ד"ר אנה זנקוביץ'. Joau Gabriel Salomano,
Joau Gabriel Salomano

רוצה למלא את שקעי העיניים? אז אלה הטעויות שאסור לך לעשות

3.7.2023 / 7:21

התעייפת מלהיראות עייפה? טיפול בשקעי עיניים הוא הפתרון האסתטי המושלם, אבל הישמרי לא לעשות את השגיאות שעשו אחרות כבר לפנייך. ד"ר אנה זנקוביץ', עם הטעויות - והפתרונות

מילוי שקעי עיניים בחומצה היאלורונית הוא הטיפול המספק ביותר שמוענק במרפאות האסתטיקה, בעיקר בגלל השינוי המהיר והמוחשי, שמקנה למטופלים מראה צעיר בלא מעט שנים. "הטיפול מבוצע לרוב לאנשים שעייפו מלהיראות עייפים", אומרת ד"ר אנה זנקוביץ', בעלת מרפאת אסתטיקה בהרצליה פיתוח ומרצה בתחום. "לחלק מאיתנו פשוט ישנה נטייה טבעית לשקעים, לכהויות ולשקיות מתחת לעיניים, והטיפול הזה מרענן ומושלם, ומשפיע רבות על המראה שלנו, בלי שאף אחד ידע שעברנו טיפול אסתטי".

בעזרת ד"ר זנקוביץ' חיברנו את המדריך המלא לשקעי עיניים - כולל הטעויות שרבים מהמטופלים חושבים ועושים.

בשיא שלה: "איך הגעתי מזיוף הנאה מינית ל-23 אורגזמות בלילה"
היא אוהבת להתפשט וכולם מוזמנים - "השכנה העירומה" מדברת
הפלא הזה עושה בשבילך הכל חוץ מלשטוף לך את הבית

ד"ר אנה זנקוביץ'. דג הזהב,
ככה זה נראה/דג הזהב

1. לא בכל המקרים ניתן לטפל בכהויות מתחת לעיניים

מילוי שקעי העיניים יכול לטפל בכהויות בתנאי שבאמת ישנו שקע שיוצר צל, ובעזרת המילוי אנו יכולים ליצור רקמה חלקה אשר מחזירה אור ומבטלת את הצל - שהוא בעצם חלק מהכהות מתחת לעיניים. כאשר ממלאים את השקע, החומצה יוצרת חוצץ בין עור הפנים למבנים אנטומיים נוספים כגון שרירים, אשר משתקפים מבעד לעור הדקיק ויוצרים כהות.

2. לא בכל המקרים ניתן לטפל בשקיות מתחת לעיניים

כאשר ישנן שקיות המפריעות למראה הרענן שלנו, ישר נחשוב על מילוי האזור בין השקית לבית מבנה הלחיים הסמוך. המילוי ייתן לנו מראה חלק ואחיד, בתנאי שהעור באזור מוצק וחזק, ולא רפוי יתר על המידה. בגיל מבוגר, העור מאבד מהאלסטיות ובמקרים אלו מילוי האזור רק ייתן לנו תוצאה של מראה מבוגר יותר ולא אסתטי.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

3. אל תחששו להגיע גם בגיל צעיר

כן, ניתן ואפילו רצוי לטפל באזור שקעי העיניים בכל גיל - ממטופלים צעירים ביותר לגילאים מבוגרים ביותר. הכל תלוי במבנה האנטומי, בסוג וברפיון או במוצקות העור באזור, ובציפייה של המטופלת או המטופל. אם הרופאה או הרופא המטפלים ממליצים לא לעבור את הטיפול, עדיף להקשיב לעצתם ולחשוב יחד על דרכים חלופיות וטיפולים נוספים לקבלת המראה המבוקש.

4. אל תצרכו שמן דגים

שלושה ימים לפני הטיפול - נסו להימנע ככול האפשר מחומרים ומתרופות מדללי דם כגון תוספי תזונה המבוססים על שמן דגים, צריכה של אלכוהול ותרופות אנטי דלקתיות (אין להפסיק תרופות במרשם ללא התייעצות עם רופאֿ/ה). צריכה של חומרים אלו מרחיבה את כלי הדם ומגדילה את הסיכוי להמטומות (סימנים כחולים) באזור המטופל.

ד"ר אנה זנקוביץ'. ניקול בלבואנה,
תתייעצו עם הרופאה/ניקול בלבואנה

5. נסו להרגיע את עצמכם

חששות והתרגשות הם טבעיים לחלוטין לפני שמגיעים בפעם הראשונה לטיפול אסתטי בכלל ולטיפול בשקעי עיניים בפרט. ההמלצה היא לאכול ארוחת בוקר טובה, לא להגיע במצבים של סטרס ולאלו מאיתנו החוששים במיוחד - ניתן ואף מומלץ להיעזר באמצעים טבעיים מרגיעים לפני הטיפול. רצוי להביע את רגשות ההתרגשות בפני הרופאים המטפלים ולבקש הסבר מלא על מהלך הטיפול בשביל להיות במצב מודע ואולי יותר רגוע.

6. לכו לרופא שאתן סומכות עליו

אזור העיניים הוא אזור רגיש ונוטע לבצקות. ישנן שתי גישות להזרקה של השקעים - הגישה הראשונה היא לסיים את כל תהליך ההזרקה בפעם אחת, הגישה השנייה היא לסיים את התהליך לאט ובכמה פעימות. אין נכון ולא נכון - שתי הגישות נכונות, ומומלץ לשמוע לרופא המטפל. בשתי הגישות ישנם יתרונות כמו מזעור הסיכוי לסימנים כחולים ולחילופין מזעור הסיכוי לבצקות בבוקר שלמחרת.

7. ותרו על שחייה

המלצות לאחר הטיפול: לא ללחוץ על האזור, אלא לגעת בתפיחות קלות או בתנועות המשכיות. באותו היום עדיף להימנע מאימוני ספורט בשביל לא להגביר את הבצקת של הבוקר למחרת. כמו כן, להימנע מסאונה לפחות כחודש לאחר הטיפול בשביל לא להגביר את הפירוק הטבעי של החומצה ולקצר את משך התוצאה של הטיפול. ולפחות שבועיים לאחר הטיפול לא להשתמש במסכות צלילה או שחייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully