האח הגדול אורי נגר. רשת 13, צילום מסך
צילום מסך/רשת 13

אולי את מלכה, אבל לא בטוח שהוא מלך: החזרה של אורי נגר לאשתו

עודכן לאחרונה: 10.8.2023 / 13:50

אורי נגר מדבר בבית האח הגדול על הרצון שלו לחזור לאשתו לשעבר ירדן ולהחזיר את משפחתו למה שהייתה לפני הפרידה. הוא מבטיח להיות אחר הפעם, ולהתייחס אליה כמו אל מלכה. אבל זה מה שאנשים תמיד אומרים כשהם רוצים לחזור, ולא בטוח שזה אמיתי

נדמה לי שהעונה הכניסה השנייה עושה הרבה אימפקט יחסית, נכון? בדרך כלל הם מגיעים כתבלין , שבדרך כלל מתברר כלא מספק ועפים בהזדמנות הראשונה הביתה. ממש כאילו הביאו אותם כדי שיהיה את מי להדיח - לתת כמה שבועות גרייס לקאסט של הכניסה הראשונה.

אבל הפעם, חייבת להודות, מעבר לזה שהאח הגדול הפך להיות מקום שבאים למצוא בו זוגיות - מה שמעלה לי רעיון מעולה לפורמט חדש שמשלב את הכליאה המתאגרת הזאת אבל עם רומנטיקה. בית גדול שאליו מגיעים רק רווקים ורווקות בגילאים תואמים כדי למצוא זוגיות. גם הם יישנו באותו חדר גדול, ויכולים לנהל זוגיות - או לא. הם מחליטים עם מי, הם גם יכולים למקבל, יהיו משימות קירוב מכל מיני סוגים, ויצטרכו גם להתנהל עם תקציב כהכנה לחיים משותפים. בסדר, תהיה גם קופה קטנה לחומר סיכה. וסוויטת התייחדות.

הגורם האחד הזה משלש את הסיכוי שבני הזוג יבגדו בנו
בלי ידיים? איך מרגיש לראות פורנו במשקפי מציאות מדומה?
"אם הם באמת זוג חזק, למה הצורך להוציא את העיניים לכולם?"

יובל לוי ואורי נגר. רשת 13 האח הגדול, צילום מסך
עם יובללוי/צילום מסך, רשת 13 האח הגדול

אבל אני נסחפת. בכלל רציתי לדבר על אורי נגר, שלצד ליאל, וקצת גם עדן - גם אותו ההפקה עושה מאמצים להבליט לקראת מכירת החיסול המשולשת בשבת. אתמול למשל, כאילו לא שמענו דיינו על חייו הרומנטיים של מר נגר - מלך מלכי הפלירטוט האגבי - קיבלנו עוד מנה של מובן מאליו בצורת קלטת עם מסר. ומה המסר?

"אנחנו אוהבות אותך" - מהבנות שלו, אבל למעשה גם מאשתו לשעבר, ירדן, שנפרדו בגלל, בין היתר, לפי עדותו האישית - שהיה שבן זוג מזעזע, התייחס אליה לא מספיק טוב, ואני מנחשת שגם לא היה מי יודע מה נאמן, לפחות ברמת מראית העין. הבחור שראיתי מושך בחוטיהן של חמש נשים בו זמנית בפחות משבוע, לא סתם מפלרטט - לא יכול שלא. צריך את זה, כנראה לערך העצמי שלו, שלא מקבל מספיק חיזוקים מבפנים. אני אפילו לא חושבת שהוא רוצה שיצא מהפלרטוטים האלה משהו אמיתי - נראה לי שהאפשרות שיצטרך לנהל אשכרה מערכת יחסים עם כל אחת מהבנות בבית מבעיתה בעיניו.

שיר המכשיר ואורי נגר. רשת 13 האח הגדול, צילום מסך
עם סתיו, שיר ויובל מעתוק/צילום מסך, רשת 13 האח הגדול

מצד שני, יש מישהי שאיזה כבר הצליח לתחזק מערכת יחסים ארוכת טווח ומחייבת, והוא מתחיל להבין שהיא כנראה בין היחידות שיצליחו לחיות עם סט הערכים הספציפי שהוא מביא איתו, ומדבר על רצונו לחזור אליה. אני מוכנה להתערב על מה שאתם רוצים שכשהם נפרדו הוא היה מבסוט כי היה בטוח שיהיה לו קל למצוא לה תחליף טוב לפחות באותה המידה, ורק במהלך הזמן הבין כמה זה לא פשוט לייצר יחסים קרובים עם מישהו, והרצון לחזור עלה בו.

המסר שקיבל אתמול מאשתו לשעבר ואם ילדותיו היה מצד אחד מאד משמח (במידה והוא באמת לא ידע, כי דיסקליימר, לדעתי זה חצי מבויים והם כבר החליטו לחזור לפני העונה), ומצד שני מעורר את התהייה הקבועה לגבי חזרה לאקסים.

אקס, מיתולוגי ככל שיהיה, הוא לא בדיוק מערכת יחסים פשוטה לחזור אליה. יש המון מטענים, דעות קדומות, ומוקשים שכבר דרכנו עליהם וגרמו לנזקים. אני פחות דואגת לו, האמת, ויותר מזדהה עם האישה שבסיפור. אני יודעת מה זה לא להצליח להפסיק לאהוב מישהו שאיתו זה לא הצליח, במיוחד אם הפרידה הייתה קשה, כמו שאני מניחה שהייתה שם.

אורי נגר וספיר. רשת 13 האח הגדול, צילום מסך
עם ספיר/צילום מסך, רשת 13 האח הגדול

מצד אחד, זה מישהו שאת כבר אוהבת ומכירה. במקרה הזה גם אב ילדייך, מצד שני כולנו כבר הבנו שאהבה, עוצמתית ככל שתהיה לא תמיד מספיקה. זה נוח, כי את כבר מכירה את הכשלים שלו, את הכשלים שלך, ואת הכשלים ששניכם יוצרים ביחד. מצד שלישי כבר נפגעת, ואת מפחדת (בצדק) שזה יקרה שוב, כי לא משנה מה הוא אומר על השינויים שהוא עבר, את תדעי שהם אמיתיים רק אחרי שיעמדו במבחן, ואז זה כבר יהיה מאוחר מדי בשביל הלב שלך.

אני רק מקווה בשביל שניהם שהוא רוצה לחזור כי הוא אוהב אותה, ולא רק כדי להדביק את המשפחה חזרה ביחד. משפחה נשארת משפחה גם כשההורים גרושים, והילדים זה לא תירוץ טוב להחיות רומן. מצד רביעי ואחרון - אקסים שחוזרים אחרי הרבה זמן מייצרים את סיפורי האהבה הכי יפים בעולם כשהם מצליחים, וביננו - כולנו זקוקים לקצת אופטימיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully