אמילי מורס, מנחת פודקאסט סקס. ShutterStock
ShutterStock

בשיא שלה: "איך הגעתי מזיוף הנאה מינית ל-23 אורגזמות בלילה"

Sheee חו״ל

3.7.2023 / 8:58

מנחת פודקאסט הסקס אמילי מורס, נהגה לזייף אורגזמות במשך שנים במקום לשאול את עצמה את השאלות הנכונות. כשנמאס לה לחיות בחוסר סיפוק היא החליטה לצאת למסע שבסופו היא קובעת שיש דבר כזה "אינטליגנציה מינית", וגם דרך לפתח אותה

סטנדאפ טינדר/אופיר סגרסקי

עד גיל 35, אמילי המונוגמיסטית הסדרתית התעייפה מלהופיע כל לילה בפני בני הזוג שלה, כלומר - נמאס לה לזייף. זה לא קל, לזייף כמו שצריך, בניגוד לסברה הרווחת - לא מספיק סתם לעשות קולות, צריך גם לעשות את הקולות הנכונים בזמנים הנכונים, ולסנכרן איתם את הכיווצים הנכונים.

וכך, ביוני 2021, מנתה הפודקאסט "סקס עם אמילי", החליטה שהגיע הזמן ליישם את שנות ההשכלה שלה בנושאי מיניות, ועזור, ובכן - לעצמה ולמצב הבלתי מספק שלה, ונכנסה לתקופה ארוכה של בדיקה עצמית.
תמיד היא ידעה את זה בתוכה, אבל עכשיו, אחרי שהביאה את עצמה למצב שבו הסקס שלה באמת טוב, שסקס מעולה לא מתחיל בגוף, אלא במוח.

"המוח זה האיבר המיני הגדול ביותר שלך", אומרת מורס, מחברת הספר החדש 'סקס חכם: איך להגביר את מנת המשכל הסקסית שלך'. "ברגע שתצליחי לשלב את המוח שלך עם הגוף שלך, דרך הבנת מנת האינטליגנציה המינית שלך, או מנת המשכל המינית שלך", היא הוסיפה, "תחווי את הסקס והאורגזמות הכי לוהטים - גם עם עצמך ועם בן הזוג שלך".

נו, לא להישרף עליהם? סימנים שאברהם וספיר כבר מאוהבים
דרושה משיכה: מה זה באמת אומר "את לא הטייפקאסט שלי"
"כל הזמן המשכתי לסלוח לחבר הבוגד שלי - עד שהוא עשה את זה"

זוג במיטה. ShutterStock
אינטליגנציה מינית/ShutterStock

מורס יצר את הרעיון של מבחן אינטליגנציה מינית כשיטת עזרה עצמית, ובספרה היא מעבירה את הידע שלה עצמה היה כל כך קשה להשיג. המבחן הוא אוסף של מידע שעוזר לאנשים לזהות, לתקשר ולהגשים את הרצונות והצרכים המיניים שלהם, המתפתחים ללא הרף.

שלא כמו מדד האינטליגנציה הנפוץ יותר, שקובע את יכולתו של אדם להגיב בסולם שבין 70 ל-130, מורס אומרת שאינטליגנציה מינית אינה ניתנת לכימות, או אפילו לציון מדויק. במקום זאת, סך כל האהבות, הפחדים והדחיות של אדם, הפנטזיות והמוזרויות שלו, כמו גם "גנבי ההנאה" שלו - מתח, בושה וגורמי טראומה - הוא מדד שאפשר להשתמש בו כדי לברר מה ולמה לעתים קרובות פוגע ביכולת להגיע למצב האידאלי בסקס, שהוא שחרור שליטה ואהבה עצמית הגובלים באופוריה.

"על ידי פיתוח מנת המשכל הסקסית שלך", היא כותבת בספרה, "תוכלו להתכוונן למה שקורה בגוף שלכם ולמה - ובאמת להבין ולשפר." המודל בנוי על חמישה עמודי תווך של מיניות: התגלמות, בריאות, שיתוף פעולה, היכרות עצמית וקבלה עצמית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
גבר ואישה במיטה. ShutterStock
גבר ואישה במיטה/ShutterStock

"עמודי התוך של ההנאה האלה מכוונים לעזור לאנשים לגשת למין ממקום מודע והוליסטי", אמרה, גישה שלדבריה, עזרה לה להגיע לשיא אישי של 23 אורגזמות בלילה אחד.
"חיי המין שלי השתפרו ב-100% כי הבנתי שזה לא משהו קסום שהוא טוב כשהוא טוב ותלוי ברגע שבו הקסם חתפוגג", אמרה מורס. "זה קשור לאיפה את נמצאת מבחינה מינית, ובדרך שבה את מצליחה להעביר את המידע לבן הזוג שלי".

Embodiment
"סקס טוב דורש פיתוח סוג חדש של מודעות לרצונות ולצרכים של הגוף שלך. מדובר בשמירה על הקשר בין הנפש והגוף, ולהישאר ברגע, לא להתנתק, במהלך סקס".

Health
"סקס נהדר קשור לבריאות, ובריאות קשורה לזרימת דם. זקפות ואורגזמות מגיעות מזרימת דם בריאה, ולכן חשוב לשמור על שגרת אימון יציבה ששומרת על הגוף בתנועה".

Collaboration
"זה הכל תלוי באיכות הבעת הצרכים והרצונות שלך לבן הזוג. רוב הבעיות המיניות במערכות היחסים שלנו קשורות לתקשורת. ברגע שאת מתחילה לשאול את עצמך ואת בן/בת הזוג שאלות כגון: 'מה מדליק אותך?' 'באיזו שעה ביום הכי כיף לנו לקיים יחסי מין?' 'איזה סקס אנחנו עושים?' באיזור הזה זוגות יכולים לצמוח ביחד."

Self-Knowledge
"הבנת דפוסי העוררות שלך ומה את צריכה כדי להרגיש סקסית וחושנית. השלב הזה מתמקד בלדעת מה נדרש כדי שתהיה במצב רוח לקיום יחסי מין, מה מכין אותך ומדליק אותך. אנשים מניחים שתזמון סקס מראש הוא משעמם או עצוב או סימן שחיי המין שלהם גמורים. אבל זה יכול להיות ממש לוהט, בין השאר כי זה נותן לך זמן ליצור עבורך את התנאים האידיאליים כדי לבנות את החשק שלך".

Self-Acceptance
"לקבל את הגוף שלך ואת החוויות המיניות שחווית, או ללמוד להרגיש טוב כשאתה עירומה ומקיימת יחסי מין עם בן הזוג זה לא תמיד קל. אבל חשוב להתחיל לתרגל חמלה עצמית, ולהגיד לעצמך שאת מהממת, וראויה לסקס נהדר למרות חוסר הביטחון או העבר שלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully