אפל Vision Pro. אפל,
אפל

בלי ידיים? איך מרגיש לראות פורנו במשקפי מציאות מדומה?

אבי צדקה

עודכן לאחרונה: 10.8.2023 / 9:03

אפל מה נשמע? 3500 דולר בשביל קולנוע ביתי לפורנו נשמע לכם הגיוני? טוב אתם אלו שאחראים על מוצרים קסומים שלא צריך להסביר אותם, ד"ר לינקדאין יצא לבדוק את ה-Apple Vision Pro וחזר עם תובנות טיפה דביקות

בואו נדבר על פורנו, כולם צופים בזה, גם אלו שאומרים שלא, ובשביל פורנו טוב צריך תנאים טובים. תאורה לא חזקה מדי, סאונד סבבה, לא בררני, כמובן תוכן טוב זה אני משאיר לכם, אני אוהב פורנו עם רובוטיות מהעתיד. כלומר מה? מי אמר את זה. אני אוהב פורנו רגיל כמו אחד האדם, נשבע!

אז בהכרזת ה-Apple Vision Pro, (כי חייב פרו של הביוקר) ביוני, רוב הכתבות דיברו על המחיר ואף כתבה לא דיברה על הסקס, אז הגעתי אני לדבר עם אפל על נושא שהיא לא מתה עליו, סקס. כולם עושים את זה, אפל, תתקדמי מתוקה. מה שבעיקר סיקרן אותי זה מצב ה-immersion, יעני לחיות בסרט. אפשר עם סיבוב של חוגה קטנה לעטוף אותנו במסך הוירטואלי ולהרגיש כאילו אנחנו שם! פה כבר ראיתי את הפוטנציאל השובב לערב מענג עם עצמי.

הלו אפל, בלי ידיים!

הגורם האחד הזה משלש את הסיכוי שבני הזוג יבגדו בנו
"אם הם באמת זוג חזק, למה הצורך להוציא את העיניים לכולם?"
העמדות הפנים נגמרו במפגש הזוגות, השאלה היא רק מי ייפרדו קודם

אפל Vision Pro. אפל, עיבוד תמונה
אפל Vision Pro/עיבוד תמונה, אפל

הלו, מישהו שומע אותך צועקת?

חלקנו מכירים את המושג "לגלוש ביד אחת", אז אפל לקחו את זה צעד קדימה ופינקו אותנו, כי אפשר לגלוש בלי ידיים בכלל. יש להם איזה פיצ'ר שפשוט מאפשר לשלוט במסך ובתפריטים עם העיניים. כאילו, צריך תנועות קלות עם יד אחת לפעמים, שזה באמת לא נורא. אז תודה אפל. ובכלל, ברגע שהסרט כבר מנגן לא צריך ידיים בכלל, מקסימום להעביר אחורה קצת לחלקים הג'וסים או לגשש לקלינקס. כל אחד והמותג שלו.

ואם הידיים שלנו יכולות להיות חופשיות בשביל פעילות לחיזוק, והעיניים יכולות לגרום לאינטראקציה, אז השלב ההגיוני הבא הוא אינטראקציה עם דמויות בעזרת העיניים. תסלח לי אפל, שמאוד אוהבת את דיסני, אבל בחייאת, אפשר לעשות את זה הרבה יותר מעניין. לעמעם אורות לא צריך, כי הכל כבר חשוך, רק צריך את המשחק הנכון כמו איזה סטריפ פוקר טוב שברגע שהבחורה (או בחור או הרובוטית מהעתיד, לא שופטים) מפסידים אני בוחר מה הם מורידים עם העיניים, איזה יופי! העתיד כבר כאן.

סרט טוב דורש סאונד טוב, וגם פה אנחנו משודרים עם "צליל מרחבי", לא יודע איך זה יהיה בפועל אבל אני מקווה להרגיש שאני כל כך קרוב שאפשר לטעום את הזיעה של השחקניות הרובוטיות. טוב אולי לטעום לא, אבל לפחות להריח? טוב מה נסגר הן רובוטיות בכלל! אז לפחות שנרגיש קרבה אמיתית, ככה כמו שמישהו לוחש לי משהו מתוק באוזן. אני גם רוצה לקוות שאפל דאגה לאיטום של הקולות, כי כשאני עם הפלייליסט המיוחד שלי אני לא מעוניין בשותפים.

כמה זמן לוקח לכם להגיע לשיא?

חצי שעה, שעה, 10 דקות? הסוללה אמורה להחזיק שעתיים, ואם הסשן מתארך כי ה"עלילה" מסתבכת, אפשר לחבר לקיר וולהירגע קצת.

כמה כסף ואיפה משלמים?
אם הגעתם לשורות אלו והסבון נוזלי כבר בהישג יד, חכו איתו רגע. המשקף היקר מאוד צפוי להגיע ב-2024, כאשר כבר עכשיו שולחות את המוצר למפתחים כדי שיפעילו עליו כמו שיותר פורנו רובוטיות ו… כלומר, שיבדקו אותו כמובן. לא אופתע אם אפל שמה מכשיר קטן שמפוצץ את המשקפיים (באופן מבוקר) או מנטרל אותם למקרה שהם נופלים "לידיים הלא נכונות".

מכונת הפורנו המשוכללת תצטרך כנראה לחכות. בינתיים אפשר לראות בסלון במסך גדול, עם אוזניות אלחוטיות ולהרגיש את האפקט של הידיים החופשיות. אפל כנראה לא מתכננת לבנות לנו סרטון מבוגרים אישי אבל אין ספק שהפוטנציאל שם, וגם זה מתישהו יקרה. עד שזה יגיע לארץ, ניאלץ להסתפק בדבר האמיתי, סקס כמו פעם, עם נשים מההווה. כי אני לא בקע של רובוטיות מהעתיד, אם זה מה שהבנתם.

אבי צדקה הוא מנכ"ל חברת ד"ר לינקדאין בעל מעל 100 קעקועים ואהבה עזה לסטייל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully