutterStock/Nataliya Naivsuper

מומחית למיניות מגלה: 6 דרכים להגביר את המוג'ו של בן הזוג

Sheee חו״ל

עודכן לאחרונה: 18.6.2023 / 9:51

אומרים את זה כל כך הרבה שאתן עלולות לטעות ולחשוב שזו קלישאה, אבל תקשורת זוגיות טובה היא באמת הבסיס בלעדיו שום דבר לא יכול לעבוד בין שני אנשים - בטח שלא בין שני אנשים שנמצאים בזוגיות. מומחית נותנת שישה טיפים שיעזרו להכשיר את הקרקע למיניות בריאה יותר

עובדה עצובה היא שרק 5% מהנשים טוענות שהן מגיעות לאורגזמה בכל פעם שהן מקיימות יחסי מין, וחמישית מהנשים אמרו שהן מאוכזבות מיחסי המין שלהן. פער האורגזמה המזעזע הזה בין המינים מוכיח, בין היתר, שנשים צריכות להיות יותר אסרטיביות לגבי מה שהן רוצות בחדר השינה - וגברים צריכים להקשיב יותר. זה לא חייב להיות מביך ומסורבל - יש דרכים לדבר עם בן הזוג על מה שאת רוצה וצריכה במיטה מבלי להרגיש אי נוחות, ובכל מקרה כדאי להתחיל לתרגל את זה.

"מומלץ להתחיל את השיחה מחוץ לחדר השינה, מכיוון שאנשים עלולים להרגיש פגיעים במיוחד במיטה", אומרת קלריסה בלום, מומחית למיניות בריאה "אבל בחרי את הרגע שלך. "אל תנסי להעלות את זה כשהוא עסוק, בזמן ארוחה או כשהוא רק הגיע הביתה מהעבודה", היא מוסיפה "זו לא התקפה על היכולות שלהם. מבחינת האגו הגברי זה נושא מאוד רגיש, אז חשוב להתייחס אליו ברגישות" והיא מציעה לעשות זאת בזמן טיול בחוץ: "לעתים קרובות יותר קל לנהל שיחות מסובכות כשאתם זה לצד זו - במיוחד אם אתם רגועים ובזמן חופשה. לפעמים שינוי נוף מקל על דברים", היא מסבירה "אם אתם בטיול, זה מרגיש פחות מוזר לשבש את שגרת המין הרגילה."

כוכב הקופים: למה כל כך קשה למצוא גבר "גברי" שהוא לא שמרן
"שם הבנתי שאפשרי להיות 'קוקסינל' גם בלי להיות מפלצת"
ניקוי, הגנה, שמירה: השילוש הקדוש לעור פנים שמקבל מחמאות

בנוסף, המומחית חולקת שישה טיפים שכל אחד מהם מסייע להכשיר את הקרקע לתקשורת זוגית טובה וכינון מיניות בריאה:

גבר ואישה במיטה. ShutterStock
העלו בהדרגה משהו שאתם רוצים לנסות, אבל קשרו אותו אליהם באופן אישי/ShutterStock

היו חיוביים
העלו את הנושא בהדגשת המשיכה העצומה אל בן הזוג, וספרו להם כמה הם מדליקים אתכם כשהם עושים את הדבר הזה שאתם לא יכולים לעמוד בו. "זה יעזור להקל על החרדה ולאפשר להם להרגיש יותר בנוח עם עצמם", אומרת קלריסה. "לאחר מכן, העלו בהדרגה משהו שאתם רוצים לנסות, אבל קשרו אותו אליהם באופן אישי - כי רק איתם זה יהיה כזה לוהט. ההתייחסות האישית אליהם יכולה לעזור להם להרגיש בטוחים יותר ולמנוע מהם לנתח יתר על המידה את בקשתך. הימנעו מהשוואה למה שנדמה לכם שקורה בחדרי מיטות אחרים".

הנחו אותם בזמן אמת
כשאתם נמצאים במיטה, עודדו את בן/בת הזוג לעשות את מה שמתחשק לך באותו הרגע."תלחשו להם באוזן את ההנחיה לעשות משהו שתאהבו, או שתשאלו תוך כדי הצגת ההנאה שלכם", אומרת קלריסה.
"הם עלולים להיות עצבניים, במיוחד אם זה משהו שהם לא עשו קודם לכן, אז הדגישו כמה אתם נהנים מזה בזמן שזה קורה."

תנו משוב
לפעמים הפרטנר לא יבין על ההתחלה מה לעשות בדיוק, ולכן חשוב לספק משוב ועידוד "ללחוש את ההדרכה מבלי להפסיק את הפעילו המינית", מציעה קלריסה. "אם תפסיקו לחלוטין כדי לדבר על זה, הם עשויים להרגיש לא בסדר ויכולים להיסגר. במקום זאת, היו ברורים ותמציתיים - למשל, תגידו שאתם רוצים יותר או פחות לחץ, מהר יותר או לאט יותר, גבוה יותר, נמוך יותר או עמוק יותר. והכי חשוב - הגיבו בחיוב כשהם נוגעים בנקודה - משוב מיידי יגרום גם להם להרגיש מרוצים ולרצותת לנסות שוב".

זוג מתחרמן בטיסה. danbilzerian, צילום מסך
אתם צריכים להיות מסוגלים לדבר על הכל/צילום מסך, danbilzerian

שתפו פנטזיות
אם יש משהו שאתם באמת רוצים לנסות - בין אם זה שלישיה, צעצוע או תנוחה, אבל יש לך הרגשה שזה עלול להפחיד את בן הזוג שלך "שאל אותם אם יש להם משהו שהם פחדו לבקש או רוצים לנסות", אומרת קלריסה "ייתכן שתגלו שהם רצו לעשות את אותו הדבר כמוכם, או משהו דומה - זה יעשה את כל הדיון הרבה יותר קל."

הימנעו משיפוט
בכל הנוגע לשיחות על מין, הימנעו לחלוטין משיפוטיות ותנו הרגשה חופשית לגמרי גם לצד השני "צריך גם להבין את הפרטים המדויקים של מה שאתם רוצים לעשות, כמה רחוק אתם רוצים להגיע, האם תרצו שזה יהיה אקט קבוע או ניסוי חד פעמי", אומרת קלריסה "אתם צריכים להיות מסוגלים לדבר על הכל. אתם יכולים לנסות לצפות בפורנו יחד, ואז בחרו בסרטון שכולל את הקינק או תחומי העניין המיניים שלכם, שימו לב כמה בן הזוג נכנס לזה,וככה תדעו איך לדון בזה הלאה.

אל תתעקשו
אם נראה שבן הזוג מגיב מעט להצעות שלך בזמן הסקס או שהוא מתעלם לחלוטין ממה שאת אומרת, זה יכול להיות הלם. "הלם הוא תגובה נפוצה כאשר אנשים מעלים את הנושא הזה. חונכנו שסקס הוא טאבו כזה שרוב האנשים לא מרגישים בנוח לדון בו בשום צורה", אומרת קלריסה. "הודיעו לבן הזוג שאין לחץ, ותעצרו שם. אתם יכולים להעלות את זה שוב בשלב מאוחר יותר, או אפילו לחכות עד שהם יעלו את זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully