אוריג'ינס. חו"ל,
חו"ל

הפלא הזה עושה בשבילך הכל חוץ מלשטוף לך את הבית

3.7.2023 / 16:52

אם את לא בת 16, מזיעה אחרי אימון, או מאופרת עם מלא היילייטר, כנראה שהעור שלך יכול להיות יותר זוהר - מותג חדש שהושק בארץ, מביא את תועלותיו של הג'ינסנג לתוך קרם מושלם לקיץ

מעטות הדרכים בעזרתן אפשר להשיג את הדבר הזה שמותגים קוראים לו "עור זוהר", מלבד להיות בת 16, מאופרת עם הרבה היילייטר, או מזיעה אחרי אימון, כמובן.

בלי להיכנס לפרטי פרטים מיותרים, עור זוהר קשור לחילופי חומרים, זרימת דם תקינה ועוצמתית, ובריאות באופן כללי, אלמנטים שפוחתים אקספוננציאלית ככל שהגיל עולה. יש דברים רבות לשפר את המדדים האלה ובאותו זמן גם להשפיע לטובה על נראות העור, שרובם קשורים לאורח חיים תקין ופעיל ואכילה נכונה ושתייה מרובה.

אבל אפשר גם "לעזור" עם חומרים פעילים וממריצים כגון פילינגים מסוגים שונים, קפאין, שאותו תוכלו למצוא בהרבה מוצרי עיניים שמשפרים כהויות ומותחים את העור זמנית. החומר הפעיל שעליו הוקמה החברה הזו הוא אחד מהחומרים הפעילים החזקים ביותר בטבע שיכולים לסייע להמריץ את "חילוף החומרים" של העור. ג'ינסנג.

בשיא שלה: "איך הגעתי מזיוף הנאה מינית ל-23 אורגזמות בלילה"
היא אוהבת להתפשט וכולם מוזמנים - "השכנה העירומה" מדברת
דרושה משיכה: מה זה באמת אומר "את לא הטייפקאסט שלי"

אוריג'ינס. חו"ל,
חומרים פעילים שממריצים את העור לייצור קולגן/חו"ל

ביקשנו מהחברה החדשה שלנו, הבינה מלאכותית, שתלקט לי את התועלות העיקריות שלו, וזה מה שקיבלתי:

צמח הג'ינסנג הוא צמח מוערך מאוד ברפואה המסורתית, וידוע בזכות היתרונות הבריאותיים המרשימים שלו ותכונותיו המרעננות. השורש העוצמתי שמקורו בהרי מזרח אסיה, עשיר בחומרים מזינים, נוגדי חמצון ותרכובות נוגדות דלקת שמחוללות פלאים לגופכם. ג'ינסנג מגביר את רמות האנרגיה, מפחית מתח, ומשפר את הבהירות המנטלית, מה שהופך אותו תרופה טבעית אידיאלית עבור אלה שמנהלים חיים עסוקים. כאשר נצרך באופן קבוע דרך הפה ג'ינסנג יכול לחזק את המערכת החיסונית, לעזור לגוף להילחם בזיהומים, ובעיקר לווסת את רמות הסוכר בדם, מה שהופך אותו לאופציה מצוינת עבור אנשים עם סוכרת או אלה המעוניינים לשמור על רמות גלוקוז תקינה.

עבר עור הפנים, לג'ינסנג שפע של יתרונות, הודות לתכונות נוגדות החמצון שלו המגנות מפני רדיקלים חופשיים מזיקים ונזקי הסביבה. ההשפעות האנטי דלקתיות של ג'ינסנג יכולות לעזור להרגיע עור מגורה, להפחית אדמומיות ודלקת, מה שהופך אותו למושלם לבעלי עור רגיש. מלבד זאת יש לו גם את הכוח לשפר את גמישות העור על ידי המרצת העור בייצור קולגן, להחזיר את מאזן הלחות לעור, ולהשאיר אותו רך, גמיש וזוהר גם בתנאי מזג אוויר מאתגרים.

שילוב ג'ינסנג בשגרת טיפוח העור שלך, בין אם באמצעות קרמים, סרומים או מסכות, יכול להוביל לשיפור משמעותי במרקם העור ובמראה הכללי, מה שהופך אותו למרכיב חובה לכל מי שמחפש דרך טבעית להשיג עור בריא וזוהר.

בום! מה זה, מדובר בפלא שעושה עבורך הכל בערך, רק לשטוף את הבית ואת לא רק זוהרת אלא גם מסודרת. ובאמצעות המותג ORIGINS, שהושק בישראל ממש לאחרונה, עכשיו גם די פשוט להשיג אותו בקרם יומיומי, והוא אפילו לא יקר.

אוריג'ינס. חו"ל,
GINZING ENERGIZING GEL CREAM/חו"ל

תכירו את קרם הלחות GINZING ENERGIZING GEL CREAM
המבוסס על טכנולוגיית ™Vital-Synthesis - שילוב של ג'ינסנג פאנאקס לבן וקפאין מפולי קפה, שני מרכיבים עוצמתיים, המסייעים בהמרצת האנרגיה הטבעית והחיוניות של העור למראה עור רענן, קורן, בריא ומאוזן לאורך זמן. ליין המוצרים בסדרת ™GinZing מנצל מרכיבים וטכנולוגיה חדשניים המעודדים את האנרגיה הטבעית של העור במטרה לשפר את המראה והמרקם של עור עמום תוך כדי שיקום הזוהר הטבעי שלו

קרם הלחות הזה מגיע במרקם ג'ל פריט חובה בפני עצמו לקיץ, ממריץ ומעיר עור עייף, מעניק ברק באופן מידי, מחזק את מחסום העור ומספק 72 שעות של לחות, למראה עור רענן וזוהר. בנוסף למרכיבים הטבעיים המאפיינים את סדרת GinZing, יש במוצר ניאצינמיד ועוד 10 מרכיבים משפרי לחות שמקורם בצומח, וויטמין C עשיר בנוגדי חמצון שמקורו בצמחים, המסייע בתחלופה טבעית של תאי העור למראה עור חלק יותר ונקבוביות מופחתות לטווח ארוך, ושתי צורות של ג'ינסנג פאנאקס - אדום ומוזהב. הקרם גם טבעוני.

מחיר: 30 מ"ל | 85 ש"ח, 50 מ"ל | 125 ש"ח. להשיג ב- TERMINAL X, רשתות BE, המשביר לצרכן ו- GLAM42 ובאתרי האונליין

  • עוד באותו נושא:
  • ביוטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully